Fountaine Skrevet 25. august #1 Del Skrevet 25. august GPS'en viste at jeg skulle kjøre der og jeg så ikke skiltene. Var en som kom bort til meg der jeg stoppet og fortalte at det var ulovlig, noe jeg sa at det ikke var. Ser jo nå på skiltene at det var ulovlig. Det var lovlig å kjøre der før. Han mente jeg nesten holdt på å kjøre han ned, men jeg kjørte veldig rolig ved siden av han. Jeg hadde ting å gjøre og hadde ikke tid til å diskutere med han og jeg satt meg inn i bilen og kjørte, og da tok han bilde av skiltene mine. Hva kommer til å skje? Kan han anmelde meg og jeg får bot på 6000? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Del Skrevet 25. august Neppe, politiet må enten ha veldig klare bevis, eller være der og se det. Om han så melder deg tror jeg ikke det fører frem. Anonymkode: a48b7...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #3 Del Skrevet 25. august Du burde fått bot, for du har jo helt klart brutt trafikkregleme og ikke rettet deg etter skiltene. Men nei, det er uhyre sjelden noen får bøter for noe som ikke blir svdekket av politiet selv. Den muligheten er det nesten bare å se bort fra. Anonymkode: 2ac9a...a0b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Del Skrevet 25. august Lessing og lossing er vel lov i gågater? Du får si at du skulle hente noe dersom politiet ringer😉 Tviler på om noe skjer😄 Anonymkode: 6cd0c...cea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 26. august #5 Del Skrevet 26. august Bøtesats for å ikke følge trafikkskilting er vel 8200 nå for tiden. Men om du får en faktura i etterkant tviler jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 26. august #6 Del Skrevet 26. august Fountaine skrev (14 timer siden): GPS'en viste at jeg skulle kjøre der og jeg så ikke skiltene. Var en som kom bort til meg der jeg stoppet og fortalte at det var ulovlig, noe jeg sa at det ikke var. Ser jo nå på skiltene at det var ulovlig. Det var lovlig å kjøre der før. Han mente jeg nesten holdt på å kjøre han ned, men jeg kjørte veldig rolig ved siden av han. Jeg hadde ting å gjøre og hadde ikke tid til å diskutere med han og jeg satt meg inn i bilen og kjørte, og da tok han bilde av skiltene mine. Hva kommer til å skje? Kan han anmelde meg og jeg får bot på 6000? Jeg kjenner jeg blir så lei disse her "jeg har gjort noe galt, men *tusen grunner til at man gjorde det man gjorde*" Det var helt greit at denne mannen sa fra til deg, selv om det nok var noe overdrevent å påstå at du holdt på å kjøre ham ned. Han kan nok fort også være typen til å anmelde til politiet, men jeg har liten tro på at det faktisk blir noen reaksjoner mot deg i ettertid. Men husk for framtiden da, at du ikke skal stole blindt på GPS'en, men følge med på skiltene samtidig... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #7 Del Skrevet 26. august Det holder ikke å ta bilde av skiltene. Han må kunne bevise at det var nettopp deg som kjørte bilen. Det som kan skje, er at politiet ringer deg og spør om det var du som kjørte. Da avkrefter du det, så blir saken henlagt. Anonymkode: b7526...4c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #8 Del Skrevet 26. august For en idiot. Slapp av! Han ville nok bare skremme deg. Du får ikke bot. I hvertfall får du en telefon fra politiet og da sier du som det er, du kjørte feil, han stoppet deg og var truende. Fiks ferdig Anonymkode: 238ab...330 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #9 Del Skrevet 26. august Fountaine skrev (14 timer siden): GPS'en viste at jeg skulle kjøre der og jeg så ikke skiltene. Var en som kom bort til meg der jeg stoppet og fortalte at det var ulovlig, noe jeg sa at det ikke var. Ser jo nå på skiltene at det var ulovlig. Det var lovlig å kjøre der før. Han mente jeg nesten holdt på å kjøre han ned, men jeg kjørte veldig rolig ved siden av han. Jeg hadde ting å gjøre og hadde ikke tid til å diskutere med han og jeg satt meg inn i bilen og kjørte, og da tok han bilde av skiltene mine. Hva kommer til å skje? Kan han anmelde meg og jeg får bot på 6000? Her kjører det typ 20 biler gjennom gågaten hver dag, det går nok fint 😂 De kan ikke gi deg bot for noe som de ikke har bevis på.. Anonymkode: 85903...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #10 Del Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her kjører det typ 20 biler gjennom gågaten hver dag, det går nok fint 😂 De kan ikke gi deg bot for noe som de ikke har bevis på.. Anonymkode: 85903...430 Kjedelig for idiotene om noen filmer de da. Anonymkode: e549c...e39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. august #11 Del Skrevet 26. august GPSen er kun en veiledning. Det er din oppgave som sjåfør å følge skilting og trafikkreglene på stedet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. august #12 Del Skrevet 26. august Du kan ha blitt filmet av overvåkningskameraer rundt omkring i gågaten, så da har jo politiet bevis. Hvis fyren anmelder saken, kan politiet finne bevis om de faktisk gidder og vil bruke ressurser på det. Sjansen for at de gidder er imidlertid liten. De henlegger jo alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 26. august #13 Del Skrevet 26. august Fountaine skrev (14 timer siden): GPS'en viste at jeg skulle kjøre der og jeg så ikke skiltene. Var en som kom bort til meg der jeg stoppet og fortalte at det var ulovlig, noe jeg sa at det ikke var. Ser jo nå på skiltene at det var ulovlig. Det var lovlig å kjøre der før. Han mente jeg nesten holdt på å kjøre han ned, men jeg kjørte veldig rolig ved siden av han. Jeg hadde ting å gjøre og hadde ikke tid til å diskutere med han og jeg satt meg inn i bilen og kjørte, og da tok han bilde av skiltene mine. Hva kommer til å skje? Kan han anmelde meg og jeg får bot på 6000? Det mest graverende her er at du ukritisk følger GPS og ikke skiltingen på veien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 26. august Forfatter #14 Del Skrevet 26. august Ja var dumt at jeg ikke så på skiltene. Var veldig stresset. Men jeg vet jo nå at jeg ikke skal kjøre der igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #15 Del Skrevet 26. august Håper det går bra Kan være lurt å være forsiktig med GPS bruk om du ofte lener deg på det, da jeg har lest en del av hjernen krymper(ikke farlig), om den ikke brukes. Å den brukes til å manøvrere seg i omgivelsene, men sikker mye annet også? Se på skiltene 😊 Anonymkode: 52559...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 26. august #16 Del Skrevet 26. august Fountaine skrev (14 minutter siden): Ja var dumt at jeg ikke så på skiltene. Var veldig stresset. Men jeg vet jo nå at jeg ikke skal kjøre der igjen. Ingen unnskyldning at du var stresset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #17 Del Skrevet 26. august Alle gjør feil. Ikke stress. Anonymkode: eb714...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 26. august #18 Del Skrevet 26. august Fountaine skrev (15 timer siden): GPS'en viste at jeg skulle kjøre der og jeg så ikke skiltene. Var en som kom bort til meg der jeg stoppet og fortalte at det var ulovlig, noe jeg sa at det ikke var. Ser jo nå på skiltene at det var ulovlig. Det var lovlig å kjøre der før. Han mente jeg nesten holdt på å kjøre han ned, men jeg kjørte veldig rolig ved siden av han. Jeg hadde ting å gjøre og hadde ikke tid til å diskutere med han og jeg satt meg inn i bilen og kjørte, og da tok han bilde av skiltene mine. Hva kommer til å skje? Kan han anmelde meg og jeg får bot på 6000? Hvordan i alle dager klarte du det kunststykket? Kanskje du bør oppdatere gps kartet ditt, før du skader noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 26. august Forfatter #19 Del Skrevet 26. august Fru Uperfekt skrev (1 minutt siden): Hvordan i alle dager klarte du det kunststykket? Kanskje du bør oppdatere gps kartet ditt, før du skader noen? Nei det har vært mye ombygginger der. Før var det lovlig å kjøre der, men ikke nå tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #20 Del Skrevet 26. august Jeg vil tro mest sannsynlig at ingenting skjer her, med mindre dette var et videoovervåket område og det var merket. At en privatperson har tatt bilde av deg uten tillatelse på offentlig plass tror jeg blir avvist. Anonymkode: 37db6...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå