Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Moira26 skrev (21 timer siden):

Katharina kan bli veldig slitsomt i lengden, hun ser jo ned på de andre. Greit nok at man har konkurranse instinkt men herregud. 

Alexander er jo helt blåst, håper virkelig han gjør seg litt dummere enn han er. 

ellers så syns jeg det er en interessant gjeng denne gangen. 
jeg er veldig glad i Mush 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med Erlend Elias ja, Katharina vil ikke jeg ha som fastlege😃 tatt fra henne pc og det hadde vært lite lege igjen.

Skrevet
Fant80 skrev (21 timer siden):

Hvordan Alexander har kommet seg gjennom grunnskolen er for meg et mysterium. Lothepus skinner når det kommer til historie og ting fra gamledager (som han er interessert i) 

Raylee virker både usikker og dum. Farlig kombinasjon som ender med å gjøre en om mulig enda mye dummere. Tror hun har surfet gjennom livet ved å være søt og pen. Noe forøvrig også Alexander har gjort. Begge virker dog sympatiske da,som jo i hvertfall gjør de noe mer spiselige.

Hadde tippet Katarina som førstemann ut,men må si det var fornøyelig da hun ble slått på målstreken. 

Raylee og Aleksander har vell stått foran speilet meste parten av livet

Men ja virker faktisk snille og sympatiske ut

• Liker 2
Skrevet
Moira26 skrev (På 2.10.2026 den 17.17):

Alexander er jo helt blåst, håper virkelig han gjør seg litt dummere enn han er. 

Neppe, det passer godt inn til kunnskapstesten i Kompani Lauritzen samt diverse han lirte av seg i Sofa og Paradise Hotel. Han er ganske enkelt temmelig kunnskapsløs. Men mulig han skjønner det komiske i at han er såpass på bærtur og at han spiller det helt ut for underholdningsverdiens skyld.

Erlend Elias derimot tok åpenbart en «Frank Løke» på slutten der for å unngå å være den første som røk ut.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...