Kosepia Skrevet 18. november 2002 #21 Del Skrevet 18. november 2002 Som så mange andre, så er også jeg fan av den Prix reklamen med han motorsykkelmannen i rosa trikot! Eller så synes jeg også at den nyt tine reklamen, hvor det er de to guttene oppe på hytta. Kobinasjonen av det som skjer og musikken synes jeg er bra! Og ellers synes jeg reklame er no møl. Komme her å avbryte midt i Ricki Lake!! Nei huff.... -Kosepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 18. november 2002 #22 Del Skrevet 18. november 2002 Synes kiwi sine er ganske festlige! Med hu ivrige kiwi dama som spør alle om: Er du fornøyd med tomatene/agurken/melonene (*) (*) deres? Også den med de to bryterne som (kylling og biff) kives, og hu dama (a.l rømme)som premierer vinneren (Kyllig). Så begynner hun å kline med vinneren..... :D - i samme kategori som: (Eg tåkka over og vrikka foten) Tenkte på en annen reklame også, men husker det ikke! Den gjorde sikkert ikke så bra intrykk da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WIKingen Skrevet 18. november 2002 #23 Del Skrevet 18. november 2002 Alle de nevnte reklamene er veldig artige. Selv har jeg sansen for den siste dagbladet reklamen med de eldre. Hvor den eldre mannen detter med gåstolen sin så kommer to eldre damer på utrykning når alarmen går på eldresenteret. Virkelig morsomt, men igrunnen meget sørgerlig. :-? Jeg må nok dra inn en annen serie med reklamer som ikke vises på tv, ikke som jeg har fått med meg hvertfall. Og det er jo "Snack Pack" reklamene som vises på kino, synes de er helt geniale. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 19. november 2002 #24 Del Skrevet 19. november 2002 Helt enig med Tornerose! han fyren er så utrolig festlig! og vannvittig irriterende..han gjør alt som står i sin makt for å slippe å gjøre noe! Synes også de reklamene med han som har en svensk ingeniør til svigerfar: "lägga parketten själv, det kommer norbaggen aldrig klara av!" ler godt av den også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnfjording Skrevet 29. april #25 Del Skrevet 29. april Gjest Madden skrev (På 19.11.2002 den 12.24): Synes også de reklamene med han som har en svensk ingeniør til svigerfar: "lägga parketten själv, det kommer norbaggen aldrig klara av!" ler godt av den også.... Hadde vært episk å se den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 29. april #26 Del Skrevet 29. april Jeg liker de nye reklamesnuttene fra if- forsikring. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå