Viktualia Skrevet 9. oktober #41 Del Skrevet 9. oktober Sjekk ut https://snagtights.eu/ (de har alle størrelser, selv om mange av modellene er større enn vi er vant til å se) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #42 Del Skrevet 9. oktober Her er noen strømpebodyer: https://www.thetightspot.com/bodysuits/bodystockings Anonymkode: b97c2...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #43 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sheertex har. De er dyre, men skal vistnok vare livet ut : https://sheertex.com/products/sheer-rip-resist-bodysuit?Size=XXS&Color=Black Anonymkode: b97c2...ee3 Må bestille fra USA-Canada? Står ikke noe om hvilken denier eller om det er kneppe-åpning i skrittet? Anonymkode: 4f833...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #44 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Her har du en annen mulighet. Strømpebukse som går over skuldrene. Er laget for dansere, men kan nok brukes under en kjole. Denne sklir ikke ned, men kan bli litt utfordrene ved toalettbesøk. Anonymkode: edb6b...a35 Ekstremt praktisk når du må på toalettet, særlig andre steder enn hjemme hos deg selv! Folk som trenger lange liv på strømpebukser så er gjerne noe som sitter fast på skuldrene for kort/lite elastisk i livet. Hadde måttet ha med saks skulle jeg gått hjemmefra med en slik under kjole, i tilfellet toalettbesøk Anonymkode: 6d302...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #45 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ekstremt praktisk når du må på toalettet, særlig andre steder enn hjemme hos deg selv! Folk som trenger lange liv på strømpebukser så er gjerne noe som sitter fast på skuldrene for kort/lite elastisk i livet. Hadde måttet ha med saks skulle jeg gått hjemmefra med en slik under kjole, i tilfellet toalettbesøk Anonymkode: 6d302...bf1 Med mindre det er åpning med knapper etc i skrittet slik det er på bodyer? Ingen som vet?? Anonymkode: 4f833...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #46 Del Skrevet 10. oktober Jeg kjøper på HM, men går 2 størrelser opp. Anonymkode: 116df...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #47 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Med mindre det er åpning med knapper etc i skrittet slik det er på bodyer? Ingen som vet?? Anonymkode: 4f833...fb0 Mange av de har åpning i skrittet som jeg linket til. Har du truse under skyver du den bare til side under toalettbesøk. Eller har trusa over. Anonymkode: b97c2...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 10. oktober #48 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Med mindre det er åpning med knapper etc i skrittet slik det er på bodyer? Ingen som vet?? Anonymkode: 4f833...fb0 Men du får jo ikke åpnet opp helt på en dress som på en body? Hjelper jo ikke bare med et lite tissehull, med mindre du er mann? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #49 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Mange av de har åpning i skrittet som jeg linket til. Har du truse under skyver du den bare til side under toalettbesøk. Eller har trusa over. Anonymkode: b97c2...ee3 Best å ha trusa over. Tror Trinny & Susanna sin hold in med høyt liv også har denne løsningen? Har ikke hatt den selv, men sett det på reklame. Anonymkode: 4f833...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #50 Del Skrevet 10. oktober issoras skrev (29 minutter siden): Men du får jo ikke åpnet opp helt på en dress som på en body? Hjelper jo ikke bare med et lite tissehull, med mindre du er mann? 😆 De er jo laget med tanke på kvinner, så åpningen er stor nok til at man kan få gjort mer en bare å tisse.. Anonymkode: 4f833...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #51 Del Skrevet 9. november Har du funnet det du etterspurte, ts? Har kjøpt flere i dag av denne https://www.sparkjop.no/sofia-strompebukser-710099?level_1=61716 Tok på meg en nylig og disse var faktiske bedre enn Pierre Robert etter mitt hode. Der er skikkelig fot, uten søm midt fremme på tærne, beina er lange nok for et langt menneske, og den går nesten opp til BH-en i livet, og hoder seg oppe uten å sige. Siger litt i beina, men jeg kjøper en størrelse større enn i bukser. 40% går vel ut ved midnatt i kveld eller i morgen. Anonymkode: 6d302...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #52 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har du funnet det du etterspurte, ts? Har kjøpt flere i dag av denne https://www.sparkjop.no/sofia-strompebukser-710099?level_1=61716 Tok på meg en nylig og disse var faktiske bedre enn Pierre Robert etter mitt hode. Der er skikkelig fot, uten søm midt fremme på tærne, beina er lange nok for et langt menneske, og den går nesten opp til BH-en i livet, og hoder seg oppe uten å sige. Siger litt i beina, men jeg kjøper en størrelse større enn i bukser. 40% går vel ut ved midnatt i kveld eller i morgen. Anonymkode: 6d302...bf1 Jeg hater disse, så folk er forskjellig. Dobbel kile gjør det vanskelig å dra disse opp, så de siger og lager gnagsår (men det er min kropp). Anonymkode: 1c1e3...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå