AnonymBruker Skrevet 7. oktober #1 Del Skrevet 7. oktober Til folk fra Vestland. Forstår dere lett nordmenn som snakker norsk fra NORD? - Ikke fra Trøndelag Anonymkode: 3ef61...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SosialIntrovert Skrevet 6. desember #2 Del Skrevet 6. desember Jeg har ikke noe problem med det. Kommer veldig an på tempoet det snakkes i og hvor dyp dialekt de snakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #3 Del Skrevet 6. desember Ja, 0 problem. Men kan ha problem med trøndersk. Jobber med to trøndere. Forstår ca.30-50% av hva de sier. De snakker med ryggen til, utrolig raskt og mumler😅 Anonymkode: 43bf0...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UltimateNothing Skrevet 6. desember #4 Del Skrevet 6. desember Ingen problemer, men jeg har heller ingen problemer med dansk eller svensk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #5 Del Skrevet 6. desember Ingen problemer. Det er ytterst få dialekter jeg har problemer med å forstå godt. Hilsen bergenser. Anonymkode: 59298...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå