Gå til innhold

Hva skal du/dere i helgen?


Jewel

Anbefalte innlegg

Lurer fælt på hva jeg skal i helgen,jeg....

Har lyst til å gjøre noe koselig.

Tror det blir en stille kveld i sofakroken med samboeren i kveld!

Men, i morgen blir det vel middag og en tur på bar etterpå...!!!

Mest har jeg lyst til å reise bort et sted.....

Gruble,gruble! Han blir nok med, men jeg må finne på noe bra!

Hva skal du/dere i helgen da??? Kanskje jeg får noen ideer..... :blunke:

God helg til alle,uansett!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barna mine skal til faren sin i helgen, så jeg skal ikke gjøre "noe som helst" - bare pleie meg selv, slappe av med en god bok, kose meg i mitt eget selskap, se på TV, kose meg med et godt glass vin og sove leeeenge.

Har innsett - etter en stund med hektisk aktivitet - at jeg ikke må "være flink" i "frihelgene" mine --- jeg må ikke vaske rundt/rydde gjøre alle kjedelige gjøremål disse helgene. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på fest i kveld, og der skal X'en også. Hmmm.. lurer på hvordan DET blir! Gruer meg ikke.. har bestemt meg for at jeg skal se STRÅLENDE ut :briller: :D :roll: Bør kanskje være litt forsiktig med alkoholinntaket... Selv om jeg har det bra, er det rart hvilke følelser som dukker opp i fylla... Når jeg tenker meg om har jeg nesten ikke drukket siden det ble slutt. Kanskje like greit..

Resten av helgen skal jeg lese, jobbe litt og ta en tur på kafe m noen venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg skal gjøre rent og jobbe på dagen, skal ha fri om kvelden og snakke med forloveden min på telefon som nå er på oppdrag i Budapest. Også skal jeg lage god mat og kose meg :-)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

I kveld skal jeg med vennene mine og typen. På lørdag skal jeg jobbe fra ett til ni, og kanskje dra på kino med typen. På søndag skal jeg jobbe og øve på en prøve. Stressende helg! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg shinet huset og gjort i stand til avdelingsfest for min mann (god kone, ja!). I morgen skal vi gjøre ingenting, kanskje en tur i skogen hvis det passer sånn. Søndag skal jeg kjøre trening og ellers skal jeg minst mulig i helgen. Veldig sjelden at vi får til akkurat det, som regel er det hurramegrundt med ting som skal gjøres hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal som vanlig ikke gjøre noen ting.

Det sier jeg hver helg, men det blir aldri sånn.

Synes at det er greit å ha litt tid til å være inpulsiv jeg. Det blir det ikke tid til i uka.

Skal jobbe litt hjemme da. Forberede meg til neste uke, men det er sånt jeg gjør innimellom. Skal prøve å løse et problem for en kunde på PC-en. Det er ubetalt arbeid, men pytt-pytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjera så mykje skulearbeid som eg klarer, så overlever eg kanskje neste veke og... Det er heldigvis bare to veker igjen av semesteret...

Forresten så likar eg å studera, har bare ein tendens til å gå lei mot slutten av semestera...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal iallefall holde meg hjemme. Jeg er nettopp ferdig med spy- sjuka, og vil ikke smitte noen, da viruset henger i gjen i kroppen i 2 dager!!!!

GRRRRRRRR!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

I går fikk vi med noen venner og reiste rundt og kaste snøballer og slik hos venner! Ganske artig skal jeg si dere! Så lenge de ikke har bikkje.

Da er det lett å bli oppdaget! Hehe...

Men man får jo masse friskluft også er det jo så gøy!=)

I dag skal vi så klart feste med venner!

Det er jo lørdag bare en dag i uka!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i helga skal jeg kose meg i sofaen og bare nyte at det er helg...sitte litt fremfor pc`n og se litt tv,nyte ett glass vin og bare slappe av... :):):)

*koldbruna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om en virkelig rolig helg, gikk bra helt til i åttetiden i går kveld da vi fikk melding fra noen venner som ville ha oss med ut... Tok det heldigvis ganske med ro, så formen er ikke så værst idag.

Har kommet snø i Trondheim i natt, må kanskje ut en tur og nyte vinteren før den forsvinner igjen... Ellers er den store planen i dag at jeg skal kose meg, husarbeidet får vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo helgen snart slutt, men det er jo alltids plass til en liten oppdatering.

Fredag er handledagen vår, denne uken ble det litt senere enn vanlig for jeg var på utkikk etter noe spesielt som inngår i denne "Dr. Lindberg-dietten". Dette spesielle fant jeg til slutt i en asiatisk butikk her i byen. Da vi kom hjem var det for sent for middag, så den ble regelrett droppet til fordel for noe enklere.

Lørdag gjorde jeg rent huset mens husbonden var på jobb - eldstesønnen vår har som oppgave å vaske kjellerstue, bad og toaletter, og denne uken bestakk jeg ham med litt ekstra lommepenger for at han skulle støvsuge resten av huset også. Jeg pusset sølvtøy, tørket støv og fyrte i peisen og satte meg ned og så en film på TV1000, tror jeg. Når husbonden kom hjem med bilen kjørte jeg ut og kjøpte noen stearinlys og adventslys, så det er klart i huset.

Senere fikk jeg overta PC`en fra min eldste sønn som er litt hektet på ett eller annet krigs-spill på Internett - og siden min PC er den desidert beste og raskeste her i huset, så blir det litt kamp om den. Jeg fikk da ett par timer på PC`en hvor jeg jobbet litt, leste litt nyheter og sendte noen mailer mens husbonden laget middag. Senere på kvelden var det TV mens vår yngste sønn hadde kameraten på besøk i kjellerstuen og min eldste sønn var ute på kafe med sine venner.

Etter at jeg sluttet å røyke for fem uker siden, så har jeg fått meg en litt rar døgnrytme - jeg våkner grytidlig om morgenen, det gjorde jeg også idag. Fikk da logget meg på jobben kl. 7 i morges og jobbet i to timer før jeg dusjet og husbonden dro meg med ut på tur. Nå har vi gått tur i en times tid, deretter spist lunsj og nå har jeg gjort ferdig den jobben jeg holdt på med i morges.

Skal drikke opp kaffen min, så skal jeg ned til søsteren min en tur - hun er min nærmeste nabo og sluttet å røyke samme dag som jeg. Så vi skal vel snakke litt om hvor flinke vi er og sånn .... :ler:

Resten av dagen går nok sin gang med å besøke min far på sykehjemmet, spise middag og slappe litt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...