Gå til innhold

i mitt rosa hjørne


^me^

Anbefalte innlegg

ja, da har jeg åpnet min egen dagbok!faktisk..

min yndlingsfarge er rosa..så da ble det min lille rosa..

Mitt liv:

jeg bor sammen med min kjære, vi har vert sammen i litt over 4 år nå..bodd sammen snart 3 år av dem.

han er 20, jeg blir 20 den 3 mars!jippi!

vi bor i haugesund, og vi har to katter og to hunder. (stress!!!har en valp som jeg snart blir gal av!!!den ble født 17 mai i fjor og er fremdeles ikke "tett"!

det er rett og slett en vanskelig hund og ha med og gjøre!)

noen tråder om mine tanker og problemer..

nye jobb utviklinger...

mitt album, bilder av dyrehagen hjemme:)

min bryllupsdagbok

min reisedagbok

jaja, her kommer jeg til og sitte og skrive om mine daglige innfall og ting...når jeg kommer på det..

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i dag våknet jeg uthvilt kl. 11.20 av at hunden satt i gangen og pep og ville ut.

jeg gikk tur med hundene, slapp kattene inn og ga dem mat.

jeg satt på ovnen og satt et lettstekt grovt flerkornsbrød inni..

namnam!!

nå sitter jeg her da og skriver i den nye dagboken min..

venter på at brødet skal bli litt kaldere..

i dag skal jeg kjøre den gamle scooteren hjem til mamma og pappa (som har stått på jobben til sambo i evigheter...) slik at pappa kan få fixe den til vi skal selge den.

så skal jeg til byn igjen, handle..og lage mat til sambo komer hjem..tror det blir fiskepinner, poteter og bernausse saus i dag gitt, er søren meg så skrapa nå at vi skulle ha skjems!

og hjelpe sambo med og vaske ut den nye vanen vår.. (jah, ikke si noe, det var et innfall av min sambo at han skulle ha van!og jeg ga han uheldigvis grønt lys på den..nå har vi en stor, stygg, stinkende, bråkende bil på parkeringsplassen som jeg skjems av..men jeg tør ikke og si noe til sambo om at jeg ikke liker den...det betyr så mye for han at jeg liker bilen han har kjøpt..han tenker så mye på hva jeg liker...)

jaja,så får vi se hva mer jeg finner på i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi!dette er mitt 1000 innlegg!!!

:klappe:

det skulle seriøst stått med stor skrift på hovedsiden at kvinneguiden er veldig avhengighets dannende. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til minne for tassen

i august for 2 år siden ble det født en liten kattunge i haugesund.

navnet hans var tassen og hadde flere andre søsken.

dessverre fikk alle en tidlig og trist skjebne, alle måtte avlives hvis ingen ville ha dem.

lille tassen var så heldig og fikk et godt hjem hos meg og min samboer.

han var en liten utskjemt mammadalt og fikk alt som han ville.

han hadde en dachse tispe som ble gudmor og som ammet han, lærte han skikk og hvordan han skulle slåss og bli en stor og sterk kattegutt.

han ble en stor og sterk gutt som sikkert tok alle bøllene i nabolaget og fikk alle damene rund i nabolaget.

valentinesday -05 var han på jentejakt (ukastrert) og skulle over veien.

det gikk fryktelig galt...

naboen til vår opplyste om at det lå en påkjørt katt som lignet tassen nede ved hovedveien.

sambo gikk ned og så at der lå det en ganske så stiv tassen...

vi gråt og gråt begge to og var i vår egen verden noen uker etterpå..

vi begravde han ute på landet hos mine foreldre samme dagen, der alle mine andre kjære tidligere dyr ligger.

der vet vi alltid hvor vi har han, uanz hvor vi flytter.

han har det godt nå...

tenker på deg hver dag som går tassen...både mamma og pappa...

gråter noen tårer av og til...for deg..for at vi savner deg så fryktelig...

misty (vår lille jente, hans kjære lillesøster som var han beste venn og kosekamerat) savner deg også..ser det på henne hver dag...selv om hun har fått seg en lillebror...

vi savner deg alle..håper du har det godt nå..

han ble bare 1 1/2 år gammel..

på valentines dagen i år var det akuratt 1 år siden vår lile beby gutt ble påkjørt.

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

da har jeg søkt på 4 jobber!

3 hotelljobber som hotellresepsjonist..bare en av dem søkte ut etter folk..

men vi får se...

og 1 resepsjonsjobb på aerobic og treningssenter..som også søkte ut etter jobb..

så da er det bare til og vente..

jeg og min sambo ble enige om at hvis jeg fikk fulltidsjobb så brukte vi de 14.000 som han fikk igjen på skatten til sydentur ei uke tid..som helst bør brukes til og betale ned på lån den måneden..så tar vi og betaler ned lånet litt etterlitt etter ferien...

og hvis jeg får fulltidsjobb så får jeg lov til og få årsabonoment på aerobic senteret..

sambo har også søkt på 2 jobber..offshore faktisk..er ganske stor tjangs for at han for jobb der..de trenger sårt folk har jeg hørt..og sambo har alle kvalifikasjonene som trengs..

skal bli merkelig hvis han plutselig blir vekke i 2 uker..er vandt med og alltid ha han rundt meg..menmen, jeg er selvstendig og klarer meg fint selv!hehe, kan til og med skifte dekk selv! *stolt*

kostholdsplanene har gått ganske mye i dass egentlig...klarte meg fint en stund, men så skjeiet det helt ut selv om jeg trivdes med mitt nye kosthold..vet ikke helt hvorfor..ble bare sånn.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Tenkte jeg måtte stikke innom og lese litt i dagboken din, siden du driver reklame for den :)

Lykke til med jobbsøkingen, jeg er også på jakt etter jobb. Har ikke funnet noe å søke på enda, en gang :forvirret: Håper det går bedre for din del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt med folk her da!

ikke noe vanlige greier det med besøk innom den lille plassen min:)

takk for tilbakemeldinger! :)

tuji: hva er det du håper og få jobbe som da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...