Gå til innhold

Du som singel mann..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du bruker mye tid på en dame... Sender meldinger, spør om meningene hennes på avgjørelser, deler mye av deg selv og din historie, søker mot henne når dere møtes, tar initiativ til å drikke kaffe, ringer henne innimellom, lar det ikke gå en dag uten å ta kontakt... Kan det fortsatt hende at kontakten er vennskapelig ment?

Jeg får ingen slibrige eller flørtete tilnærminger. Men, det er mye kontakt. Og dette gjør meg litt forvirret. Har tenkt han bare liker å ha noen å snakke med, men er litt usikker med tanke på hvor mye tid vi bruker på relasjonen. Mer enn hva jeg gjør med vennene mine.

Hva tenker dere som har vært i samme situasjon? Kan han være interessert selv om han ikke direkte flørter? En typisk melding kan være "hvordan gikk det med det du skulle på i går?". Altså en helt normal ting å spørre om.

Lurer på om jeg overtenker eller ikke...

Anonymkode: 0e435...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En avsporing fra deg, men han er i hvert fall hyggeligere og mer emåatisk enn samtlige jeg har datet 😅

Anonymkode: a3fe6...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En avsporing fra deg, men han er i hvert fall hyggeligere og mer emåatisk enn samtlige jeg har datet 😅

Fra meg, skulle det stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger vel alle mulighetene åpne, han vil jo finne ut hvem du er og kanskje liker han deg for noe mer også. 

Du kan jo tenke deg hva du vil og eventuelt gjøre et avklarende fremstøt om det da ikke kommer noe fra han. Dette kan ta en tid altså, han skal samle seg mot også, eventuelt.

Liker du han som kjæreste, si ifra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissKatt skrev (14 minutter siden):

Kan det være at han er jomfru, eller lite erfaren med damer? 

Nei, han er en veldig kjekk mann med en god jobb. Vært i flere forhold. Eksene er typisk smellvakre, jeg kan virkelig ikke måle meg. Han er også yngre enn meg, som igjen gjør det mer forvirrende. Stor vennekrets har han også. 

Hadde skjønt det mer om han var en typsik "loner", så jeg kan skjønne spørsmålet.

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Haha huffda 😂 men du sier noe der, jeg har egentlig ikke datet så mange jeg heller som har vært så involvert i den faktiske meg på en måte 😅

Tanken om at han kanskje bare er ensom og vil ha noen å snakke med har liksom slått meg.. Men jeg aner ikke.

Flintis skrev (7 minutter siden):

Her ligger vel alle mulighetene åpne, han vil jo finne ut hvem du er og kanskje liker han deg for noe mer også. 

Du kan jo tenke deg hva du vil og eventuelt gjøre et avklarende fremstøt om det da ikke kommer noe fra han. Dette kan ta en tid altså, han skal samle seg mot også, eventuelt.

Liker du han som kjæreste, si ifra.

Mjæ vet ikke helt om jeg skal si ifra eller gjøre noen støt. Jeg forstår ikke helt intensjonene hans, og derfor vil jeg på ingen måte ødelegge en relasjon som i utgangspunktet er hyggelig og kanskje uten intensjoner?

For min del er det jo hyggelig å ha en venn som bryr seg. Hadde han prøvd å ta ting et steg videre så ville jeg nok vært åpen for det, men jeg tør ikke å åpne opp for noe jeg ikke forstår hva er hvis du skjønner.

Han er utrolig pen å se på da, det skal han ha. Men han skal slippe å ha en venn som egentlig vil i buksene på han. Det har vel de fleste damer opplevd, og det er kjedelig når gode vennskap blir ødelagt av sånt... Synes ihvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er utrolig pen å se på da, det skal han ha. Men han skal slippe å ha en venn som egentlig vil i buksene på han. Det har vel de fleste damer opplevd, og det er kjedelig når gode vennskap blir ødelagt av sånt... Synes ihvertfall jeg.

Nå er det nå en gang slik at menn gjerne vil i buksene på sine kvinnelige venner, uten at de er redd for å ødelegge vennskap av den grunn. Jeg tviler på at du taper noe, om du graver litt i intensjonene her. 

Anonymkode: 205f2...e75

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nå er det nå en gang slik at menn gjerne vil i buksene på sine kvinnelige venner, uten at de er redd for å ødelegge vennskap av den grunn. Jeg tviler på at du taper noe, om du graver litt i intensjonene her. 

