Gå til innhold

styrketrening eller kondisjontrening på litt slapp mage??


Gjest sola

Anbefalte innlegg

føler at magen begynner å bli litt slapp- det sniker seg frem noen valker og det liker jeg ikke.. er appsulutt ikke tykk syns jeg , er ca 1.75 høy og veier 64 kg nå ,hmm kanskje gått opp litt siden sist,,

vet hav jeg vil iallefall: ha strammere rompe og flatere mage!!!

hva hjelper er det mest styrketrening eller er det best med en kombinasjon av styrke og kondisjon?

er sykkel greit å bruke som kondisjonstrening og evt hvor lange økter om gangen og hvor mange økter i uke med styrke eller kondisjontrening??

takknemlig for svar

:P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Hva har vi lært "fra barnsben av" for å stramme opp magen? Situps det!

Jada, og så finnes det masser av maskiner på tv-shop som påstår å gjøre situps'ene dine 15 ganger mer effektive, men det vet jeg ikke om jeg ville kastet bort penger på akkurat....

Ellers skader det sikkert ikke å generelt bedre kondis, men strammere mage, da ville jeg satsa på å styrke magemusklene i alle fall. (Det sier i alle fall "ekspertene" så da satser vi på det )

Kanskje jeg burde begynne litt med slike ting slev? Kanskje det ja....

Lykke til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tren rette og skrå magemuskler for å stramme opp, og ryggmusklene (ryggstrekkerne) for å holde ballansen ved like og unngå vondt i ryggen.

Tren uth.het for å holde deg frisk og ha overskudd, samt ha mulighet for en frisk alderdom.

http://www.iform.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...