Fru Uperfekt Skrevet 26. august 2024 #21 Del Skrevet 26. august 2024 Fountaine skrev (17 minutter siden): Nei det har vært mye ombygginger der. Før var det lovlig å kjøre der, men ikke nå tydeligvis. Men skilting skal jo følges likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 26. august 2024 Forfatter #22 Del Skrevet 26. august 2024 Fru Uperfekt skrev (2 minutter siden): Men skilting skal jo følges likevel Yes sir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #23 Del Skrevet 26. august 2024 Fru Uperfekt skrev (1 minutt siden): Men skilting skal jo følges likevel Ja men kjære deg, ts påstår jo ikke annet? Hun sier jo hun kjørte feil. Alle kan gjøre feil. Og hun har heller ikke kjørt på noen. Anonymkode: 37db6...6da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omnitron Skrevet 28. august 2024 #24 Del Skrevet 28. august 2024 Stor sansynlighet for at ingenting vil skje selvom du blir anmeldt. Jeg ble stoppet av politi i gågate i Oslo og fikk kun en advarsel, og veiledning om hvordan jeg enklest kunne komme ut fra gågaten igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 28. august 2024 Forfatter #25 Del Skrevet 28. august 2024 omnitron skrev (2 minutter siden): Stor sansynlighet for at ingenting vil skje selvom du blir anmeldt. Jeg ble stoppet av politi i gågate i Oslo og fikk kun en advarsel, og veiledning om hvordan jeg enklest kunne komme ut fra gågaten igjen. Er bra at politiet viser såpass skjønn for at man kan gjøre feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omnitron Skrevet 28. august 2024 #26 Del Skrevet 28. august 2024 Fountaine skrev (2 minutter siden): Er bra at politiet viser såpass skjønn for at man kan gjøre feil. Helt klart 😃 Og min erfaring med politi er at de er flinke til å vise skjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #27 Del Skrevet 28. august 2024 Fountaine skrev (6 minutter siden): Er bra at politiet viser såpass skjønn for at man kan gjøre feil. Jeg var også den som lo av alle som kjørte etter GPS og ikke brukte huet i tillegg. Helt til jeg kjørte på en gangvei selv De hadde gjort om veien til gangvei siden sist jeg kjørte der, men GPS viste meg samme vei som jeg alltid hadde kjørt tidligere år (er der en til to ganger i året). Jeg bare fortsatte ned gangveien og ut bak et busskur og vips, så var jeg på riktig vei igjen. Var ikke til fare for noen, men har sluttet å le av andre som kjører feil. Bortsett fra de som kjører flere kilometer i skiløyper da Anonymkode: 08de6...448 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #28 Del Skrevet 28. august 2024 Alle kan gjøre feil, og når det er ombygging eller graves så blir ting forandret nesten daglig og skiltingen er ikke alltid like bra. Her jeg bor så er det så mye feilkjøring i sentrum for tiden, at man ikke kan annet enn å le. Gatene forandres nesten daglig pga oppgradering av gata. Verre med de som står å ser på skiltene, for så å ikke bry seg. Jeg nekter å flytte meg nå på trass, om folk kjører på en vei her som er gang/sykkelvei fordi at det går fortere enn å kjøre rundt. Står veldig tydelig skilt og har vært sånn i 15år. Anonymkode: 809ed...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå