AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #21 Del Skrevet 8. oktober 2024 Subaru, enten XV eller Outback. Jeg får fint plass til irsk setteren i XV’en. Kommer fram over alt! Starter alltid uansett om det er -25. Anonymkode: 13257...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #22 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Subaru Outback. Konstant 4-hjulsdrift, 23cm bakkeklaring, 275hk. Anonymkode: 6f904...d07 Bare rette opp i antall hk, er 175 bare! Anonymkode: 6f904...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #23 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg kjører Mazda (6, vel og merke) og er superfornøyd. Hadde vurdert CX5 hvis jeg var deg. Har hittil hatt null problemer med bilen (2015 modell). Etter å ha kjørt diesel i mange år valgte jeg bensin når jeg kjøpte Mazdaen. Angrer ikke et sekund. Syns det er så deilig å slippe alle filtre osv som må skiftes. I tillegg har Mazda registerkjede, ikke reim, som jo er en god del tusenlapper spart. Anonymkode: 54c57...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #24 Del Skrevet 8. oktober 2024 Vil bare tipse om at Mimsafe/Variocage har en løsning med gitter og burdører som funker i en del biler som det ellers er knotete å få hundebur inn i. Vi har også stor hund og har bestilt den nye enyaqen, den koster mer enn ditt budsjett, men du kan jo se litt på finn😊 Anonymkode: eb59d...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #25 Del Skrevet 8. oktober 2024 Kjedelig jf. RAV4 betyr plastinteriør, dårlig utstyr, kjedelig kjørefølelse. Disse tingene. En Mazda CX5 er nok en mye kjekkere bil og omtrent like pålitelig. Anonymkode: 05d24...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå