Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sengeliggende med feber. Hadde nesten 40 i feber i natt. Han har hatt babyen på ett år i dag. Mannen går bare rundt i sirkel og er utilfreds i timesvis inne. Fikk høre hvor lei han er og hvor sliten han et. Så nå spiser jeg paracet og skal ta leggingen. Vi har en aktiv krabat som kan gå, så ja, det kan være ekstremt slitsomt, men det må da være mulig å ta hånd om sin egen sønn en dag! 

Vi var i en konfirmasjon nylig og da sa min søster noe sånt son « kan du stresse ned og nyte et kakestykke? Mannen din må da kunne klare å passe sin egen sønn noen minutter?» Jeg vet jo at han hater hvert minutt og blir utmattet, så stresser hele tiden.

Etter konfirmasjonen kom klagene. Han var sliten og hadde måttet passe på han SÅÅÅ MYE mens jeg hadde kost meg med kake, og det var URETTFERDIG

Skal ta med gutten på en ferie snart, så skal mannen min få fri i 4 dager. Det kunne han aldri ha klart

Stort sett velger jeg å ha barnet vårt med på ting hver helg mens han gjør andre ting hjemme. Nå måtte han trå til og det er klaging om hvor utmattende det er. 

Han tar han med seg ut, men kommer tilbake etter toppen 30 minutter. 

Anonymkode: 8ea34...503

• Hjerte 29
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy, hvor vanvittig usexy! Hadde ikke blitt flere barn med den fyren om det var meg. Ønsket han i det hele tatt barn? 

Har han ingen venner med barn som han kan treffe, eller annen familie? Om det er så «fælt» å være med sønnen sin alene… eller har han dårlig helse?

I feel your pain☹️

Anonymkode: d5579...d02

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fy, hvor vanvittig usexy! Hadde ikke blitt flere barn med den fyren om det var meg. Ønsket han i det hele tatt barn? 

Har han ingen venner med barn som han kan treffe, eller annen familie? Om det er så «fælt» å være med sønnen sin alene… eller har han dårlig helse?

I feel your pain☹️

Anonymkode: d5579...d02

Han er bare sær. Nei, ingen venner. Familien bor langt vekke. Han er en fyr som trenger ekstremt mye ro og alenetid.

• Hjerte 1
Skrevet

Du må ikke finne på å få flere barn med denne mannebabyen av en 'partner' du har!

Hadde miste all respekt for mannen om han drev på sånn. Makan til oppførsel! Ikke noe å trakte etter han der. Bare tidsspørmål før det kommer et brudd mellom dere om han fortsetter i samme tralten.

Hadde gitt han en sjanse via familieterapi.

Anonymkode: 896ec...85a

• Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet

Dette er jo flaut? Jeg hadde i allefall skammet meg veldig … du må gi han en real realitetsorientering.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Er han klar over at han ødelegger forholdet sitt til sitt eget barn? Forventer han at dette barnet skal komme til han når barnet trenger noe i fremtiden? At barnet skal stole på han og søke trygghet hos han? Være åpen og ærlig om hva som foregår i livet når det blir eldre? For det vil ikke dette barnet gjøre. Barnet skjønner at pappa synes det er en byrde. Det kan ødelegge mye for barnets selvbilde og hvordan det håndterer livet. Han er jo helt utilgjengelig, emosjonelt og praktisk.

Hadde min holdt på sånn hadde jeg krevd at han ble med til fvk.

Anonymkode: 8d25b...b35

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud for en mann! 

• Liker 7
Skrevet

Sånn var min og, barnet var "mitt" ansvar 🙄 Jeg dro da sønnen vår var to år. Nå er han seks og pappaen klager over at han må ha 30 % omsorg 🤦‍♀️

Anonymkode: f6f40...848

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en mann som ikke har noen omsorg for deg, Ts?

Ikke bare vil barnet deres lære at det er et bryderi (for far), men det vil også lære at det er normalt at voksne ikke har omsorg for hverandre. Er dette det du ønsker å la barnet ditt vokse opp i?

Når du blir frisk igjen - vurder hva du gjør videre, for slik du beskriver dette har du to barn, ikke ett. Han er så dysfunksjonell at han ikke passer i et forhold.

Anonymkode: 23793...a74

• Liker 13
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Han er bare sær. Nei, ingen venner. Familien bor langt vekke. Han er en fyr som trenger ekstremt mye ro og alenetid.

Har han en diagnose på spekteret? Ut fra alt du har beskrevet i hovedinnlegget og her er det i hvert fall mer enn nok symptomer på det.

Anonymkode: 23793...a74

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Få for guds skyld ikke flere barn med denne mannen 

Anonymkode: d99df...89f

Jeg ville tatt en skikkelig samtale om guttevalp holding hans, herlighet er han voksen eller 14 liksom. Hadde vurdert og gått om han ikke skjerper seg, noen ganger er det like greit og være alene en alenemor i et forhold med et forvokst mannfolk hjemme

Anonymkode: d0081...017

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du legger til rette for at han skal slippe unna? Hvorfor får dere barn med ubrukelige og usympatiske menn?

Anonymkode: ef325...a50

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan gikk det da han var i pappaperm egentlig? De fleste vokser jo litt på den oppgaven og blir drevne på å passe på ungene sine alene, selv de som egentlig er ganske håpløse fra før.

Anonymkode: 26ba2...31a

• Liker 6
Skrevet

Snakker han om hvor slitsomt barnet er foran barnet? 

Anonymkode: 686da...cb3

• Liker 1
Skrevet

Det første jeg tenker er at han kan være deprimert. For regner med at han var omsorgsfull før dere fikk barn og i svangerskapet?

Anonymkode: 147ee...a91

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det første jeg tenker er at han kan være deprimert. For regner med at han var omsorgsfull før dere fikk barn og i svangerskapet?

Anonymkode: 147ee...a91

Han er bare bitter

Skrevet

Og nå kom mandagen og jeg er fortsatt syk. Har 38,5 i feber, så er i bedre form. Gikk for å si til han at jeg kom til å bli hjemme. De hadde stått opp litt før meg. Jeg møtes med at han også nå er syk. Han var i så dårlig humør at jeg er sjeleglad for at barnet vårt skal i barnehagen. Jeg tok paracet, skiftet bleie og underholdt mens far gjorde klar matpakken og kjørte til barnehagen. 

Det rablet nesten for barnefar og han var på nippet til å gråte. Han taklet ikke livet med barn. Det er synd, for da blir det ikke flere barn.

• Hjerte 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og nå kom mandagen og jeg er fortsatt syk. Har 38,5 i feber, så er i bedre form. Gikk for å si til han at jeg kom til å bli hjemme. De hadde stått opp litt før meg. Jeg møtes med at han også nå er syk. Han var i så dårlig humør at jeg er sjeleglad for at barnet vårt skal i barnehagen. Jeg tok paracet, skiftet bleie og underholdt mens far gjorde klar matpakken og kjørte til barnehagen. 

Det rablet nesten for barnefar og han var på nippet til å gråte. Han taklet ikke livet med barn. Det er synd, for da blir det ikke flere barn.

Det der er jo ikke normalt. Syns han skulle tatt seg en tur til psykolog for å grave litt i problemet. Det kan jobumulig være at han BARE ikke liker å være pappa. 

Anonymkode: d99df...89f

• Liker 15
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...