fusetufs Skrevet 29. juni #421 Skrevet 29. juni Mizzy skrev (På 4.5.2026 den 16.44): Hun der er bare en svindler aka psykopat som alle bør holde seg unna. psykopat faktisk
Fullrulle Skrevet 30. juni #422 Skrevet 30. juni fusetufs skrev (11 timer siden): psykopat faktisk Tror kanskje ikke hun er psykopat, men noen narsissistiske personlighetstrekk innehar hun nok i større grad enn andre. Husker hvordan hun styrte på med barna og «drømmehuset» på plakat, som om det var deres drømt med mansion når de var 16 år og snart klar for å flytte ut! Veldig spesielt opplegg. 7 5
Tough cookie Skrevet 4. august #423 Skrevet 4. august (endret) Hvorfor står hun veldig ofte iført babydoll/neglisje på kjøkkenet og lager mat? Endret 4. august av Tough cookie 7 3
Vintermåne Skrevet 4. august #424 Skrevet 4. august Tough cookie skrev (4 timer siden): Hvorfor står hun veldig ofte iført babydoll/neglisje på kjøkkenet og lager mat? Fordi hun er så sexy/ har et sexy image?? 😂😂 6
Hunter7 Skrevet 5. august #425 Skrevet 5. august Tough cookie skrev (20 timer siden): Hvorfor står hun veldig ofte iført babydoll/neglisje på kjøkkenet og lager mat? Wannabe-MILF? I et stadig trangere influenser-marked, så er det vel bare nisjer som står igjen. Lettkledde og bakende mødre med halvveis blottlagt bakende (pun intended) er kanskje et hittil lite utforsket kundesegment. (Med hensyn til algoritmene nekter jeg å oppsøke ABD. Ikke pokker om jeg vil bli møtt med halvnakne mødre med bakerlua på snei og lidderlig slikking av slikkepotter neste gang jeg er på SoMe. Det får da være måte på hvor ondt man vil seg selv) 19 2 10
CeXNS Skrevet 5. august #426 Skrevet 5. august Tough cookie skrev (22 timer siden): Hvorfor står hun veldig ofte iført babydoll/neglisje på kjøkkenet og lager mat? Kan være ledd i en strategi for å øke følgermasse, enten fordi hun vil provosere eller trekke til seg publikum. Den dama er notorisk opptatt av å lykkes på SoMe (for å bli rik). Hvem husker vel ikke hvordan hun utbroderte strategien i avisa. Det var noe om å stå opp i otta, og et eller annet med hvordan hun posisjonerte ut innlegg for å maksimere effekt. Det rare er at den gamle artikkelen om Hivju som fikk kjeft av ABD dukket opp på nettsiden til SeogHør. Det er jo pussig. Trykket meg ikke inn, for det er jo uaktuelt å signalisere at hun genererer klikk. Styr unna å følge henne på SoMe sier jeg bare. 11 4
Tough cookie Skrevet 6. august #427 Skrevet 6. august I dag baker hun i en gul badedrakt og viser baken noen ganger når hun roter rundt på kjøkkenet.😅 2
Hummingbird2 Skrevet 6. august #428 Skrevet 6. august Hunter7 skrev (På 5.8.2026 den 15.09): Wannabe-MILF? I et stadig trangere influenser-marked, så er det vel bare nisjer som står igjen. Lettkledde og bakende mødre med halvveis blottlagt bakende (pun intended) er kanskje et hittil lite utforsket kundesegment. (Med hensyn til algoritmene nekter jeg å oppsøke ABD. Ikke pokker om jeg vil bli møtt med halvnakne mødre med bakerlua på snei og lidderlig slikking av slikkepotter neste gang jeg er på SoMe. Det får da være måte på hvor ondt man vil seg selv) Jeg vil heller ikke oppsøke henne for å se. Men jeg vil neppe tro AB er i den kategorien yngre menn vil kalle en MILF😅 7
Hunter7 Skrevet 6. august #429 Skrevet 6. august Hummingbird2 skrev (6 timer siden): Jeg vil heller ikke oppsøke henne for å se. Men jeg vil neppe tro AB er i den kategorien yngre menn vil kalle en MILF😅 Derav Wannabe-MILF (Men for å være unntaksvis seriøs: Jeg får litt vondt av henne) 3 1
Stargaze Skrevet 7. august #431 Skrevet 7. august Er nok desperat etter cash. Bare å holde seg unna 7
Keaton Skrevet 7. august #432 Skrevet 7. august Tough cookie skrev (På 6.8.2026 den 18.06): I dag baker hun i en gul badedrakt og viser baken noen ganger når hun roter rundt på kjøkkenet.😅 Jeg nekter å tro det! 2
fusetufs Skrevet søndag kl. 06:00 #434 Skrevet søndag kl. 06:00 Margit777 skrev (På 7.8.2026 den 2.09): Mer en Gilf oi har hun blitt bestemor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå