Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Vipser

Anbefalte innlegg

Clickbaitsene hun legger ut på insta for å få folk inn på snap blir drøyere og drøyere. Har ingenting med baking å gjøre, men desperate forsøk på klikk....

• Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nøtta skrev (2 timer siden):

Clickbaitsene hun legger ut på insta for å få folk inn på snap blir drøyere og drøyere. Har ingenting med baking å gjøre, men desperate forsøk på klikk....

En godt voksen, 50 år gammel dame som holder på sånn.🙈 Bare flaut.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (16 minutter siden):

En godt voksen, 50 år gammel dame som holder på sånn.🙈 Bare flaut.

Var litt min tanke også .. uavhengig av alder.. 4 voksne barn som følger og prøver å lære andre om at "penger er ikke alt" og "baker fordi det gir meg glede" gjør at det gir litt avsmak altså når alt bare er penger🙈

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (3 timer siden):

Jeg gir henne ikke klikk, har du noen eksempler?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedy Lamarr skrev (8 timer siden):

Jeg gir henne ikke klikk, har du noen eksempler?

Gir ikke klikk jeg heller, men følger på insta. Men av gammel vane vet jeg det alltid er noe vas så nekter å støtte opp under 🤣

Da er det typ "jeg kan ikke tro han sa DET!!!!!" så står hun med en bukett blomster og linker til snap.

"Herregud som jeg gråååååt😭😭😭😭" også lei seg bilde med link til snap.

"Han var nok ikke den rette når han gjorde DETTE!!!!" Også link.

Slike legger hun ut daglig der både personlige ting, beilere, barn og av og til "superhemlige triks som BARE deles på snap" blir postet. Og igjen, av gammel vane kan husker jeg hun gjorde dette før, og det var ingenting spennede når eg først klikket inn. Hun holder på slik som Sofie Elise.

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiso1234 skrev (På 1.2.2025 den 18.53):

Ja synd man ikke kan skrive her hva hun egentlig driver med😂😉

Si det da 😃

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

yamask skrev (1 minutt siden):

Si det da 😃

Må innrømme at jeg også ble veldig nysgjerrig på denne kommentaren selv om jeg vet jeg ikke burde..😆

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (9 minutter siden):

Gir ikke klikk jeg heller, men følger på insta. Men av gammel vane vet jeg det alltid er noe vas så nekter å støtte opp under 🤣

Da er det typ "jeg kan ikke tro han sa DET!!!!!" så står hun med en bukett blomster og linker til snap.

"Herregud som jeg gråååååt😭😭😭😭" også lei seg bilde med link til snap.

"Han var nok ikke den rette når han gjorde DETTE!!!!" Også link.

Slike legger hun ut daglig der både personlige ting, beilere, barn og av og til "superhemlige triks som BARE deles på snap" blir postet. Og igjen, av gammel vane kan husker jeg hun gjorde dette før, og det var ingenting spennede når eg først klikket inn. Hun holder på slik som Sofie Elise.

Takk! At en (snart?) femti år gammel dame holder på slik er jo helt latterlig, får ungdomsskolevibber. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiso1234 skrev (På 1.2.2025 den 18.53):

Ja synd man ikke kan skrive her hva hun egentlig driver med😂😉

yamask skrev (27 minutter siden):

Si det da 😃

Nikoletta skrev (25 minutter siden):

Må innrømme at jeg også ble veldig nysgjerrig på denne kommentaren selv om jeg vet jeg ikke burde..😆

Jeg kan si det jeg, selv om jeg aldri har fulgt henne og aldri kommer til å gjøre det:

:rope: Hun driver med clickbait!!

Akkurat sånn som @Kiso1234 - du og du for et sammentreff altså! Hva er oddsen liksom! 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia skrev (1 minutt siden):

Jeg kan si det jeg, selv om jeg aldri har fulgt henne og aldri kommer til å gjøre det:

:rope: Hun driver med clickbait!!

Akkurat sånn som @Kiso1234 - du og du for et sammentreff altså! Hva er oddsen liksom! 

Ahhh hahaha ja jeg gikk fem på. Søren. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedy Lamarr skrev (1 time siden):

Takk! At en (snart?) femti år gammel dame holder på slik er jo helt latterlig, får ungdomsskolevibber. 

Jepp! Og føler de blir verre og verre, mer "drøy" for å få folk inn. I tillegg mye hinting om dating, og drømmemann og at det gikk galt i kryptiske innlegg🥵

Endret av nøtta
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker hun en gang sa at man ikke er kjent influencer før man har egen tråd på KG. Hun gikk fra baking til sideboob og bilde av mensen (se jeg er fortsatt fruktbar) Dette ble selvsagt lagt merke til (hun gjorde det jo for å bli lagt merke til) - og gikk ikke hus forbi tråden hennes på KG heller.

Senere gikk hun til angrep på tråden og kritikere med alt hun hadde. Det var alt fra å ringe arbeidsplassen til noen, til å skrive løgnaktig hatbok. Det hele endte ut i et cresendo av kaos, svindel, løgn og økonomisk mageplask. Hun vanket sammen med influencere som var halvparten av hennes alder, og var "fin frue" på besøk hos svigermor den korte tiden pizzagutten var inne i bildet. Så sprakk trollet. Jorskjælvet hun lanserte i sofaen til GMN sammen med Vår Staude ble høyst karmisk. 

Og nå begynner hun fanden meg på igjen. Hun er ikke sann. Bare å holde seg unna. 

• Liker 24
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (9 minutter siden):

Husker hun en gang sa at man ikke er kjent influencer før man har egen tråd på KG. Hun gikk fra baking til sideboob og bilde av mensen (se jeg er fortsatt fruktbar) Dette ble selvsagt lagt merke til (hun gjorde det jo for å bli lagt merke til) - og gikk ikke hus forbi tråden hennes på KG heller.

Senere gikk hun til angrep på tråden og kritikere med alt hun hadde. Det var alt fra å ringe arbeidsplassen til noen, til å skrive løgnaktig hatbok. Det hele endte ut i et cresendo av kaos, svindel, løgn og økonomisk mageplask. Hun vanket sammen med influencere som var halvparten av hennes alder, og var "fin frue" på besøk hos svigermor den korte tiden pizzagutten var inne i bildet. Så sprakk trollet. Jorskjælvet hun lanserte i sofaen til GMN sammen med Vår Staude ble høyst karmisk. 

Og nå begynner hun fanden meg på igjen. Hun er ikke sann. Bare å holde seg unna. 

Det ironiske var jo at hun forsvant i sitt eget, sterkt forhåndsomtalte jordskjelv. 
Nå er hun i gang igjen.

Tenk å leve sånn som 50-åring. Utlevere alt. For et liv.

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (3 minutter siden):

Det ironiske var jo at hun forsvant i sitt eget, sterkt forhåndsomtalte jordskjelv. 
Nå er hun i gang igjen.

Tenk å leve sånn som 50-åring. Utlevere alt. For et liv.

Så sant, det var kun hun selv som forsvant i det jordskjelvet. 

Veldig spesiellt å velge dette en gang til. Hadde nok ikke trodd vi ville se henne rope ut nye clickbaits. Hadde håpet hun ville fortsette et rolig og tilbaketrukket liv etter jordskjelvet sitt. 

Jeg tror ikke det er noe å hente for henne med dette nye forsøket. TV2 m.fl er nok rimelig ferdige med å gi henne mikrofon, spalteplass og taletid. Andre medier ga vel også det tragikomiske opplegget oppmerksomhet

Hun, Anna Rasmussen og Sophie Elise AS kan jo lage reality. "Desperate hasbeens". 

• Liker 31
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Gud så pinlig av en 50 år gammel dame. Stakkars unger som har en mor som nok en gang hiver seg på skandalene for å tjene raske penger. 

IMG_6431.jpeg

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama der er så lite attraktiv. Skjønner at hun ikke får til forhold. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Stargaze skrev (1 time siden):

Gud så pinlig av en 50 år gammel dame. Stakkars unger som har en mor som nok en gang hiver seg på skandalene for å tjene raske penger. 

IMG_6431.jpeg

Hun er så desp etter klikk at hun selger Barna over en lav sko. Har virkelig ingen skrupler og det blir verre og verre for hver dag. Og hun er vel knapt i gang med galskapen sin🙈

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun MÅ slutte å blande drama og barn inn i bakingen! Jeg liker faktisk å se på når hun lager makroner f.eks., der er hun god. Behagelig måte å forklare på, og inspirerende bilder. Historier om dates og annet tull er IKKE interessant. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overraskende at hun ikke klarte å holde seg unna og har startet opp med den samme dritten hun holdt på med før. Hun har tydeligvis ikke gjort opp gjelden sin siden hun tror Snapchat-reklame skal gi henne inntekter. "Det fins ingen heis til suksess", Anne Britt!

https://www.dagbladet.no/kjendis/skatteetaten-flere-brudd/73821740

Enkelte folk skulle hatt forbud mot å bruke SoMe.

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (4 minutter siden):

Ikke overraskende at hun ikke klarte å holde seg unna og har startet opp med den samme dritten hun holdt på med før. Hun har tydeligvis ikke gjort opp gjelden sin siden hun tror Snapchat-reklame skal gi henne inntekter. "Det fins ingen heis til suksess", Anne Britt!

https://www.dagbladet.no/kjendis/skatteetaten-flere-brudd/73821740

Enkelte folk skulle hatt forbud mot å bruke SoMe.

"Tere is no elevator to suksess - you got to use te stairs..."

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...