Gå til innhold

Hvilke kjendiser vil dere se i framtidige sesonger av Kongen befaler?

Yellow Eye

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke riktig av meg å svare da jeg ikke ser på reality, men kan det være flere «kjendiser» igjen i Norge? 
De reklamene jeg ser av slike program inneholder de samme personene i alle program! 
Eller er «influencere» også kjendiser? Da er det vel kanskje flere å ta av…😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellow Eye skrev (2 timer siden):

Hvilke kjendiser vil dere se i framtidige sesonger av Kongen befaler?

Tror jeg ville likt å sett 'juni anker hansen', linnea myhre, morten ramm, herman flesvik og håvard lilleheie

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emil Lystvedt Berntsen er en jeg gjerne vil se i KB.

Det er nok av folk å ta av om man ikke henger seg opp i "kjendistryner". Skuespillere, politikere, idrettsfolk osv. Folk som forsåvidt er profilerte, men ikke er i realitymølla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (7 minutter siden):

Emil Lystvedt Berntsen er en jeg gjerne vil se i KB.

Det er nok av folk å ta av om man ikke henger seg opp i "kjendistryner". Skuespillere, politikere, idrettsfolk osv. Folk som forsåvidt er profilerte, men ikke er i realitymølla. 

Hvem er det? Jeg vil heller ikke ha mer Jan Thomas, Lill Bendriss, Vendela, Linnie Meister og den gjengen der som går igjen overalt, men liker å vite hvem jeg ser på, vil jo ha sett dem før. Jeg har ikke noe forhold til gamere, f.eks. Og T. Hadjik hadde vært festlig skue faktisk, mtp å fått en politiker til. Litt sjarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (19 minutter siden):

Hvem er det? Jeg vil heller ikke ha mer Jan Thomas, Lill Bendriss, Vendela, Linnie Meister og den gjengen der som går igjen overalt, men liker å vite hvem jeg ser på, vil jo ha sett dem før. Jeg har ikke noe forhold til gamere, f.eks. Og T. Hadjik hadde vært festlig skue faktisk, mtp å fått en politiker til. Litt sjarm.

Emil var på Ikke lov å le på hytta i fjor. Han er en del av improgruppen Bare Moro Impro sammen med Christian Mikkelsen, Olav Haugland og Leo Magnus De La Nuez. Hadde programmet Småfysen på NRK med Christian. Blant annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thomasine skrev (2 timer siden):

Ikke riktig av meg å svare da jeg ikke ser på reality, men kan det være flere «kjendiser» igjen i Norge? 
De reklamene jeg ser av slike program inneholder de samme personene i alle program! 
Eller er «influencere» også kjendiser? Da er det vel kanskje flere å ta av…😅

Kongen befaler er ikke reality, det er et panelprogram 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (24 minutter siden):

Emil var på Ikke lov å le på hytta i fjor. Han er en del av improgruppen Bare Moro Impro sammen med Christian Mikkelsen, Olav Haugland og Leo Magnus De La Nuez. Hadde programmet Småfysen på NRK med Christian. Blant annet. 

Gogglet han. Så 'Ikke le' (sett alle sesongene), men har ikke gjort inntrykk, tror jeg siden jeg fortsatt er helt blank, selv etter å ha sett mange bilder også, men jeg forventer nå da heller ikke at jeg skal bestemme castingen. 

Nå kom Vegard Tryggeseid opp i huet...HAN kunne vært morsom der. Skrue.

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charter Svein, Farmen Halvor Sveen,

Therese Johaug, Harald Grønneberg, og hun komikeren fra Finnmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (4 minutter siden):

Charter Svein, Farmen Halvor Sveen,

Therese Johaug, Harald Grønneberg, og hun komikeren fra Finnmark.

NEI, IKKE Charter Svein. Veto! ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag Sørås
Morten Ramm
Martin Beyer-Olsen
Johan Golden
Kristoffer Schau
Espen Thoresen

Men helt øverst på ønskelista er Vegar Tryggeseid.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zelda

Ane Dahl Torp

Triana Iglesias

Kjersti Holmen (RIP)

Hilde lyrån

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det ikke er riksklysa Gaute Grøtta Grav, så er det samme for meg. Om han blir med, så klarer jeg rett og slett ikke å se på. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag Sørås
Lisa Tønne
Linnéa Myhre
Kristoffer Schau
Vegar Tryggeseid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil se han der Kevin Lauren eller hva han nå heter, det må bare bli latterlig, det er faktisk litt smertefullt å tenke på det.

Lisa Tønne som er nevnt her hadde nok vært kult, hun er jo bare super. Og morsom.

Hakeem, er han virkelig så tørr og kjedelig som det ser ut som, hvordan hadde han taklet å blitt med??

Tshawe, der må jo bare være morsomt. Han er jo alltid så smilende og positiv.

Ina Wroldsen ville jeg likt å sett i programmet! Tenker det hadde vært en del kjefting og surmuling. Mohahahaha 😹 

Ceci hadd vært et friskt vindpust der tror jeg. Hun finner jo på mye fine sprell.

Kristoffer Joner! Det ville vært skambra.

Hun der fruktdama i charterfeber! Tenker det hadde vært morro.. eller bare smertefullt 😬

Tore Sagen, ville han klart seg bedre enn kona?

Er egentlig mange jeg skulle likt å sett der 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakob Schøyen Andersen

Herman Flesvik

Dag Otto Lauritzen

Kristian Ødegaard

Henrik Mestad

Og så er jeg overrasket over hvor utrolig godt jeg liker Axel Hennie i årets sesong, han er helt knall.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...