Gå til innhold

Samboer betatt av kollega

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig mange vil i løpet av livet oppleve å bli betatt av noen andre enn partneren sin selv om man i utgangspunkteter fornøyd der man er. Da handler alt om hvordan man agrerer, man skal selvsagt ikke innlede noe forhold på si eller behandle partneren sin som dritt. MEN de aller fleste som blir betatt av andre ønsker  egentlig ikke å bryte ut av forholdet sitt eller ødlegge det de har hjemme

Hvis du forsatt er glad i mannen din TS og ønsker å finne ut av det må du prate med ham og fortelle hva hans oppførsel gjør med deg. Hvis du greier å ikke blir for sint er det best, men skjønner det er vanskelig. Så må du si at hvis dette fortsetter kommer du til å dumpe ham. Så får han en realitetssjekk om hva han egentlig vil, 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi beskjed til hennes mann. Han burde få vite sannheten (om dette er utroskap) 

Anonymkode: 9a3cc...812

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en rar tankegang , at man blir betatt av andre er helt vanlig 

Anonymkode: 9d5f2...374

Nei, det er ikke vanlig å bli så betatt av andre som beskrevet her. Da er forholdet som sagt over.

Anonymkode: 81933...15b

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå vet vi jo ikke hvordan ting er fra hennes side. Mulig dette bare er enveis fra ts sin mann sin side.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun har jo ikke bevis på noe når det gjelder henne. Da bør hun finne meldinger først, slik at hun har noe å vise til.

Anonymkode: 81933...15b

• Liker 3
Skrevet

Menn som blir betatt av sine kollegaer og utvikler følelser for vil over tid slutte å bry deg om sin partner. Blir gjerne frekk, nedlatende, samt utnytter henne. Orker ikke å dyrke forholdet eller noe, men kan ha sex med partner bare for å få sitt behov oppfylt. Som regel er det bare sex og ingen kos eller intimitet etterpå. 

De sitter mye på telefonen, og gir lite. I tillegg kan de begynne å se etter feil hos partner som at partner ikke er «bra nok», ikke er fin nok eller kalle partner for stygge ting. De kan slutte å gjøre en innsats for hjemmet, fordi de bryr seg ikke mer lengre. Å være med å hjelpe til eller pusse opp eller vaske mot et felles mål er uinteressant for alt de tenker på er denne «flammen», og alt som gir forholdet næring til nåværende partner er borte! Ofte foregår det i lang tid før det blir merket! Mange forhold har gått i stykker pga dette, og mange barn har skilte foreldre i dag pga nettopp dette! 

Når man har kommet så langt er forholdet over! 

Så savner de partner når gresset ikke er grønnere på den andre siden. Men da er det for sent fordi tidligere partner har funnet seg en ny og trofast mann hun knuller! 

Anonymkode: 4e48c...816

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Mange sier at man bør gå. 

Skrevet

Du skriver at du kun vet det han har fortalt og at han har søkt henne opp en del. Så hvordan VET du da at de har flørtet mye? Har han sagt det selv? Eller tror du dette?

Av det du skriver, så kan vi ikke vite om dette er noe gjensidig, så å kontakte henne/familie/arbeidsgiver osv høres ut som helt spinnville forslag basert på det du skriver. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest malifika
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ingen attraktiv og velfungerende mann som kan holde seg ved bare én partner over spesielt lang tid, det er vi ikke skapt for. Det monogame ekteskapet er en gavepakke til kvinner i form av sikkerhet, for menn er det en fryktelig dårlig deal. 

Anonymkode: 9ed24...aae

LOL 🤣🤣🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ingen attraktiv og velfungerende mann som kan holde seg ved bare én partner over spesielt lang tid, det er vi ikke skapt for. Det monogame ekteskapet er en gavepakke til kvinner i form av sikkerhet, for menn er det en fryktelig dårlig deal. 

Haha, dette er min attraktive og velfungerende mann helt uenig i😉 Han vil kun ha meg, og før meg var han heller ikke en som lå rundt, selv om han nok kunne om han ville. Han har alltid foretrukket monogami og sitter like stor pris på tryggheten, tilliten, åpenheten og nærheten vi har, som jeg gjør. 

Anonymkode: 300d0...87a

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Er vel bare å ta bagen å dra. 

• Hjerte 1
Skrevet

Bruk tiden på å få tenkt på dette , fordøye det litt. Og når du har klart å roe deg litt ned og klarer å tenke klarere ville jeg satt meg ned å slått hardt mot hardt.  Si hva du føler og hvordan du hat har hatt det når han har behandlet deg stygt. Viktigste er at du får ut det du føler og at dere må prøve å finne ut hva som er virkelig sannheten. Hvis han reagerer med sinne og nekter å prate pm det. Ville jeg prøvd å finne ut sannheten selv.. Men ville ikke kontaktet jobben..

Anonymkode: 75caf...eba

• Liker 3
Skrevet

Det er jo vanskelig å vite om det er utroskap eller "bare" flørt, men dersom du elsker han og vil være sammen med han må dere selvsagt ta en prat. Du har rett til å kreve at han finner seg ny jobb om det skal være håp for dere, og at han kutter all kontakt med henne. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Her hadde jeg satt meg iskaldt ned foran han ved kjøkkenbordet, sett han rett i øynene, og sagt:

"Hvor raskt tror du du og *hennes navn* får flyttet sammen?

Hva sier mannen hennes? Siden vi er i samme situasjon, tenker jeg det er lettest at jeg snakker med han.

Livet ditt fremover, med dine og mine barn, og en eksmann som vil hate deg, vil jo bli ett helvete. 

Blir jo flaut ovenfor familie og venner også, utro mann som ødelegger for egne barn.

Jeg vil understreke nå med en gang, at dette har du valgt helt selv, så dette skal ikke gå utover meg.

Kanskje si ifra til dine foreldre, høre om de kan passe barn litt ekstra fremover, da det er viktig for deg å bruke tid på den kvinnelige kollegaen din"

Anonymkode: 1342c...979

Akkurat dette.....!!!!

AMEN! 

• Nyttig 2
Skrevet

Har noe nytt skjedd på de timene, Ts? 

Anonymkode: 96660...c11

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har noe nytt skjedd på de timene, Ts? 

Lurer jeg å på. 🥺

Anonymkode: 75caf...eba

Skrevet

Nei.. 

Ts 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Gavepakke?? Du vet at gifte kvinner lever kortere enn single kvinner, og at gifte menn lever lengre enn single menn? 

Hvem tror du egentlig kommer best ut at ekteskapet? 

De suger bokstavelig talt livet ut av oss. 

Hater ikke menn jeg altså, og har hatt og har gode forhold selv. Men, en gavepakke til kvinner syns jeg blir for drøyt...

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei.. 

Ts 

Har du sittet i kjelleren i 20 timer? 😳

Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme for mange år siden. 

Jeg så det på hele han når jeg konfronterte han på bakgrunn av en magefølelse etter lang tid med sene kvelder på jobb og konstant på tlf på hjemme. Måten han reagerte gjorde at hele livet raste i grus den kvelden. 

Jeg hadde nok visst i underbevisstheten en stund, men forsvarsmekanismen gjør at vi ikke innser med det første. Ikke føl deg idiotisk eller dum❣️ Livet er bedre uten enn sånn tufs. 

(Eksen og kollegaen giftet seg noen år senere)

Anonymkode: 43bcd...ab0

• Hjerte 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...