Gå til innhold

PelleK

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er greia med han går mer toppløs enn en onlyfans bruker?.. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, hvorfor i alle dager har han blitt servert den historien om legevakten da? 😳

• Liker 1
Skrevet
Poly skrev (26 minutter siden):

Ok, hvorfor i alle dager har han blitt servert den historien om legevakten da? 😳

Sikkert av samme grunn som at ungen hans får beskjed om å ikke putte store ting i munn for da blir han kvalt 

• Nyttig 5
Skrevet

Sykt opplegg, men jeg har selv vært der at jeg har trodd at jeg ikke tåler ting fordi jeg har en mor som har overført sine greier på meg. Mye mindre alvorlig skala, men dog. Fint han har tatt tak i det. 

• Liker 6
Skrevet
refill skrev (1 time siden):

Sykt opplegg, men jeg har selv vært der at jeg har trodd at jeg ikke tåler ting fordi jeg har en mor som har overført sine greier på meg. Mye mindre alvorlig skala, men dog. Fint han har tatt tak i det. 

Det er veldig fint. Bare synd at de innarbeider samme rigide og ensformige kosthold til guttungen sin da - om de ikke lyver på ham allergeier, så er han fortsatt prisgitt det snevre utvalget mamma og pappa plukker og spiser fra… 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Illusen skrev (1 time siden):

Det er veldig fint. Bare synd at de innarbeider samme rigide og ensformige kosthold til guttungen sin da - om de ikke lyver på ham allergeier, så er han fortsatt prisgitt det snevre utvalget mamma og pappa plukker og spiser fra… 

Ja det er viktig å la dem smake på mye forskjellig. Jeg følger ikke Stina så vet ikke så mye om hva han får servert annet enn hva PF viser. Men kanskje PF tar han med på en "smake på alt mulig" reise nå ☺️🤞 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet

Virker som han har hatt en merkelig oppvekst. Husker at Stina aldri gadd å bli med og besøke mora hans mens hun levde, men han var der ukentlig. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er litt munchausen by proxy vibber, at mor har vært så overbevisende på denne allergien. Han har i alle år fått høre at han har vært døden nær pga en appelsin. Det er naturlig at han har stolt på moren sin  når hun har fortalt om dette.

Det er jo kjempebra at han har kommet der at han tester og utforsker forskjellige ting. Han har holdt seg borte fra veldig mye av frykt, nå åpner det seg en ny verden.

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet

Før det rakker for mye ned på moren hans, er det viktig å huske på at en hendelse kan oppleves dramatisk og skummelt for pårørende, selv om helsevesenet noterer i journalen helt uten dramatikk. Han endte jo på legevakten av en grunn den gang for sikkert godt over 20 år siden. Da hadde vi ikke samme kunnskap som i dag. Kanskje har moren missforstått legene, og i frykt for at neste gang kunne gi han mye værre reaksjon, innførte hun streng allergikontroll.

Uansett fint at han har fått avklart det nå, og fint at han delte prosessen. Jeg må sjekkes ut for allergi mot penicillin og er livredd 😅

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Teyla skrev (14 timer siden):

Før det rakker for mye ned på moren hans, er det viktig å huske på at en hendelse kan oppleves dramatisk og skummelt for pårørende, selv om helsevesenet noterer i journalen helt uten dramatikk. Han endte jo på legevakten av en grunn den gang for sikkert godt over 20 år siden. Da hadde vi ikke samme kunnskap som i dag. Kanskje har moren missforstått legene, og i frykt for at neste gang kunne gi han mye værre reaksjon, innførte hun streng allergikontroll.

Uansett fint at han har fått avklart det nå, og fint at han delte prosessen. Jeg må sjekkes ut for allergi mot penicillin og er livredd 😅

Men han var 18 år da han havnet på legevakten pga en appelsin. Hva da med at han aldri har smakt eple før- noensinne? Eller en haug andre frukter? Hva i alle dager skjedde i løpet av de 18 årene før legevakt-episoden? 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Den ringen? Jeg orker ikke 🫪

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Spyflua skrev (7 timer siden):

Den er jo helt i PelleK sin eventyrånd 🙃

Muligens en veldig upraktisk ring å bruke 24/7 for husets vaskepott, den kommer til å henge fast i alt mulig og slites kjapt på trening. 

Men kudos for å velge utradisjonelt, det er gøy 👏

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
Spyflua skrev (7 timer siden):

Hvorfor trenger du å orke noe? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (11 timer siden):

Men han var 18 år da han havnet på legevakten pga en appelsin. Hva da med at han aldri har smakt eple før- noensinne? Eller en haug andre frukter? Hva i alle dager skjedde i løpet av de 18 årene før legevakt-episoden? 

Det er jo rimelig spesielt at han har vokst opp med å tro han aldri kan spise frukt, samt levd i den tro at en appelsin holdt på å ta livet av han som 18-åring. Hvorfor husker han ikke dette selv? 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg syns det er så gøy å følge han nå, hvor han utforsker, utfordrer og smaker nye ting! 

For en som i likhet med PelleK også er vokst opp med "skrekken" om allergi kjenner jeg meg veldig igjen, hvordan man har trodd på en sannhet som ikke var sann, hvordan man sprenger grenser og utfordrer og utforsker. En fascinerende reise. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (På 26.6.2026 den 23.00):

Hvor har han sagt han var 18 år når det skjedde? Jeg har vært ganske sIkker på at det er nevnt det var tidlig barneskole alder eller noe det skjedde 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå er han på et meget slitsomt utdrikkingslag  😅

Skrevet
Hvemhvemhvem skrev (1 time siden):

Hvor har han sagt han var 18 år når det skjedde? Jeg har vært ganske sIkker på at det er nevnt det var tidlig barneskole alder eller noe det skjedde 

Flere steder har han nevnt både alder og årstall for legevakthendelsen med appelsinen. Hvor han for øvrig omtaler seg med : da jeg var liten. Men det var altså i 2004, da han var 18 år. Fant i farten bare disse to bildene , hentet fra hans Snapchat: 

IMG_3377.jpeg

IMG_3378.jpeg

• Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (14 timer siden):

Flere steder har han nevnt både alder og årstall for legevakthendelsen med appelsinen. Hvor han for øvrig omtaler seg med : da jeg var liten. Men det var altså i 2004, da han var 18 år. Fant i farten bare disse to bildene , hentet fra hans Snapchat: 

IMG_3377.jpeg

IMG_3378.jpeg

Sa han hva de hadde skrevet på legevakten i 2004 da? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...