Hmm... Jeg bare føler jeg driter meg så utrolig ut om jeg har misforstått intensjonene hans... Han har jo tross alt ikke hatt en spesielt flørtende tilnærming, det er mer tidsbruken og hyppigheten på kontakt som gjør at jeg lurer. Og det kan jo hende jeg overtenker det? At hyppig kontakt og interesse ikke har noe med seksuelle eller romantiske følelser å gjøre?

Noen sier at menn alltid vil ha en form for baktanke og ikke bruker tid på kvinner de ikke synes er attraktive. Andre sier de har venninner de aldri kunne ha ligget med.

Jeg aner ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg aner ikke.

Da er det enten å være tøff nok til å spørre direkte, eller så får du nytte neste anledning til å ta en generell prat om menn og kvinners forhold til venner og sex. Du kommer ikke utenom å gjøre deg litt sårbar. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da er det enten å være tøff nok til å spørre direkte, eller så får du nytte neste anledning til å ta en generell prat om menn og kvinners forhold til venner og sex. Du kommer ikke utenom å gjøre deg litt sårbar. 

Takk for råd 🙏🏻

Tar gjerne flere synspunkter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med menn er at det er umulig å skjønne hva de er ute etter uten å spørre de. Har og har hatt, flere menn i livet mitt som stadig har tatt kontakt, snakket mye, til og med småflørtet litt, men som tydelig ikke har vært interessert i noe mer om jeg  har prøvd å ta kontakten noe videre. Mens andre som har vært litt mindre på i kontakten, der har jeg i ettertid fått høre at de VAR interessert.🤪 Så ja, umulig å vite egentlig.

Utrolig frustrerende. Jeg har 2 slike i livet mitt pr nå som jeg gjerne skulle visst hva tenker. Jeg er foreløpig ikke SÅÅ interessert i de at jeg føler for å gjøre meg så sårbar og spørre, men de kan ha et potensiale...

Anonymkode: 507b9...567

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvis du bruker mye tid på en dame... Sender meldinger, spør om meningene hennes på avgjørelser, deler mye av deg selv og din historie, søker mot henne når dere møtes, tar initiativ til å drikke kaffe, ringer henne innimellom, lar det ikke gå en dag uten å ta kontakt... Kan det fortsatt hende at kontakten er vennskapelig ment?

Jeg oppfører meg typisk sånn, og er mann.

Det betyr i mitt tilfelle at jeg interessert, eller vil ha sex. Men pleier å gjøre det klart ganske tidlig da. Det er jo ikke noe å legge skjul på.

Anonymkode: 764f8...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg oppfører meg typisk sånn, og er mann.

Det betyr i mitt tilfelle at jeg interessert, eller vil ha sex. Men pleier å gjøre det klart ganske tidlig da. Det er jo ikke noe å legge skjul på.

Anonymkode: 764f8...624

Hvordan gjør du det da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Investerer en mann så mye i en kvinne, så er sjansen tilnærmet null at det kun er vennskapelig. Når en lurer på om en mann kun er eller ønsker være venn, så spør en selv om dette er oppførsel og væremåte han har med kompiser? Hvis det på noen måte er kommunikasjon eller oppførsel en ikke kan se for seg han gjør med en kompis, så er det mer enn vennskapelig fra hans side 

Anonymkode: d398e...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør nok ta initiativet til et steg videre, han kan være veldig interessert uten å tørre å ta initiativet selv. Det er fullt mulig han liker deg så godt, at han er redd for å miste deg hvis han går for fort frem. Jeg er mann og kjenner meg litt igjen der når jeg møter noen jeg liker veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er eldre enn ham, kanskje du har blitt en morsfigur for ham. 

Men ellers, som mann, vil jeg si jeg bare holder på slik men kvinner jeg har hekt på. 

Anonymkode: 7ed43...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Basert på meg selv ville dette betydd interesse, men pga. dårlige erfaringer fra tidligere er jeg bare hyggelig uten å gjøre noe mer ut av det. Kall det gjerne en slags relasjonsskade.

Anonymkode: e3d38...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja her har vi damer i et nøtteskall. Sender han slibrige meldinger så er han et ekkelt kryp, og sender han ikke slibrige meldinger så er han ikke interessert nok...

Anonymkode: 7ad42...351

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jaja her har vi damer i et nøtteskall. Sender han slibrige meldinger så er han et ekkelt kryp, og sender han ikke slibrige meldinger så er han ikke interessert nok...

Anonymkode: 7ad42...351

Det er en mellom ting mellom å være for sexfokusert og det at det ikke er noe flørting. 

Anonymkode: 9a2a2...e10

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...