Bari Skrevet 2. september 2024 #61 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er bare feil. https://www.fhi.no/he/folkehelserapporten/psykisk-helse/selvmord-i-norge/?term=#selvmord-i-norge-status-og-utvikling Anonymkode: 41621...c6c Igjen, dette er Norge. Vi er 5.5 millioner innbyggere, ikke engang halvparten så stort i areal som Texas. Se forøvrig mine andre innlegg. Jeg har ikke traumer for å ha blitt tatt tak i/kjeftet på som barn av både naboer og lærere. Dagens unge kommer til å få seg en STOR ubehagelig overraskelse når de skal i Forsvaret, eller på utveksling til andre land enten på videregående eller på universitetet. Jeg vet, jeg har opplevd forskjellen. 1
Bari Skrevet 2. september 2024 #62 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg svarer på at en far bruker det jeg vil kalle vold mot en 3 åring, et lite barn, for å få henne til å stå opp. Jeg kan love deg at det finnes andre metoder for å få en 3 åring til å respektere foreldre og forstå daglige rutiner. Du virker jo helt nedsnødd. Anonymkode: ae0ef...aa7 Det finnes andre metoder, men det finnes også andre metoder enn de du forfekter som virker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå