AnonymBruker Skrevet 23. september #21 Del Skrevet 23. september Sikkelig ekkelt. Barn sier så mye rart også . Anonymkode: 8aeab...103 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #22 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette har skjedd meg. Fikk tlf, måtte inn på møte asap. Det var bhg som meldte. Noe min 5 åring hadde sagt. Ble et helvete uten like i mange år, endte med skillsmisse. Bare still spørsmål til bvt, og helst veldig kritiske. Man trenger ikke finne seg i alt. Jeg gjorde det i begynelsen. Alt ble så klart henlagt til slutt, men det var mange år og flere bekymringsmld etterpå. Anonymkode: 07187...84a Hva sa han? Anonymkode: 8aeab...103 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #23 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette har skjedd meg. Fikk tlf, måtte inn på møte asap. Det var bhg som meldte. Noe min 5 åring hadde sagt. Ble et helvete uten like i mange år, endte med skillsmisse. Bare still spørsmål til bvt, og helst veldig kritiske. Man trenger ikke finne seg i alt. Jeg gjorde det i begynelsen. Alt ble så klart henlagt til slutt, men det var mange år og flere bekymringsmld etterpå. Anonymkode: 07187...84a Uff så grusomt! Håper alt er bra nå.. dette hørtes jo ille ut… Anonymkode: 9c5e5...134 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #24 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sikkelig ekkelt. Barn sier så mye rart også . Anonymkode: 8aeab...103 Ja veldig skummelt.. Anonymkode: 9c5e5...134 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #25 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uff så grusomt! Håper alt er bra nå.. dette hørtes jo ille ut… Anonymkode: 9c5e5...134 Det er noen år siden nå. Jeg lever et helt normalt famliv med mine barn. Har godt forhold til alle, og de er hjemmekjære. Men tenker ofte på den urettferdigheten bvt, bhg og skolen gjorde mot meg. Anonymkode: 07187...84a 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #26 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Er det vanlig at barnehagen kontakter Barnevernet direkte uten å ha tatt kontakt med hjemmet og lagt frem hva de er urolige for ? Anonymkode: 951c2...2ab Så lenge det er snakk om vold eller overgrep. Anonymkode: 2d17e...1b2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #27 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er noen år siden nå. Jeg lever et helt normalt famliv med mine barn. Har godt forhold til alle, og de er hjemmekjære. Men tenker ofte på den urettferdigheten bvt, bhg og skolen gjorde mot meg. Anonymkode: 07187...84a Det er godt å høre! Jeg aner ikke hva det er snakk om, er ikke sikkert det er oss det går på heller.. Men syns det er trist at barnehagen evt. ser sånn på oss… om det er noe med oss.. Anonymkode: 9c5e5...134 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #28 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kun hvis det dreier seg om vold og overgrep. Ellers har de opplysningsplikt Anonymkode: 6d7a7...084 De har ikke opplyst oss om noe som helst… Anonymkode: 9c5e5...134 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #29 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Lykke til! Det kommer til å gå bra. Så pust med magen 🥰 Anonymkode: 09eba...f79 Tusen takk❤️ Anonymkode: 9c5e5...134 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #30 Del Skrevet 23. september Den eneste familien som har blitt meldt til bv mens jeg jobbet i barnehage var en helt vanlig en med hus og båt og hvitt stakittgjerde. Skjønner poenget ditt altså, men man skal jo være like obs på alle og hvis dere ikke har noe å bli tatt på er det bare å møte med åpent sinn, være takknemlige for at bhg ønsker å være på den sikre siden og vise samarbeidsvilje. Så har du virkelig ingenting å være bekymret for Anonymkode: ab75b...6c4 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #31 Del Skrevet 23. september Kan du ikke spørre barnehagen om hvorfor de meldte da? Anonymkode: d221f...d9c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #32 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den eneste familien som har blitt meldt til bv mens jeg jobbet i barnehage var en helt vanlig en med hus og båt og hvitt stakittgjerde. Skjønner poenget ditt altså, men man skal jo være like obs på alle og hvis dere ikke har noe å bli tatt på er det bare å møte med åpent sinn, være takknemlige for at bhg ønsker å være på den sikre siden og vise samarbeidsvilje. Så har du virkelig ingenting å være bekymret for Anonymkode: ab75b...6c4 Ja absolutt❤️ De gjør jo bare jobben sin, og er jo supert at de følger opp så de som ikke har det bra blir snappet opp! Bare ekkelt å ha bekymringsmelding på seg… Anonymkode: 9c5e5...134 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 23. september #33 Del Skrevet 23. september Noe som heter «selv i de beste familier», det bevises jo gang på gang. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #34 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De har ikke opplyst oss om noe som helst… Anonymkode: 9c5e5...134 Hvis de var alvorlig beskymra hadde de tatt barna. Så ikke stress for mye. Lykke til med møte imorgen. Anonymkode: 8aeab...103 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #35 Del Skrevet 23. september Ville blitt alvorlig redd for at barnet mitt hadde opplevd noe jeg ikke visste om. Ikke automatisk blitt redd for hva barnehagen mente om oss... Merkelig reaksjon. Anonymkode: ae1e0...d49 15 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #36 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja absolutt❤️ De gjør jo bare jobben sin, og er jo supert at de følger opp så de som ikke har det bra blir snappet opp! Bare ekkelt å ha bekymringsmelding på seg… Anonymkode: 9c5e5...134 Man føler jo at bhg mistenker oss for noe.. det er jo ikke noe hyggelig. Anonymkode: 9c5e5...134 1 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisu Skrevet 23. september #37 Del Skrevet 23. september Jeg hadde forberedt meg på at det handler om mistanke om vold eller overgrep i alle fall, hvis ikke har barnehagen gjort noe galt ved å ikke opplyse dere direkte først, og gjerne prøvd å hjelpe/finne løsninger før eventuell melding. Men, hvis det ikke har skjedd noe som helst, så kan de jo ikke ha så fryktelig mye å basere det på. Kanskje et merkelig utsagn eller noe. Som ikke er unormalt, og ungen er jo bare to år. Vil da ikke ha ting som underbygger vil jeg tro? Som for eksempel mistenkelige skader, eller merkelig oppførsel forøvrig. Så om det ikke har skjedd noe så går det nok helt fint og vil nok bli henlagt, bare vær forberedt på at det kan være en litt alvorlig mistanke bak. Skjønner at det kan være litt ubehagelig med barnehagen, selv om de (forhåpentligvis) bare har gjort jobben sin. 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #38 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville blitt alvorlig redd for at barnet mitt hadde opplevd noe jeg ikke visste om. Ikke automatisk blitt redd for hva barnehagen mente om oss... Merkelig reaksjon. Anonymkode: ae1e0...d49 Jo, men da tenker jeg jo de hadde snakket ned oss og ikke barnevernet. Om barnet hadde kommet og sagt at bestefar eller bestemor hadde gjort noe, så går man ikke til barnevernet og melder vel? Og selvfølgelig blir man redd for hva vår 2-åring kan ha sagt. 2 åringer sier mye rart. Hun kan ha sett pappa stå i dusjen for eksempel, og sagt noe rundt det. Selvfølgelig er det trist at barnehagen evt. skal ha en oppfatning av at vi er slemme mot barna våres. Anonymkode: 9c5e5...134 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 23. september #39 Del Skrevet 23. september Du får tenke at barnehagen er vel ivrig i tjenesten og selvfølgelig bare vil barnets beste. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #40 Del Skrevet 23. september Sisu skrev (1 minutt siden): Jeg hadde forberedt meg på at det handler om mistanke om vold eller overgrep i alle fall, hvis ikke har barnehagen gjort noe galt ved å ikke opplyse dere direkte først, og gjerne prøvd å hjelpe/finne løsninger før eventuell melding. Men, hvis det ikke har skjedd noe som helst, så kan de jo ikke ha så fryktelig mye å basere det på. Kanskje et merkelig utsagn eller noe. Som ikke er unormalt, og ungen er jo bare to år. Vil da ikke ha ting som underbygger vil jeg tro? Som for eksempel mistenkelige skader, eller merkelig oppførsel forøvrig. Så om det ikke har skjedd noe så går det nok helt fint og vil nok bli henlagt, bare vær forberedt på at det kan være en litt alvorlig mistanke bak. Skjønner at det kan være litt ubehagelig med barnehagen, selv om de (forhåpentligvis) bare har gjort jobben sin. Nei, det er bare basert på hva 2 åringen har sagt.. vi elsker jo barna våres og vi vet jo at vi har alt på det rene. Blir jo litt bekymret for at noen andre kan ha gjort noe, men da ville vel barnehagen snakket med oss og ikke barnevernet? Anonymkode: 9c5e5...134 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg