Gå til innhold

Reklame på tv.


Mette

Anbefalte innlegg

Hvilken reklame som vises på tv er din favoritt?

Jeg syntes at byggmakker sine er gode.En annen jeg humrer litt av er Prix sin, der han "tøffe" typen danser i rosa tøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er mange reklamer jeg liker egentlig :)

liker også den med han som danser i rosa klær..

Den med han som danser på parketten er stilig, også den ene bocca reklamen: "spiser du bocca?" "ja" "jeg har ikke så veldig vondt i hodet" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
En annen jeg humrer litt av er Prix sin, der han "tøffe" typen danser i rosa tøy.

He he den er jo bare digg da...............!!!!!!!!!!!! :hoho::hoho:

Det er mange reklamefilmer som er bra, både Dagbladet og Vg har brareklamefilmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen jeg humrer litt av er Prix sin, der han "tøffe" typen danser i rosa tøy.

:hoho: Ja, den ler vi godt av her i huset også - og en periode hadde alle sammen den sangen på hjernen :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken reklame som vises på tv er din favoritt?

.En annen jeg humrer litt av er Prix sin, der han "tøffe" typen danser i rosa tøy.

Den må jo være den beste :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Prixreklamen med den hunden er kjempesøt, og også Tine's reklame med mormor som nekter barnebarnet boller fordi han har drukket all melken......

Men, som nevnt i denne tråden, Lotto er pr. i dag best på reklamemarkedet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den mobilreklamen ...eller var det netcom? anyway.. den reklamen med han som står og skal huske med den ungen og som blir slått overende!..hysterisk morsomt!! :hoho:

ler like mye hver gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine's reklame med mormor som nekter barnebarnet boller fordi han har drukket all melken......

Denne reklamen reagerte jeg på. Synes den var fæl.

Jeg liker Vg- reklamene godt. Og NSB- reklamene. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja absolutt...ble lei meg av å se den Tine melk reklamen!!

Men de har jo lagd noen morsomme de og...den med de babyene som skal drikke melk av glass...den er så skjønn!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg ler like hysterisk av hver gang, er Finnbiffen som er ute og jogger med Tyttebærene sine, og så kommer Snøfrisk og hjelper ham når han forstuer foten.

Men de Tyttebærene (dachsene i røde boblejakker som det står tyttebær på)... jeg skriker av latter.

*svinse svinse - jeg er et tyttebær...svinse svinse*

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Ellers er jeg enig i at den med mormoren som blir sur fordi guttungen tar melken og dermed nekter han boller - er grusom.

Stakkars barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg ler like hysterisk av hver gang, er Finnbiffen som er ute og jogger med Tyttebærene sine, og så kommer Snøfrisk og hjelper ham når han forstuer foten.

Jeg blir nesten flau jeg over finnbiffen, bor i Ålesund, snakker ikke ålesundsdialekt, men synes han her her helt grusom.

" E tråkka over og vrikka foten" . Hør etter neste gang hvor fælt det er.

Kjenner egentlig veldig få som snakker så "tett i nesen" som han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder reklame synes jeg byggmakker sine er festlige! F.eks der han gjemmer seg under trappa fordi han ser malingsutsyret eller hva det var i gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Byggmakker reklamen er helt forferdelig, den mannen skulle hatt en skikkelig tupp i ræva.

Men Finnbiff, Tyttebær og Snøfrisk reklamen fra Tine er helskjønn. Dessuten liker jeg Snøfrisk, på knekkebrød sammen med enten selleri eller reddik er den deilig!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byggmakker sine er i en klasse for seg selv. Like fornøyelige hver gang

- men det absolutte lavmål må være Hoffs reklame for opphøgde poteter ... at det går an å få en "voksen" mann til å spille en så idiotisk rolle er helt ubegripelig... Det er hvertfall helt sikkert at jeg aldrikommer til å kjøpe Hoffs pommes frites.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes den mobilreklamen ...eller var det netcom? anyway.. den reklamen med han som står og skal huske med den ungen og som blir slått overende

Er ikke det reklame for BonAqua da...? :)

Jeg synes Rimi-reklamen med han gutten som er så forelsket i kassadamen (-jenta) er søt jeg :ler: Også den Fjorland-reklamen, den med Jon Blund, den er herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fryktlig fasinert av han mannen i rosa jeg også.

Knakker av latter hver gang.

Bikkja liker best den med hunden og kan skakke på hodet akkurat som boxeren når hun ser på.

Jon Blund er ganske gøyal og den nye mobil-greia om han med alle tallene: "så var det søndag, så var det lørdag og så var det natta".

Tine-reklamen med babyene/barna var kjempesøt. Den savner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Lotto må være reklamekongen!

Har enda til gode å se en dårlig en derfra  :hoho:

Han fra VERDAL`N er bra.

Kanskje "Koldbruna" blir KG`s lottomillionær fra Verdal. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...