AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #21 Skrevet 9. oktober 2024 Jeg har en cyste på den ene eggstokken. Den er helt ufarlig, men under noen deler av syklusen så gjør det vondt om mannen treffer for dypt. Det var gynekologen min som fant ut av det. Er det ett engangs tilfelle kan det være du bare var maks uheldig, skjer det ofte så sjekk med gynekologen din. Anonymkode: 305d3...f3e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #22 Skrevet 9. oktober 2024 feliek54 skrev (4 timer siden): Jeg vet ikke noe om din kropp eller hvor stor penis vi snakker om, men jeg har opplevd det med ei jeg hadde mye sex med over lenger tid. hun er ca. 147 cm slanke bein og lit lubben eller. jeg har en penis på 17 cm så ikke ekstremt lang. Om vi lå i misjonær så var det ubehagelig og lit vondt for henne når jeg kjørte penis helt inn og jeg støtet ikke hardt. Så det ble bare en gang men vi fant mange andre stillinger som fungerte og vi hadde veldig deilig sex sammen. hun elsket å sitte på meg i sofa. Kroppen ellers har vel ikke noe å si..? 🤦 Anonymkode: c9445...52c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #23 Skrevet 9. oktober 2024 Det kan være av mange årsaker. Jeg opplever det pga adenomyose/endometriose. Det er ganske vanlig å få adenomyose når man blir eldre. Merker ikke alltid noe, men livmoren ligger lenger ned i en periode av syklusen, og da merker jeg det hvis han treffer på en spesiell måte. Anonymkode: bde04...fd2
feliek54 Skrevet 10. oktober 2024 #24 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kroppen ellers har vel ikke noe å si..? 🤦 Anonymkode: c9445...52c Jeg tror at ei som er 180 cm har lenger vagina enn ei på 145cm og penis lengde har vel en del å si også
KaraThrace Skrevet 10. oktober 2024 #25 Skrevet 10. oktober 2024 (endret) Selv om du er konisert så har du mest sannsynlig en livmortapp. De fjerner ikke hele tappen med konisering, kun en liten del. Og om de så har gjort dette (det er svært sjeldent og skal stå i journalen din om så for eventuelt fremtidig graviditet), så vil jo området tappen ligger bevege seg opp og ned i skjeden ettersom hvor du er i syklus (Livmorhals tøyer seg, ikke bare den ytterste delen). Dermed vil du kunne oppleve støtsmerter noen dager men ikke alltid. Området kan også ha arrvev som gjør det mer sensitivt. Er det tilfeldigvis den dagen det er kortest vei, og det da er ekstra hardt støt vil det jo bli treff uansett nesten… Endret 10. oktober 2024 av KaraThrace
Bamseklemmer Skrevet 10. oktober 2024 #26 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har ikke opplevd støtsmerte før når jeg har sex med mannen min, men i går opplevde jeg dette ved dyp penetrering… Jeg googler og leser at dette kan skyldes at han er borti livmortappen… men jeg har hatt konisering av livmortappen for mange år siden, så dette kan vel da ikke være årsaken… Men kan en oppleve støtsmerte ved graviditet? Anonymkode: 69399...428 Biologisk forklart: Når du ikke er kåt er dybden av skjeden normal, og er litt bøyd.. Vaginaen ligger da i dvale. Når du er på ditt kåteste, retter skjeden seg ut og kan bli alt fra 3-10 cm lengre.. Vaginaen er da klar for sex. Så jeg tror den dype penetreringen som ga deg smerter, kan ha bremset noe av kåtheten din? For generelt dette med smerter.. så gruer man seg litt, at for det skal bli ondt igjen.. Hva tror du om det? Han bør iallefall informeres om dette👍 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #27 Skrevet 10. oktober 2024 Dybden på hvor krona sitter varierer. Som mann har en opplevd å stikke seg på skaftet når kvinner har spiral. At det var midt på skaftet sier noe om at livmoren ikke er såååå langt inne som bunnen. Tenker en kjapp tur til gynokolog kan gi svar. Du vet og når du er klar for stor eller liten penis. Det er en av ulempene med lang, at i perioder kan nytten være senket da den kølla du har rett og slett gir ubehag for henne. Det finnes mye annet godt en kan gjøre sammen, enn bare dype knull. Alt til sin tid. En BJ og for dere tunge, er gull når syklusen sier sitt. Anonymkode: fe334...d57
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå