AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Del Skrevet 1. september Trenger tips! Trenger noe å se frem til nå som hverdagen har vart en stund.. Anonymkode: a4865...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #2 Del Skrevet 1. september Med eller uten barn? Vi skal en tur til Danmark. 2 barnefamilier. Søsteren min og en venninne skal på spa i Kragerø lørdag-mandag, ellers pleier ikke sp mange jeg kjenner uten barn ha fri noe ekstra da 😊 Anonymkode: 28bc7...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #3 Del Skrevet 1. september Marbella. Alltid, fin temperatur der da, om en ønsker og forlenge sommeren . Anonymkode: 92e6d...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #4 Del Skrevet 1. september Familie på fem, skal til Orlando. Anonymkode: 7736e...9d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #5 Del Skrevet 1. september Det blir tur til Thailand 😊 Anonymkode: ecb80...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #6 Del Skrevet 1. september Spania. Veldig fin temperatur i oktober, og godt med kort og direkte flyreise. Anonymkode: f8485...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #7 Del Skrevet 1. september Telttur med barna 😊 Anonymkode: c0550...af3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #8 Del Skrevet 1. september Dyreparken noen dager og etterpå skal ungene på rideleir. Anonymkode: 59524...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 1. september #9 Del Skrevet 1. september Reiser til sydligere strøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #10 Del Skrevet 1. september Til London. Tar det utenom skolens høstferier, selvsagt. Anonymkode: 82474...224 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 1. september #11 Del Skrevet 1. september Til London fra fredag til mandag, og deretter Athen frem til søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #12 Del Skrevet 1. september Klassisk kg tråd dette, erkelig at så mange skal på tur her for det gjenspeiler ikke rl. Vi skal jobbe Anonymkode: 75e3b...56e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 1. september #13 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger tips! Trenger noe å se frem til nå som hverdagen har vart en stund.. Anonymkode: a4865...821 Minst mulig!! 😅😅 Om jeg kan velge, skal høstferien inkludere badstu og bad i hav eller innsjø. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #14 Del Skrevet 1. september Ungene skal til mormor og morfar. Jeg og mannen drar til München 😁 Anonymkode: 77034...7c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #15 Del Skrevet 1. september Slappe av hjemme med tenåringene første halvdel, mannen skal jobbe. Siste langhelg skal jeg til Budapest med venninne. Anonymkode: 03061...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #16 Del Skrevet 1. september Jeg skal studere og ha litt hjemmeferie med barna på 14, 11 og 3 år. Anonymkode: 35e82...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #17 Del Skrevet 1. september Ta opp poteter og høste i grønsakehagen selvsagt! Anonymkode: 86edb...03e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #18 Del Skrevet 1. september Jobbe! Uken etter derimot, da er det jentetur til varmere strøk. 😃 Anonymkode: a812a...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 1. september #19 Del Skrevet 1. september Langhelg på hytta til svigermor (fredag-tirsdag) også jobb onsdag-fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #20 Del Skrevet 1. september Jeg skal ta ut to feriedager i forbindelse med helg i høstferien. Drar nok på hytta en langhelg med barna på 10 og 13, og kanskje besteforeldre blir med. Anonymkode: ef531...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå