AnonymBruker Skrevet 24. august #1 Del Skrevet 24. august Noen som har erfaring? Anonymkode: b66fa...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #2 Del Skrevet 24. august "hæ? Hun hamstrer til vanlig, og nå har hun slitasje i væremåten??" 😂 Det er tidlig på morgenen og det tok et øyeblikk før jeg var med. Man må kunne engelsk for å forstå norsk 🙂 Anonymkode: a4f2f...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 24. august #3 Del Skrevet 24. august Hva mener du? Hamstrer du? Når det gjelder materielle ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #4 Del Skrevet 24. august Litt usikker på hva du mener med slitasje i hamstring? Men om jeg merker at hamstring begynner å bli stram/får vondt i denne, så tar jeg en time eller tre hos en flink fysio/osteopat som masserer ut også får jeg noen spesifikke styrkeøvelser (som burde vært gjort kontinuerlig og ikke bare ved skade 🙄🙈) Tar ned intensiteten på løpinga noe, men sjelden jeg kutter den helt ut. Anonymkode: 9be54...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 27. august #5 Del Skrevet 27. august Om du kjenner ubehag i hamstring så er vel tommelfinger-regelen at du burde holde deg unna aktivitet som trigger ubehag eller smerte.. Om det ikke går over av å hvile skaden blir fysio neste steg.. Om du ikke har pushet slitasjen hjelper vanligvis hvile.. Du må nesten kjenne litt på det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå