Gå til innhold

Nakenhet


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags forhold har dere til nakenhet?

Kan dere sprade nakne rundt hjemme, eller fortrekker dere dempet/ingen belysning i avkledd tilstand?

Hva med fellessauna? Går dere gjerne dit?

Kjæresten min vil gjerne at vi skal gå dit sammen, men jeg liker ikke tanken på å kanskje treffe kjentfolk (fra jobb, f.eks) der. Hjemme har jeg ikke noe problem med nakenhet, selv om jeg foretrekker at lyset ikke er for grelt.

Vil gjerne høre hvordan dere ser på dette!

Videoannonse
Annonse
Gjest marthepia
Skrevet (endret)

Jeg går ikke naken hjemme. Bare når jeg skal legge meg. Da tar jeg av meg klærne (helt naken) og legger meg under dyna! :)

Liker ikke å gå naken jeg...føler meg ikke trygg nok på min egen kropp til det. Forresten..jeg tror nok ikke jeg ville gått naken heller, uansett.. :ler:

Endret av marthepia
Skrevet

Vi sprader gjerne nakne rundt hjemme, men ikke ute blant folk.

Fellessauna tror jeg nok ikke hadde vært aktuelt (visste ikke at det fantes engang), men nakne på stranda hvis det ikke er andre der, er ganske fint :)

Skrevet

jeg går alltid naken når jeg er alene hjemme og når jeg lager mat (ikke uten mine grønne frosketøfler) jeg liker å være nakne, klær er stress!

Skrevet

Jeg går vanligvis ikke naken hjemme, annet enn mellom badet og soverommet når jeg skal legge meg, stå opp eller gå på do om natten. Vi sover begge nakne da. Fellessauna eller naken på strand o.l. er uaktuelt.

Skrevet

Er naken til/fra badet og når jeg sover. Syns det virker uhygienisk å plassere ei naken rompe på sofa og stoler - usj!

Skrevet

Går sjelden naken bare for å gå naken, men om jeg kommer ut av dusjen, og plutselig kommer på noe jeg gjøre f eks, kan jeg tusle naken. Men felles badstu eller nudiststrand kommer jeg aldri til å bruke.

Jeg var litt usikker i starten på forholdet mitt, men når jeg merker at min kjæres øyne sitter som spikret i meg når jeg kler av meg, gir det meg en god følelse. herlig

Skrevet
Hva slags forhold har dere til nakenhet?

Kan dere sprade nakne rundt hjemme, eller fortrekker dere dempet/ingen belysning i avkledd tilstand?

Hva med fellessauna? Går dere gjerne dit?

Kjæresten min vil gjerne at vi skal gå dit sammen, men jeg liker ikke tanken på å kanskje treffe kjentfolk (fra jobb, f.eks) der. Hjemme har jeg ikke noe problem med nakenhet, selv om jeg foretrekker at lyset ikke er for grelt.

Vil gjerne høre hvordan dere ser på dette!

Nå bor jeg og typen hver for oss, og han bor med broren sin og en kamerat, mens jeg bor med venninna mi. Men kjæresten min og jeg trives veldig godt sammen nakne. Og er ikke sjenerte for hverndre. Om det er mørkt eller lys. Vi har alltid litt lys på når vi har sex, vi liker å se på hverandre og få øyekontakt. Ingenting som er mer sexy enn det;) Jeg er ikke sånn som liker å vise frem kroppen min, men han får meg til å føle meg som den vakreste i verden. Den mest sexy og deiligste, så er vanskelig noen ganger å ikke tro at man er det :ler: Så jeg byr meg gjerne frem. Felles sauna derimot, er jeg ikke med på.. hehe.. Har kanskje noe med det å møte folk? Og blikkene man får kanskje? :sjenert:

Skrevet

Hva med fellessauna? Går dere gjerne dit?

Kjæresten min vil gjerne at vi skal gå dit sammen, men jeg liker ikke tanken på å kanskje treffe kjentfolk (fra jobb, f.eks) der.

:overrasket: hva gjør denne tråden under seksualitet. Fikk ekle bilder av hva som foregår inne i fellessaunaen nå, og kommer nok aldri til å oppsøke et slikt sted :overrasket:

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
:overrasket: hva gjør denne tråden under seksualitet. Fikk ekle bilder av hva som foregår inne i fellessaunaen nå, og kommer nok aldri til å oppsøke et slikt sted :overrasket:

Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden, men bestemte meg til slutt for Seksualitet siden jeg antok at folk her er litt opptatt av nakenhet. Den handler jo heller ikke bare om sauna, men også om å være naken (hjemme) med partner.

Når det er sagt, ønsker jeg meg flere tilbakemeldinger på saunadelen. Jeg er veldig i tvil om jeg skal oppfylle ønsket til kjæresten min om å bli med på et slikt sted.

Gjest Elfrida
Skrevet

Fellessauna er avslappa greier, det kan du ta med ro. Hvis det er et vanlig bad eller lignende da.

Jeg har vært i fellessauna og på nakenstrand en del, og jeg syns det er langt mere avslappa og mindre slesk stirring der enn på tekstilstrender. Naturlig og greit, og folk i alle aldre, fasonger og størrelser.

Rusler gjerne naken rundt hjemme hvis det passer seg sånn, for eksempel hvis jeg venter på at dusjen skal bli ledig og må pakke en treningsbag eller ta frem litt frokostting. I lengden blir det jo litt kaldt, og jeg foretrekker å ha på tøy på dagtid. Men nakenhet når det er naturlig har jeg et avslappa forhold til.

Skrevet

Jeg og kjæresten min har ingen problemer med å sprade rundt naken :-) Vi tilbringer som oftest gjerne mer tid naken / lite klær enn det vi gjør med :P

Skrevet

jeg elsker å være naken...! tusler rundt i leiligheten naken så ofte jeg kan... men å sette seg naken i stoler og i sofaen virker litt ekkelt (og ikke minst kaldt med skinnsofa) så da har jeg en håndduk jeg sitter på...

om sommeren bruker jeg å ligge å sole meg/ tusle naken på plena, om foreldrene mine er ute kan jeg ta på meg en bitteliten g-string da, og vi har ikke naboer så tett ved huset, selv om de sikkert ser meg om de står på verandaen sin...

nudiststrand eller fellessauna hadde ikke vært noe problem for meg...:)

elsker å være naken, så er det så ofte jeg kan:)

du kan jo prøve å bli med kjæresten din da, og om du ikke liker det kan du jo bare gå, og du trenger ikke å gjøre det igjen...

Skrevet

Jeg kan godt gå rundt naken hjemme, det er null problem. Ikke i flombelysning, da, men når naboene ikke har fullstendig innsyn... Ei nudiststrand i et totalt fremmed land, med garanti for at jeg ikke kjente noen tror jeg jeg kunne vært med på. Men når det gjelder nakenhet sammen med folk jeg kjenner er jeg veldig usikker. Liker ikke å dusje sammen med venninner når vi drar og svømmer sammen engang....

Skrevet

Jeg tusler ikke rundt naken bare for å være naken.

Skrevet
Jeg tusler ikke rundt naken bare for å være naken.

Ikke jeg heller! Og både jeg og mannen sover med pysj, eller boxer og singlet/t-skjorte på.

Skrevet
Liker ikke å dusje sammen med venninner når vi drar og svømmer sammen engang....

For dere er jo de verste kritikerne!

Kvinnfolk kan være virkelig kyniske mot hverandre :overrasket:

Skrevet
Jeg går vanligvis ikke naken hjemme, annet enn mellom badet og soverommet når jeg skal legge meg, stå opp eller gå på do om natten. Vi sover begge nakne da. Fellessauna eller naken på strand o.l. er uaktuelt.

:enig_anim:

Skrevet
Jeg tusler ikke rundt naken bare for å være naken.

Ikke jeg heller. Fellessauna kunne jeg ikke tenkt meg, men det er fordi jeg ikke liker å vise meg naken for hvem som helst. Men det plager meg ikke om sambo kommer inn på badet, og jeg er naken. Han sover naken, jeg har gjerne på meg en t-skjorte, men det er fordi jeg blir fort kald.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke problemer med å gå naken fra dusjen til soverommet f.eks. Men sprader ikke naken rundt i huset utover det. Nå har vi to barn da, og selv om vi vil at de skal ha et avslappa forhold til kroppen sin så er det grenser for hvor mye nakenhet de trenger å se!!!

Vi sover nakne om natta da. Får klaus av klær i senga.

Endret av ~MALIN~

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...