Gå til innhold

Fremheve blå øyne.


Gjest Bite me

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville eksperimentert med forskjellige farger i både klær og sminke. Kanskje en kjapp fargeanalyse på parfymeriet kunne hjulpet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orange er komplementærfargen til blå, så en brunlig skygge med hint av orange (kopper?) fremhever mest av de brune.

men rosa, lilla etc fremhever også blått, men ikke på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blå øyne, men kler absolutt ikke øyenskygge som er orange, gull, brun eller i andre slags gultoner, da ser jeg syk ut. Jeg har funnet ut at jeg passer best med øyenskygge i relativt kalde og duse rosa/lilla toner, og gjerne grå kajal. Men det er meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosin,ja det er deg.

PÅ meg er det stikk motsatt  :)

Men det kommer vel ann på hudfargen også.

Er nettopp det. Stikk innomsminkeavdelingen på nærmeste parfymeri. Kanskje de kan tilby fargeanalyse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bite me

Takk for mange svar. :)

Jeg trives godt i brune øyenskygger, og grå øyenskygger. Har gule undertoner i huden. Det har kanskje også noe å si?

Hvis jeg skal bruke kobberfargede øyenskygger er jeg nødt til å være veldig brun for at det skal se pent ut på meg. Som noen andre her skrev så ser jeg blek ut av det, og jeg er faktisk ganske brun. :)

Thanks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bite me
Er nettopp det. Stikk innomsminkeavdelingen på nærmeste parfymeri. Kanskje de kan tilby fargeanalyse.  :)

Koster sånt penger eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid. Noen ganger kan du være heldig. Har sett at noen annonserer med gratis fargeanalyse. Men det betyr vel at det koster penger til vanlig..? Hvor mye det ville ligge på, vet jeg ikke. :klø:

Du kan jo spørre før du bestemmer deg for å ta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BodyShop har gratis, hvis du spør og de har tid! Pleier å være ganske ok, jeg har vært innom dem for fargeanalyser og sminking innimellom.

Gråbrunt kan funke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...