Gå til innhold

Nakenhet


Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi går nu naken hjemme,ikke i tide og utide men når vi skal dusje ta badstu.

Felles naken badstu er ikke noe problem for meg allefall,har bastuert mye med felles venner tiligere,har ikke komt borti situasjonen med min nye samboer så det vet jeg ikke.

Begge sover naken om natta,deiligst sånn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være naken er deiligt, men det pleier å begrense seg til tiden før en skal legge seg. Å gå på nudist strand virker veldig fristende ut av og til men avskrekkende andre ganger. I fjor sommer gikk vi kveldstur på stranden da han spurte om vi skulle bade, noe jeg sa ja til. Vi tok da et raskt nakenbad. Da vi ikke hadde noe å tørke oss med foreslo han at vi skulle fortsette å gå turen nakne for å luft tørke oss. Vi begynte å gå og jeg såg raskt at han syntes dette var opphissende for staken stod snart rett til værs. Slik gikk vi ca 20 min før jeg bare måtte ta den i munnen. Så der i vannkanten på stranden satt jeg på kne og sugde han og for deretter å stille meg på alle fire å bli tatt bakfra. Selv om det var ganske mørkt ute var det utrolig opphissende å gjøre dette ute i det fri.

Skrevet

Jeg er stort sett bare naken når jeg dusjer faktisk.

Skrevet
Jeg er stort sett bare naken når jeg dusjer faktisk.

Hvis du ikke har merket det så funker det dårlig med klær når man skal ha sex! :ler::ler::ler:

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg går mye naken hjemme. selv om vi har mye naboer rundt oss som lett kan se inn. men jeg later som om de ikke kan se meg så lenge jeg ikke kan se dem, hehehe.

jeg er _ikke_ vant til nakenhet hjemmefra, mine foreldre har ikke sett meg med mindre klær enn shorts og singlet siden jeg var under ti, tror jeg. så jeg fikk litt sjokk da kjæresten gikk naken ut av senga og rundt i leiligheta da vi hadde vært sammen i omtrent en uke ;) han var så naturlig, det virket så naturlig for ham å gå naken, selv om vi ikke hadde kjent hverandre lenge! flott, synes jeg.

jeg går naken på morgenen, fra soverom -sover naken- til bad, innom stua og skrur på tven, innom vaskerommet og henter klær. liker ikke å sitte ned naken da. kan også gå rundt naken etter jeg har dusja.

nudiststrand kunne vært noe, men det måtte vært i et annet land hvor jeg garantert ikke møtte kjente.

dristet meg til å sole meg toppløs forrige gang vi var i syden, men var fryktelig redd for at jeg skulle se et kjent fjes...

felles badstu er uaktuellt.

Skrevet

Jeg vet ikke heeelt hva en fellessauna er, men muligheten er å prøve det, liker man det ikke, så liker man det ikke. Da har man prøvd og funnet sin grense.

Jeg for min egen del er ganske avslappet, iallefall rundt typen. Men jeg passer på at det ikke er noen andre i huset og slikt.

Men jeg setter meg ikke i sofa'er og slikt naken, da legger jeg et håndkle på først iallefall.

Skrevet

Har en forhistorie på nudiststrand.

Er ikke hysterisk redd for om noen ser meg naken.

Går sjelden naken hjemme, men så bor det flere tenåringer her også da.

Sover naken.

Hadde nok ikke vært komfortabel med fellessauna. I hvertfall ikke dersom det var en sjanse til å treffe kjentfolk/arbeidskollegaer.

  • 4 uker senere...
Skrevet
Hva slags forhold har dere til nakenhet?

Kan dere sprade nakne rundt hjemme, eller fortrekker dere dempet/ingen belysning i avkledd tilstand?

Hva med fellessauna? Går dere gjerne dit?

Kjæresten min vil gjerne at vi skal gå dit sammen, men jeg liker ikke tanken på å kanskje treffe kjentfolk (fra jobb, f.eks) der. Hjemme har jeg ikke noe problem med nakenhet, selv om jeg foretrekker at lyset ikke er for grelt.

Vil gjerne høre hvordan dere ser på dette!

1.Jeg har et ganske avslappet forhold til nakenhet

2.Jeg er ikke en som febrilsk må kle på meg med en gang, men det begrenser seg stort sett til å gå til og fra dusjen og når jeg skal legge meg. Går nok mer rundt naken hjemme når det er sommer og varmt.

3.Jeg har vært i fellessauna flere ganger, og går gjerne igjen. Har ikke opplevd stemningen som seksuell. Bare at det har vært folk som er komfortable med seg selv der. Hadde dette med kolleger i tankene første gang jeg gikk på naturiststrand, men sjansen for å møte noen kjente er ikke alt for stor. Men møtte faktisk en kollega fra jobben en gang, men det ble utrolig nok ikke flaut i det hele tatt. For å si det sånn, så var jo situasjonen lik for henne som for meg, så vi smilte bare og sa hei. Tror vi så mindre på kroppene til hverandre enn om å vi hadde hatt på oss badedrakt, for man ser nok hverandre mer i øynene på en naturiststrand enn vanlige strender :ler: Hun er den eneste kjente jeg har møtt i de 8 årene jeg har gått på Huk naturiststrand og i fellessauna.

Gjest Ester
Skrevet

Jeg tusler gjerne rundt naken hjemme og kan godt ta fellessauna og sole meg på nakenstrand, men jeg går ikke naken rundt blant folk. Skal jeg forflytte meg, slenger jeg noe rundt meg. Drømmer innimellom at jeg plutselig oppdager at jeg er kliss naken på jobben eller ute på gata. Det er grusomt, det!

Gjest Cristoph
Skrevet

pleier ikke å gå rundt naken hjemme og kunne heller ikke tenke meg å dra til en nakensauna. ikke helt meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har et greit forhold til å være naken. Sover naken, og går til og fra bad etc naken. Kan også gå litt rundt naken om kveld og morgen, mens jeg spekulerer på hva jeg skal ha på meg, setter på kaffen, slår av lyset i huset før jeg legger meg eller pusser tennene. Men kler ikke av meg med det formål å være naken, nei.

Har vært i fellesbadstu flere ganger. Men dette har vært f.eks på hytteturer sammen med venner, etter treninga med bare venner osv, vet ikke om noen steder man kan gå i fellesbadstu med fremmede, men kunne nok godt ha gjort det også. Har ikke noe å skjule, jeg, ser helt vanlig ut. Kunne nok ha tenkt meg å gå på nudiststrand også, men har ennå ikke hatt muligheten. Ville nok ha vært redd for å møte kollegaer, ja, men venner går greit.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes det er avslappende å være naken hjemme, men det var det med temperatur da - det er jo tross alt forskjell på januar og juli.

Har også vært i fellesbadstu noen ganger før. Syntes det var koselig og det hadde ikke noe seksuelt over seg. Men nå er jeg i et miljø og har venner som ville reagere på et slikt forslag - slikt gjør man da ikke! Det samme gjelder solbad uten tekstiler selv i mer private omgivelser. Blir litt misunnelig når jeg leser om andre som har venner hvor slike ting er akseptert.

Ellers er ikke nakenhet eller fellesbadstu noe mål i seg selv slik jeg ser det. Men det er en forskjell mellom det å kunne velge fritt mellom nakenhet/ikke nakenhet alt etter hva som passer og ikke tørre å være naken fordi en er redd for det.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg går masse naken hjemme, eller bare i trusa. Jeg har ikke så mye hemninger når det gjelder sånt ovenfor min kjæreste :) men når det gjelder offentlige steder, og sauna så er jeg mye mer sjenert...

Skrevet

Jeg liker meg best når rommet er helt mørkt når jeg er naken. Er ikke så altfor glad i å vise meg naken foran andre

Skrevet

Synes det er helt ålreit å være naken, og er veldig for "avseksualisering" av nakenhet. Derfor; flytte tråden, noen?

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg tusler ikke rundt naken bare for å være naken.

:Nikke:

Har på meg klær på dagtid, sover naken. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Bekymrer meg ikke i det hele tatt over nakenhet hjemme eller belysningen den nakenheten blir blottlagt i. Men føler meg ikke komfortabel i fellesdusjer og lignende. Har ingenting med komplekser å gjøre. Noen av oss er bare mer private enn andre. Sjenerte kanskje? Sauna har aldri vært noe for meg uansett.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er naken nå.

Ja, for nå ble jeg ikke nysgjerrig :ironi:

Ikke fint å skrive sånt når ensomme jenter som meg leser ;)

Skrevet (endret)

Jeg kan godt gå naken hjemme- så lenge det ikke er for kaldt og ingen andre enn sambo er her. Men gjør det jo bare om jeg skal dusje, nettopp har dusjet, skal legge meg eller lignende. Er jo ikke så mye vits ellers synes jeg.

Må jo også sies at vi ikke har noen vindu som er mot steder folk kan se meg. Men når jeg er i badebasseng og sauna liker jeg ikke å vise meg naken. Det er helt greit i dusjen, men ikke naken i badstu, nudiststrand og sånt ... litt sjenert :sjenert:

Endret av Teria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...