AnonymBruker Skrevet 20. august #1 Del Skrevet 20. august Var på Kiwi nettopp. Jeg parkerte ved siden av en varebil der det satt to militærfolk med full uniform med hjelm og maske….. Var litt rart, så sjekket reg.nr. på Statens Vegvesen. Får opp at jeg har skrevet inn et ukjent registreringsnr. Er disse ikke søkbare? U know? Synes det hele var litt merkelig….. 🫣 Anonymkode: 52c79...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #2 Del Skrevet 20. august Forsvaret, kongeparets biler og noen andre tjenestebiler trenger ikke være søkbare. av naturlige grunner. Det minner meg om da et jagerfly styrtet et sted i USA/Canada, men de visste ikke nøyaktig hvor, og sååå mange sa "hvorfor har de ikke sporingsbrikker på sånne fly?" Anonymkode: dfcde...5fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #3 Del Skrevet 20. august Tenkte det kanskje var falske skilt…. Hjernen løp løpsk…. Gikk tilbake for å sjekke at nr. stemte da jeg ikke fant det i systemet…. De så litt skumle ut de inne i bilen, men sikkert en naturlig forklaring. 😆 Anonymkode: 52c79...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå