AnonymBruker Skrevet 7. oktober #1 Del Skrevet 7. oktober Noen som har tips til strømpebukser eller tynne tights (sokkeløse strømpebukser) med veldig høyt liv, og gjerne litt støtte/hold-in? Hater slike som slutter midt i magevalken. Trenger ikke være spesielt varme, men gjerne holdbare. Fant tidligere noen på HM som jeg omtrent fikk under brystene som jeg likte godt, men tror ikke de fører dem lenger. Hvis jeg ikke finner noen får jeg prøve gravidvarianter, men de sklir vel bare ned igjen 🫤 Anonymkode: 0dffd...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #2 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Noen som har tips til strømpebukser eller tynne tights (sokkeløse strømpebukser) med veldig høyt liv, og gjerne litt støtte/hold-in? Hater slike som slutter midt i magevalken. Trenger ikke være spesielt varme, men gjerne holdbare. Fant tidligere noen på HM som jeg omtrent fikk under brystene som jeg likte godt, men tror ikke de fører dem lenger. Hvis jeg ikke finner noen får jeg prøve gravidvarianter, men de sklir vel bare ned igjen 🫤 Anonymkode: 0dffd...75d Bruker gravidvarianten, og de sklir ikke ned på meg. Anonymkode: 4f833...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #3 Del Skrevet 7. oktober Jeg liker disse: https://www.syversen.com/calze-scanzi/51163319003/oroblu-shock-up-60-opaque-high-waist-black-large Anonymkode: 45d09...57c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #4 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg liker disse: https://www.syversen.com/calze-scanzi/51163319003/oroblu-shock-up-60-opaque-high-waist-black-large Anonymkode: 45d09...57c 449 kroner! Er virkelig ikke interessert i å betale halvparten en gang for ei strømpebukse. Anonymkode: 4f833...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #5 Del Skrevet 7. oktober Nå er jeg i temmelig god hold da, men synes kappahl sine xlnt strømpebukser er best. De kjøper jeg en størrelse større enn vanlig og drar opp til under puppene. De har heller ikke en kant som lager bulk i magen når jeg har de på. Om kappahl sine strømpebukser i ordinære størrelser er laget på samme måte så tror jeg det kan passe deg. Anonymkode: 08164...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #6 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen som har tips til strømpebukser eller tynne tights (sokkeløse strømpebukser) med veldig høyt liv, og gjerne litt støtte/hold-in? Hater slike som slutter midt i magevalken. Trenger ikke være spesielt varme, men gjerne holdbare. Fant tidligere noen på HM som jeg omtrent fikk under brystene som jeg likte godt, men tror ikke de fører dem lenger. Hvis jeg ikke finner noen får jeg prøve gravidvarianter, men de sklir vel bare ned igjen 🫤 Anonymkode: 0dffd...75d Hvilken størrelse bruker du? Litt vesentlig for å kunne råde deg. Jeg kan ikke ha noe som strammer, og heller ikke noe som stopper ved navlen. Kjøper derfor de største størrelsene til Pierre Roberts. De siger litt ned, fordi de er store, men er brukbare. De fleste kjøpene har vært vellykket, noen få stopper ved navlen. Snakker her om ull, ikke syntetiske, de kan jeg ikke bruke. Anonymkode: 6d302...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7. oktober #7 Del Skrevet 7. oktober Jeg er fornøyd med denne, fra Zizzi: https://www.zizzi.no/stroempebukse-40-denier-med-push-up-effekt-beige-l%2Fxl-J10182A999612.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #8 Del Skrevet 7. oktober Mardina skrev (22 minutter siden): Jeg er fornøyd med denne, fra Zizzi: https://www.zizzi.no/stroempebukse-40-denier-med-push-up-effekt-beige-l%2Fxl-J10182A999612.html Ut i fra bildene rekker de ikke lenger opp en til navlen, må ha noen som går lenger opp. Anonymkode: 4f833...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7. oktober #9 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ut i fra bildene rekker de ikke lenger opp en til navlen, må ha noen som går lenger opp. Anonymkode: 4f833...fb0 Jeg har den selv, og kan strekke den til langt oppå magen jeg. Faktisk helt oppunder puppene 😄 Den har mye stretch 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #10 Del Skrevet 8. oktober Mardina skrev (7 timer siden): Jeg har den selv, og kan strekke den til langt oppå magen jeg. Faktisk helt oppunder puppene 😄 Den har mye stretch 😊 Men det står at det er push up, og da strammer de vel? Jeg liker heller ikke de som strammer som gjør at jeg har følelsen av å ha på ei tvangstrøye! Anonymkode: 4f833...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #11 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvilken størrelse bruker du? Litt vesentlig for å kunne råde deg. Jeg kan ikke ha noe som strammer, og heller ikke noe som stopper ved navlen. Kjøper derfor de største størrelsene til Pierre Roberts. De siger litt ned, fordi de er store, men er brukbare. De fleste kjøpene har vært vellykket, noen få stopper ved navlen. Snakker her om ull, ikke syntetiske, de kan jeg ikke bruke. Anonymkode: 6d302...bf1 Er rett over 160 høy, bruker 38-40/M til vanlig Har ikke noe imot at de strammer og holder inn, men ikke øverst/at de slutter for tidlig. Så lengden i beina er sjelden et problem Anonymkode: 0dffd...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #12 Del Skrevet 8. oktober siden ingen råd du får TS er gode nok, kan dette funke? Starskin Stocking Spray Color 50 | Blush.no Anonymkode: 485af...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #13 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): siden ingen råd du får TS er gode nok, kan dette funke? Starskin Stocking Spray Color 50 | Blush.no Anonymkode: 485af...756 Nå er ikke jeg ts, men det hjelper vel ikke stort med spray på beina en kald høstdag? Ærlig talt.. Anonymkode: 4f833...fb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #14 Del Skrevet 8. oktober Jeg liker Pierre Robert med hold in. Kan dra de opp til brystet om jeg vil, og de ruller ikke. Anonymkode: 4e964...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #15 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg liker Pierre Robert med hold in. Kan dra de opp til brystet om jeg vil, og de ruller ikke. Anonymkode: 4e964...753 Hvilken størrelse kjøper du da? Har de store størrelser av disse? Anonymkode: 4f833...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #16 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken størrelse kjøper du da? Har de store størrelser av disse? Anonymkode: 4f833...fb0 36-40 tror jeg. Er en str 38, så synes den sitter greit og tight uten at den blir for stram. Anonymkode: 4e964...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #17 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): siden ingen råd du får TS er gode nok, kan dette funke? Starskin Stocking Spray Color 50 | Blush.no Anonymkode: 485af...756 Tror du blander litt anonymkoder Er andre enn meg/TS som kverulerer Jeg setter pris på alle tips jeg får, og skal prøve meg litt frem. Tror en spray måtte hatt ganske god dekkevne for å gjøre noe bra for mine bein! Anonymkode: 0dffd...75d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #18 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du blander litt anonymkoder Er andre enn meg/TS som kverulerer Jeg setter pris på alle tips jeg får, og skal prøve meg litt frem. Tror en spray måtte hatt ganske god dekkevne for å gjøre noe bra for mine bein! Anonymkode: 0dffd...75d personlig elsker jeg strømpebuksene fra wolford Anonymkode: 485af...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #19 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (44 minutter siden): personlig elsker jeg strømpebuksene fra wolford Anonymkode: 485af...756 Men hvis man vil ha en som går høyt opp uten å stramme, er XL løsningen for mange tror jeg. (og som ikke er svindyr) Anonymkode: 4f833...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #20 Del Skrevet 8. oktober Jeg bruker 2pk mama tights fra hm. De er ganske rimelige :) Anonymkode: dbe4d...c53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå