NordicViking Skrevet 15. juni Forfatter #421 Skrevet 15. juni I høst er det klart for tredje sesong av quizprogrammet 'Norges dummeste' på TV 2, og 12 nye kjendiser skal kjempe om å ikke ende opp med den lite flatterende tittelen som tilfaller den som står igjen til slutt. Lista over nye deltakere er klar. Her finner vi bl.a. Lothepus og Aleksander Sæterstøl. https://www.vg.no/rampelys/i/aJ48vL/norges-dummeste-disse-12-er-med-i-sesong-3 1
Djækklåsst Skrevet 16. juni #422 Skrevet 16. juni NordicViking skrev (7 timer siden): Aleksander Sæterstøl. En soleklar favoritt til "seieren". 6
Hanne67 Skrevet 16. juni #423 Skrevet 16. juni Djækklåsst skrev (4 timer siden): En soleklar favoritt til "seieren". Lothepus er vel heller ikke den skarpeste kniven i skuffen, men kommer an på oppgavene.
Beneath the Moon Skrevet 16. juni #424 Skrevet 16. juni Blir artig med Erlend Elias, Jeg har en liten følelse på at han er smartere enn han gir utrykk for. 10
Pasha Skrevet 18. juni #425 Skrevet 18. juni Beneath the Moon skrev (På 16.6.2026 den 12.30): Blir artig med Erlend Elias, Jeg har en liten følelse på at han er smartere enn han gir utrykk for. Det sa han vel selv og. Han fremstiller seg oftere som dummere enn han er. Lothepus trur jeg kan overraske i positiv forstand. Han er muligens ikke akademisk smart, men mye livserfaring og praktisk kunnskap 4
NordicViking Skrevet 18. september Forfatter #426 Skrevet 18. september Sesong 3 begynner onsdag 30. september klokken 19:55 på TV2. 1 3
gladidag Skrevet 23 timer siden #427 Skrevet 23 timer siden Halvveis i første episode nå… kan bli underholdende 😅 Irriterer meg allerede over tyggisen og latteren til Erlend Elias og Raylee 😅 og Alexander 😂😂altså 😂 1 2
makkapakka Skrevet 23 timer siden #428 Skrevet 23 timer siden Catarina som mener hun ikke passet inn der, så tapte hun.... Tror noen gjør seg dummere enn de er, man får vel betalt for å være så da satser de på det noen uker. 3
ElectricScum Skrevet 12 timer siden #429 Skrevet 12 timer siden Det blir vel en haug med huffing og puffing, snøfting og fnysing og evig hoderysting fra Lothepus. Oppfatter han som en genuint usikker person som må fnyse vekk det aller meste fordi han egentlig ikke har noe å by på selv. At han heller ikke har særlig med kunnskap kommer ikke som noen overraskelse. 7
Moira26 Skrevet 6 timer siden #430 Skrevet 6 timer siden Katharina kan bli veldig slitsomt i lengden, hun ser jo ned på de andre. Greit nok at man har konkurranse instinkt men herregud. Alexander er jo helt blåst, håper virkelig han gjør seg litt dummere enn han er. ellers så syns jeg det er en interessant gjeng denne gangen. jeg er veldig glad i Mush 1
Fant80 Skrevet 6 timer siden #431 Skrevet 6 timer siden Hvordan Alexander har kommet seg gjennom grunnskolen er for meg et mysterium. Lothepus skinner når det kommer til historie og ting fra gamledager (som han er interessert i) Raylee virker både usikker og dum. Farlig kombinasjon som ender med å gjøre en om mulig enda mye dummere. Tror hun har surfet gjennom livet ved å være søt og pen. Noe forøvrig også Alexander har gjort. Begge virker dog sympatiske da,som jo i hvertfall gjør de noe mer spiselige. Hadde tippet Katarina som førstemann ut,men må si det var fornøyelig da hun ble slått på målstreken. 1
Sicktrip Skrevet 5 timer siden #432 Skrevet 5 timer siden (endret) . Endret 2 timer siden av Sicktrip
Perine Skrevet 7 minutter siden #433 Skrevet 7 minutter siden (endret) Gøy start 😀 Endret 4 minutter siden av Perine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå