Gå til innhold

Kvalme


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ikm er ikke før om to dager, men de to siste dagene har jeg følt meg veldig uvel, og igår kveld kastet jeg opp. Håper jo at dette kan være tegn på graviditet :-)

Hvor tidlig kan svangerskapskvalme oppstå?

Er man kun kvalm om morgenen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig, men samtidig så kan vi lure oss selv.........gang på gang. Det har i allefall jeg gjort :sjenert:

Jeg ble trøtt veldig fort da jeg ble gravid i desember og kvalmen kom tidlig, veldig tidlig. Trodde det var omgangssyke jeg.

Da jeg var gravid med mitt første barn var jeg kvalm hele døgnet mesteparten av svangerskapet. Sist gang hadde jeg det på samme måte (desverre endte dette i en MA).

Uansett om du er gravid er kvalmen et veldig postivt tegn!

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm er ikke før om to dager, men de to siste dagene har jeg følt meg veldig uvel, og igår kveld kastet jeg opp. Håper jo at dette kan være tegn på graviditet :-)

Hvor tidlig kan svangerskapskvalme oppstå?

Er man kun kvalm om morgenen??

Svangerskapskvalme er desverre for mange av oss et så kjent symptom at vi klarer å inbille oss det. Gjerne noen dager før det vi håper blir IKM.

Kvalmen ved graviditet er jo en reaksjon på hormonendringene, og de starter vel gjerne en stund før IKM, ettersom det er de som stopper mens.

Kvalmen er en hormongreie, og kan oppstå når som helst, ikke bare om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...