AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #21 Skrevet 2. oktober 2024 Irak skrev (På 30.9.2024 den 13.56): Hvordan gjør du det da? Hvis jeg er ute etter sex og ønsker henne som en FWB, sier jeg at jeg noe sånt som: "Jeg synes at vi ikke er en 100% match - men jeg synes du er attraktiv, og vil gjerne treffe deg videre hvis du er interessert i et uforpliktende forhold. Hvis ikke er det selvfølgelig helt ok, og jeg ønsker deg lykke til videre." Hvis jeg er interessert i et forhold trenger jeg ikke si noe sånt, men da blir det etterhvert snakk om å være eksklusiv, osv. Jeg ville sendt meldinger slik som TS beskriver uansett om det er en FWB eller en seriøs partner jeg ønsker. Anonymkode: 764f8...624
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #22 Skrevet 2. oktober 2024 Jeg har er par kvinner jeg har daglig kontakt med. Det er godt å ha noen å dele oppturer og nedturer med. Jeg kunne aldri tenkt meg å "havne i buksene" på de av den grunn som noen sier. Jeg er tvert i mot dritt lei av at folk rundt meg hele tiden tror jeg har noe på gang når jeg kommuniserer med det motsatte kjønn. Anonymkode: c454c...7e5 1
Irak Skrevet 2. oktober 2024 #23 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvis jeg er ute etter sex og ønsker henne som en FWB, sier jeg at jeg noe sånt som: "Jeg synes at vi ikke er en 100% match - men jeg synes du er attraktiv, og vil gjerne treffe deg videre hvis du er interessert i et uforpliktende forhold. Hvis ikke er det selvfølgelig helt ok, og jeg ønsker deg lykke til videre." Hvis jeg er interessert i et forhold trenger jeg ikke si noe sånt, men da blir det etterhvert snakk om å være eksklusiv, osv. Jeg ville sendt meldinger slik som TS beskriver uansett om det er en FWB eller en seriøs partner jeg ønsker. Anonymkode: 764f8...624 Så bra du er ærlig om dine ønsker 👏👏👏. Det er det ikke alle som er....
Irak Skrevet 2. oktober 2024 #24 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jaja her har vi damer i et nøtteskall. Sender han slibrige meldinger så er han et ekkelt kryp, og sender han ikke slibrige meldinger så er han ikke interessert nok... Anonymkode: 7ad42...351 Alle mennesker er forskjellig, og har ulike nøkler. Samme nøkkel passer nok ikke på alle. Hver og en av oss er unike. Du også 👆.
Exinferis Skrevet 2. oktober 2024 #25 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 13.55): Hvis du bruker mye tid på en dame... Sender meldinger, spør om meningene hennes på avgjørelser, deler mye av deg selv og din historie, søker mot henne når dere møtes, tar initiativ til å drikke kaffe, ringer henne innimellom, lar det ikke gå en dag uten å ta kontakt... Kan det fortsatt hende at kontakten er vennskapelig ment? Jeg får ingen slibrige eller flørtete tilnærminger. Men, det er mye kontakt. Og dette gjør meg litt forvirret. Har tenkt han bare liker å ha noen å snakke med, men er litt usikker med tanke på hvor mye tid vi bruker på relasjonen. Mer enn hva jeg gjør med vennene mine. Hva tenker dere som har vært i samme situasjon? Kan han være interessert selv om han ikke direkte flørter? En typisk melding kan være "hvordan gikk det med det du skulle på i går?". Altså en helt normal ting å spørre om. Lurer på om jeg overtenker eller ikke... Anonymkode: 0e435...fec Jeg hadde aldri i verden gjort alt dette med en dame uten å vere interessert. Og jeg har etterhvert skjønt at det jeg trodde alle gutter/menn tenkte, ikke er tilfelle. ..men som oftest er det jo noe i det. Dette hørtest jo for meg ut som grooming om jeg skulle ta på meg konspirasjonshatten. Om du har mulighet til å legge opp til en event (cafe, fest, uteliv, teater, kino etc) der mulighet for en hånd på låret ellerno er tilstede kan jo du ta testen slik. Uskyldig hånd, med fine retrettmuligheter om det skulle vise seg å vere feil signaler. Skrekkfilm er jo perfekt der - en liten håndspåleggelse når du blir "redd"
Druid Skrevet 2. oktober 2024 #26 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 13.55): Hvis du bruker mye tid på en dame... Sender meldinger, spør om meningene hennes på avgjørelser, deler mye av deg selv og din historie, søker mot henne når dere møtes, tar initiativ til å drikke kaffe, ringer henne innimellom, lar det ikke gå en dag uten å ta kontakt... Kan det fortsatt hende at kontakten er vennskapelig ment? Ja. Konsepetet heter "Vennskap" AnonymBruker skrev (På 29.9.2024 den 13.55): Hva tenker dere som har vært i samme situasjon? Kan han være interessert selv om han ikke direkte flørter? En typisk melding kan være "hvordan gikk det med det du skulle på i går?". Altså en helt normal ting å spørre om. Han er interesert i å få en ny venn og investerer i det. Han KAN jo være interesert i noe mer, men sånn han har rigget seg så langt, virker det som han prøver å finne ut om du fungerer utenfor senga først.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #27 Skrevet 2. oktober 2024 Exinferis skrev (1 time siden): Om du har mulighet til å legge opp til en event (cafe, fest, uteliv, teater, kino etc) der mulighet for en hånd på låret ellerno er tilstede kan jo du ta testen slik. Uskyldig hånd, med fine retrettmuligheter om det skulle vise seg å vere feil signaler. Skrekkfilm er jo perfekt der - en liten håndspåleggelse når du blir "redd" Er du gal mann! Man kan da ikke legge en hånd på noen uten å nøye avklare samtykke først. Anonymkode: 7ad42...351
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå