Granneman82 Skrevet 5. juli #2061 Skrevet 5. juli (endret) Melus skrev (2 timer siden): Sa han hva de hadde skrevet på legevakten i 2004 da? Jada 😄 Først var han helt satt ut over at legen faktisk kunne lese i journalen hans tilbake i tid, og så hadde legen sagt at det som stod i journalen var at han hadde hatt en mild reaksjon, altså overhodet ikke noe i nærheten av hva PF trodde/hadde blitt fortalt av mora😊 Kanskje noen andre her husker mer/bedre enn meg 😊 Endret 5. juli av Granneman82 Tillegg 2
HMK Skrevet 5. juli #2062 Skrevet 5. juli Justlooking skrev (21 timer siden): Nå er han på et meget slitsomt utdrikkingslag 😅 Det var meget spesielt. Ikke utdrikkingslag, men mer utslitingslag. 2 4
J.. Skrevet 6. juli #2063 Skrevet 6. juli HMK skrev (9 timer siden): Det var meget spesielt. Ikke utdrikkingslag, men mer utslitingslag. Utdrinkingslag er jo ment å passe til den som drikkes ut. Må ikke være utkledning og flatfyll for det. 14 5
elskersommer Skrevet 6. juli #2064 Skrevet 6. juli HMK skrev (18 timer siden): Det var meget spesielt. Ikke utdrikkingslag, men mer utslitingslag. Jeg hadde ikke utdrikkingslag fordi jeg ba innstendig om å ikke ha det. Men dersom de hadde funnet på noe så ville dette blitt av det rolige slaget.. mine venninner vet jeg er ukomfortabel med slike ting 1 3
Matas Skrevet 6. juli #2065 Skrevet 6. juli J.. skrev (17 timer siden): Utdrinkingslag er jo ment å passe til den som drikkes ut. Må ikke være utkledning og flatfyll for det. Neida, men noe av meninga med det er jo å kose seg med gode venner og at man ikke er dausliten før kvelden i det hele tatt har starta. Man så jo at han ikke koste seg noe særlig etterhvert under alt det fysiske, og tenk hvis de hadde kutta ut noe slikt at han fikk enda mer tid med gamle kjente. Tror det hadde satt dypere spor for hans del, det har det ihvertfall gjort for alle de menneskene jeg har vært i utdrikningslag til. 1 3
MissCortado Skrevet torsdag kl. 10:48 #2067 Skrevet torsdag kl. 10:48 Jeg så filmen I love you, Phillip Morris i går. Jim Carrey med litt lengde på håret, det var som å se Pellek. Vittig. Ikke relevant på noe som helst vis, det skjønner jeg altså. Bare en liten, ubetydelig observasjon. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå