AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #21 Del Skrevet 1. september 2024 Jobbe! 😃 Anonymkode: d09fa...e50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #22 Del Skrevet 1. september 2024 Till Paris | Svenska Barnklassiker Lyrics, Meaning & Videos (sonichits.com) Gleder meg til fire dager i Paris Anonymkode: 2a761...d4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #23 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Klassisk kg tråd dette, erkelig at så mange skal på tur her for det gjenspeiler ikke rl. Vi skal jobbe Anonymkode: 75e3b...56e Tror du virkelig at alle har dårlig råd? Det er som oftest de som har det, som roper høyest. Vi som faktisk har råd, tar ikke del i denne debatten. Og det er MANGE av oss på KG. Hvorfor skal vi diskutere i tråder som ikke gjelder oss? Jeg kjenner mange i den virkelige verden som fortsatt lever som før. Inkludert meg selv. Jeg har råd til å reise utenlands hele året, selv om jeg er ufør. Da går jeg heller ikke inn i tråder for de som har dårlig råd. Eller jeg kan selvsagt komme med gode tips og råd. Uansett så er dette en avsporing fra trådens tema. Anonymkode: ee9f6...7a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #24 Del Skrevet 1. september 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Klassisk kg tråd dette, erkelig at så mange skal på tur her for det gjenspeiler ikke rl. Vi skal jobbe Anonymkode: 75e3b...56e Ikke merkelig i det hele tatt, verken å være hjemme eller dra på tur. Begge deler er veldig vanlig. Anonymkode: 82474...224 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #25 Del Skrevet 2. september 2024 Vi ser litt an på været. Hvis fint, så tar vi 3 netter i Stockholm med barna. Hvis ikke så finner vi på noe i nærområdet. Anonymkode: b04d3...0d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #26 Del Skrevet 2. september 2024 Ingen høstferie, blir å jobbe. Men planlegger en tur mot Asia i slutten av året. Må få spart opp litt etter sommeren, har 17.000kr på brukskonto og -111.000 på mastercard (så ja, det må spares) Haha! Dere som reiser igjen til høsten, reiste dere i sommer og hvordan sparer dere? Anonymkode: b0122...53a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 2. september 2024 #27 Del Skrevet 2. september 2024 Drar til Hellas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #28 Del Skrevet 2. september 2024 Ingen ting. Kanskje på hytta i helga. Ungene har fri, men det har ikke vi… Anonymkode: 8786d...f25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 3. september 2024 #29 Del Skrevet 3. september 2024 Hytta. Må få ferdig skigarden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sproffen Skrevet 3. september 2024 #30 Del Skrevet 3. september 2024 Jobbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #31 Del Skrevet 3. september 2024 Jobbe halve uka og på familiehytta andre halv del. 3 barn på 9,13,17 og et besøksbarn på 9... Sånn sett skl vi vel jobbe hele uka 🌞🙃 Anonymkode: 34d87...a60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #32 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (På 1.9.2024 den 18.46): Klassisk kg tråd dette, erkelig at så mange skal på tur her for det gjenspeiler ikke rl. Vi skal jobbe Anonymkode: 75e3b...56e Av klassen til mitt barn så reiser en ganske høy prosent bort (bor på østkanten i Oslo så ikke noe rikmanns strøk) Så jo det er faktisk ganske vanlig. Jeg alenemor med en inntekt skal også reise bort. Og samme har vi gjort de fleste høstferiene. Med noen få unntak. Nå handlet tråden om tips så den prosentdelen av familier som reiser bort i høstferien er jo også de som svarer. Eller er ikke de en del av "in real life"? Jeg sitter selv å lurer på hvor vi skal i år, da jeg ikke får reist mer enn 4 netter i årets høstferie. Så følger tråden som inspirasjon. Anonymkode: fe649...424 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #33 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 11.44): Ingen høstferie, blir å jobbe. Men planlegger en tur mot Asia i slutten av året. Må få spart opp litt etter sommeren, har 17.000kr på brukskonto og -111.000 på mastercard (så ja, det må spares) Haha! Dere som reiser igjen til høsten, reiste dere i sommer og hvordan sparer dere? Anonymkode: b0122...53a Jeg reiste i vår, i sommerferien og nå i høst. Handler om prioritering i hverdagen. Selvsagt kommer egen inntekt inn i bilde men jeg har absolutt ikke noen spesielt høy lønn. Jeg prøver å ikke sløse unødvendig mye uten at det går ut over kvalitet på mat, kos i hverdagen eller livskvalitet. Jeg bryr meg ikke om å bo på et fancy hotell da jeg kun sover der og legger heller pengene i opplevelser. Bryr meg mer om lokasjon enn at hotellet har spa, treningsrom, gourmet restaurant og lignende som trekker opp prisen. Jeg ser også på priser og velger ofte litt rimeligere destinasjoner. Flere steder i Europa med ok pris på overnatting, mat og fly. Vi shopper også lite på ferie, blir selvsagt noe men dette er ikke et stort innhogg i budsjettet. Vi bruker pengene på guidede turer, inngangsbilletter og slikt. Vi velger også litt ulik prisklasse når vi spiser så en miks mellom lokale rimeligere restauranter og noen litt mer fancy for opplevelsen viss vi ønsker det. Dette får ned matbudskjettet. Vi lærer oss kollektivtrafikken på lokasjoner og bruker kun taxi når det er behov. Bolt er veldig praktisk innenfor Europa. Nå har jeg jobbet litt ekstra siden vi brukte en god del i fellesferien da vi reiste til flere destinasjoner. Dette var da planlagt fra min side så ikke noe problem i forhold til regninger. Jeg hadde reist enda billigere viss jeg slapp å forholde meg til skoleferien. Men men.. akkurat det får jeg ikke gjort noe med. Jeg har begynt planlegging av en tur til våren og tenker å sette av litt penger til den turen etter uke 40 for å sikre at den blir noe av. Har allerede sjekket priser på fly. Ligger på rundt 3500 per pers de datoene det gjelder så det burde gå helt fint. Anonymkode: fe649...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #34 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 11.44): Ingen høstferie, blir å jobbe. Men planlegger en tur mot Asia i slutten av året. Må få spart opp litt etter sommeren, har 17.000kr på brukskonto og -111.000 på mastercard (så ja, det må spares) Haha! Dere som reiser igjen til høsten, reiste dere i sommer og hvordan sparer dere? Anonymkode: b0122...53a Vi reiste i sommer og skal reise igjen nå denne høsten. Vi sparer i hverdagen. Bruker ikke penger på noe særlig utover vanlig mat. Vi røyker/snuser ikke, drikker ikke og spiser svært sjeldent ute. Sikkert kjedelig for noen, men vi prioriterer heller ferier som gir oss mye i stedet for å bruke penger på ting som vi synes er unødvendig. Trenger derfor heller ikke å bruke kredittkort da Anonymkode: b9ef1...ee0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 4. september 2024 #35 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg reiste i vår, i sommerferien og nå i høst. Handler om prioritering i hverdagen. Selvsagt kommer egen inntekt inn i bilde men jeg har absolutt ikke noen spesielt høy lønn. Jeg prøver å ikke sløse unødvendig mye uten at det går ut over kvalitet på mat, kos i hverdagen eller livskvalitet. Jeg bryr meg ikke om å bo på et fancy hotell da jeg kun sover der og legger heller pengene i opplevelser. Bryr meg mer om lokasjon enn at hotellet har spa, treningsrom, gourmet restaurant og lignende som trekker opp prisen. Jeg ser også på priser og velger ofte litt rimeligere destinasjoner. Flere steder i Europa med ok pris på overnatting, mat og fly. Vi shopper også lite på ferie, blir selvsagt noe men dette er ikke et stort innhogg i budsjettet. Vi bruker pengene på guidede turer, inngangsbilletter og slikt. Vi velger også litt ulik prisklasse når vi spiser så en miks mellom lokale rimeligere restauranter og noen litt mer fancy for opplevelsen viss vi ønsker det. Dette får ned matbudskjettet. Vi lærer oss kollektivtrafikken på lokasjoner og bruker kun taxi når det er behov. Bolt er veldig praktisk innenfor Europa. Nå har jeg jobbet litt ekstra siden vi brukte en god del i fellesferien da vi reiste til flere destinasjoner. Dette var da planlagt fra min side så ikke noe problem i forhold til regninger. Jeg hadde reist enda billigere viss jeg slapp å forholde meg til skoleferien. Men men.. akkurat det får jeg ikke gjort noe med. Jeg har begynt planlegging av en tur til våren og tenker å sette av litt penger til den turen etter uke 40 for å sikre at den blir noe av. Har allerede sjekket priser på fly. Ligger på rundt 3500 per pers de datoene det gjelder så det burde gå helt fint. Anonymkode: fe649...424 Hvor tenker du å reise til våren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #36 Del Skrevet 4. september 2024 fru Alving skrev (7 timer siden): Hvor tenker du å reise til våren? Italia Anonymkode: fe649...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #37 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg skal på varierende antall stjerners hotell i høstferien. All inklusive med fast opplegg igjennom dagen, og godt med piller for natten 🤪 Jeg skal legges inn på dps så ikke så mye «ferie», men helt ok. Jeg trenger det. Stort sett er det greit, men det kommer selvsagt litt an på både hvem som er på jobb, og hvem andre jeg er innlagt med. Normalt er det veldig mange som er midt på tr og oppover av personalet, så det er jo fint. Alltid noe, men takknemlig for å få plass. Jeg er også fornøyd med maten. Jeg synes den er god. Garantert ikke 5 stjerners, men mer enn bra nok for meg (og de fleste andre, men noen klager da, som en lett gjør når en sliter 💔). Jeg trenger den ekstra maten og hvilen, og litt samtaler. Jeg skulle gjerne vært på en fjelltur, om så bare dagstur. Ser noen skal på hytta her, men ellers mest varme og/eller storby, er det ingen som skal traske i fjellheimen? 🥰 Det er jo så nydelig nå på høsten 🍁🍂🍄🌼 Anonymkode: acd78...acc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #38 Del Skrevet 5. september 2024 Være hjemme å slappe av.. Anonymkode: 41c76...021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #39 Del Skrevet 6. september 2024 Kreta nærmere bestemt Rethymmon. Vært mange ganger på Kreta, men ikke der før. Gleder meg, elsker Hellas😍 Anonymkode: 0ecc8...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #40 Del Skrevet 15. september 2024 Paris og Disney. Var i Spania i sommerferien og Tyskland i påsken og skal til Spania igjen i vinterferien. Er ikke rike, men har god økonomi og prioriterer ferie.? Anonymkode: 752fd...9c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå