AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #21 Skrevet 16. september 2024 Så forutsigbart da gitt ; allergier må selvsagt nevnes uten at det er sikkert at noen har noe slik ( verden har vel forøvrig blitt så gal at alle har allergier, sensitiviteter, slanker seg eller har mageproblemer så de ikke kan spise kake) og så kommer den siste da. som er bekymret for hygienen hos den som har bakt. Kan du spise på cafe eller restaurant? For jeg lover at der er det litt av hvert du ikke vet! Og selv om du kjenner folk godt så er du ikke med og overser de hygieniske forhold vel? Det går som regel bra samme hvordan det er . Jeg tror folk har såpass selvrespekt at de ser til at råvarer er ferske og det er det som teller. Anonymkode: 37573...dc2 1
mommyaka Skrevet 16. september 2024 #22 Skrevet 16. september 2024 Bare hyggelig. Jeg er førskolelærer selv og jeg bakte ofte til de ansatte. Oh om noen er allergisk eller ikke vil spise andre sine bakevarer..ja da får de la være
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #23 Skrevet 16. september 2024 Det er en kjempekoselig gest som jeg hadde satt pris på uansett om jeg kunne spise det selv eller ei. For en skjønn tanke Anonymkode: fa32f...43c
Daisy-love Skrevet 16. september 2024 #24 Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Så forutsigbart da gitt ; allergier må selvsagt nevnes uten at det er sikkert at noen har noe slik ( verden har vel forøvrig blitt så gal at alle har allergier, sensitiviteter, slanker seg eller har mageproblemer så de ikke kan spise kake) og så kommer den siste da. som er bekymret for hygienen hos den som har bakt. Kan du spise på cafe eller restaurant? For jeg lover at der er det litt av hvert du ikke vet! Og selv om du kjenner folk godt så er du ikke med og overser de hygieniske forhold vel? Det går som regel bra samme hvordan det er . Jeg tror folk har såpass selvrespekt at de ser til at råvarer er ferske og det er det som teller. Anonymkode: 37573...dc2 Enig. Det med hygiene hadde jeg ikke tenkt så mye på om det var bakst. Verre med sushi, eller hva med rå kylling 😬🫣 Jeg jobbet i et internasjonalt miljø, hvor vi gjerne hadde dager der alle tok med en rett fra deres hjemland. Litt som de gjør i mange barnehager, men hos oss blant kollegaene. Så lenge jeg tålte det så smakte jeg (melkeallergi). Null stress, og så mye godt og spennende 😋😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå