Pipaluk Skrevet 27. august Forfatter #21 Del Skrevet 27. august Revenge o'Cavatina skrev (6 timer siden): Akkurat dette gnåler faktisk Facebook om at adminer skal gjøre: "Du har fått tre nye følgere denne uken. Ønsk nye følgere på siden din velkommen /ønsk nye medlemmer i gruppen din velkommen". Høyst irriterende når en sitter som admin selv. "Takk for medlemskap / Hadet på badet" er bare støy og lite relevant info for alle andre enn dem selv. Ingen har meldeplikt. Jeg blir ofte fristet til å skrive "husk å lukke døren etter deg når du går" men gjør det ikke. Jeg har vært admin for en gruppe og valgte å skru av den funksjonen til slutt. Det ble bare styr og forstyrret feeden, selv når vi valgte å sette grensen på 60 pers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 27. august #22 Del Skrevet 27. august Jeg er enig, men jeg setter faktisk pris på disse presenter deg-trådene i enkelte store grupper. Da slipper jeg unna med én post jeg kan ignorere, i stedet for å gå glipp av noe jeg gjerne skulle sett i disse gruppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 27. august #23 Del Skrevet 27. august Veldig irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 27. august #24 Del Skrevet 27. august Grevling skrev (På 21.8.2024 den 21.04): Blir ikke særlig brydd av det. De vil jo bare være høflige. Det som faktisk irriterer meg er de som høylytt annonserer at de forlater grupper av diverse årsaker. Som om de forventet at alle skal kaste seg rundt beina på de for å trygle dem om å bli. Ekstra festlig er de som annonserer høylytt at de forlater gruppen, for så å bli værende i gruppa lenge etterpå. Tydelig at de venter respons på sitt dramatiske adjø. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 27. august Forfatter #25 Del Skrevet 27. august Ardwinna skrev (9 minutter siden): Ekstra festlig er de som annonserer høylytt at de forlater gruppen, for så å bli værende i gruppa lenge etterpå. Tydelig at de venter respons på sitt dramatiske adjø. Har inntrykk av at de kanskje er dramaqueens i livet ellers. Jeg ble med i en vennegruppe. Makan til drama og intriger, det var folk som i tillegg måtte meddele med store bokstaver at de kom til å forlate gruppa, også tagget resten av gruppa i beskjeden. Kom meg fort ut derifra og har blitt skeptisk til slike vennegrupper 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 27. august #26 Del Skrevet 27. august I noen grupper jeg er i måtte en presentere seg når en sa ja til medlemskap. I en bilgruppe ønsket de at en fortalte litt om seg selv, bosted osv. Årsak fordi de lager treff hvor de i nærheten kan møttes. Samme i en jakt gruppe jeg er i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 2. september Forfatter #27 Del Skrevet 2. september (endret) jegerrinne skrev (På 27.8.2024 den 16.01): I noen grupper jeg er i måtte en presentere seg når en sa ja til medlemskap. I en bilgruppe ønsket de at en fortalte litt om seg selv, bosted osv. Årsak fordi de lager treff hvor de i nærheten kan møttes. Samme i en jakt gruppe jeg er i. Ja det blir noe annet enn facebook-grupper som handler om strikkeoppskrifter og dikt fra en bestemt poet. Meldte meg ut nå, orker ikke se flere innlegg om folk som er takknemlige for å bli medlem Endret søndag kl 13:27 av Pipaluk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celmarith Skrevet søndag kl 12:50 #28 Del Skrevet søndag kl 12:50 Nei. Jeg irriterer meg også over alle grupper som ønsker nye medlemmer velkommen, samtidig som de tagger nykomlingene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå