Irak Skrevet 14. august #41 Del Skrevet 14. august (endret) AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er ingen grunn til å ta spørsmålet mitt ille opp, for jeg lurer kun på om det ikke er en viss type menn som foretrekker de kvinnene med personligheten jeg nevner. Anonymkode: 21a37...1cd Jeg kan forsikre deg om at jeg tar det ikke ille opp. Bare stiller deg oppfølgingsspørsmål, for å være sikker på at jeg har forstått riktig. Tja...si det. En viss "type" menn synes jeg kan virke litt snevert, og generaliserende. Tenker at mennesker er komplekse, og har ulik personlighet uavhengig av kjønn. Jeg tenker ikke kjønnbasert, men individer, og vi er alle unike, dog kan det være noen egenskaper hos individet som kan gjøre at noen passer bedre sammen enn andre. Jeg ser først på kjemi check. Så utfordrer jeg tankesettet check. Så er det om man ønsker det samme i forhold til bo hver for seg, samboerskap o.l. Og selvfølgelig hjelper det å ha samme interesser, men ingen forutsetning slik jeg ser det, men det hjelper. Jeg er veldig opptatt av humor, glimt i øyet, om han tar seg selv høytidelig, hvordan er han mot andre o.l. Han trenger ikke å være lik meg, men samtidig ikke for ulik heller. Setter veldig pris på en mann som tør å si meningen sin, der det passer seg i forhold til situasjonen. Det verdsetter jeg. Nå fikk du mye mer enn du sikkert ba om. Følte det var relevant i forhold til å kunne begrunne hva jeg tenker, og hva jeg ser etter. Jeg er nok en dame som mange vil karakterisere som litt mye, helt til dem blir kjent med meg, for jeg kan tilpasse meg. Kan tone meg ned, men forandre meg, det vil jeg ikke.... Endret 14. august av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 14. august #42 Del Skrevet 14. august Jeg tenker at jeg kanskje er en av de kvinner som er mye. Jeg er iallefall en som ikke pleier å bli oversett og være usynlig. Jeg kan være det, om jeg velger det, men isåfall er det et ganske bevisst valg. Normalt sett tar jeg plass, og jeg ikke redd for å si min mening heller. Ikke ovenfor sjef eller direktør heller. Jeg er ikke ydmyk om jeg har noe viktig på hjertet, men jeg prater ikke bare for å prate og gjøre meg bemerket heller. Lytter også gjerne. Lytter kanskje ikke usynlig heller, for stiller spørsmål og er aktiv i den rollen også. Får inntrykk av at det skulle være veldig negativt å være mye her i tråden, men jeg har aldri egentlig fått opplevelse av det. Jeg tar plass ja, og er synlig, men jeg er også raus, varm og inkluderende, og får så lett nye venner at det står i strid med at jeg skal oppleves ubehagelig for andre. Jeg opplever tvert imot at det å bli mislikt er jeg så ukjent med at de gangene i livet jeg har opplevd at noen ikke likte meg fester det seg i minnet som snåle opplevelser. Da har det som regel lagt noe annet bak også, som sjalusi. Om jeg er mye er min kjære enda mer. Her stemmer det på ingen måte at jeg valgte meg en mann som står i skyggen av meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 14. august #43 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Selvfølgelig ikke heldig, men i våre krets har vi en av oss som falle inn i kategorien «litt mye», og enda mye bedre blir det når hun heter «Karin» Hun passer så godt inn i denne «Karen» rollen da hun alltid er høy på seg selv, alltid skal ha siste ordet, alltid skal vite hva det snakkes om osv. Jeg for min del ville ikke datet denne damen om faren betalte meg for det. Rykte tilsier også at han som fant tonen med henne for litt siden måtte stå skolerett ved siden av sengen og sverge på at han ikke kom til å lure babyhammeren inn i rosetten, og at han ikke tok av kondomet under knulling. Når han dette kunne love fikk han lov til å ta for seg. Anonymkode: e8da6...0dc Du og gjengen din fremstår ikke akkurat så sympatiske selv, hvis dere sladrer om sånt. Er det sånn man behandler vennene sine? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #44 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Blant mine kompiser så kaller vi slike damer for drama Queens eller bipolare Anonymkode: af57e...877 Uffda. Anonymkode: 03515...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #45 Del Skrevet 14. august Det er en hårfin balanse der. For damer som er litt mye, kan være nettopp det, litt vel mye Men jeg liker utadvendte damer som er litt frempå. De får ofte det beste ut av meg da jeg er en rolig og introvert mann, selv om jeg ikke er sjenert eller usikker, så trenger jeg en dame som er utadvent og frempå Anonymkode: 49dce...d44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 14. august #46 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er en hårfin balanse der. For damer som er litt mye, kan være nettopp det, litt vel mye Men jeg liker utadvendte damer som er litt frempå. De får ofte det beste ut av meg da jeg er en rolig og introvert mann, selv om jeg ikke er sjenert eller usikker, så trenger jeg en dame som er utadvent og frempå Anonymkode: 49dce...d44 Men det er vel akkurat det, det varierer vel ut fra den som definerer. For noen kan en utadvendt og frempå dame oppfattes som slitsom, mens andre kan oppfatte henne som en som lager liv og byr på seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #47 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Roe meg ned, hva er jeg en hund? jeg er sosialt oppegående og har ingen adferd som vil bli sett på som antisosial nei. Anonymkode: 56a9c...cb8 Det jeg mente var om du klarte å lese rommet/ situasjonen? Det passer seg jo ikke å være høyrøstet, snakke på innpust og utpust, veive med armene og kroppen og skal ha all oppmerksomhet til seg hele tiden. Anonymkode: af57e...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #48 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 20.18): De jentene og kvinnene som tar mye plass og som er litt offensive av natur. Ikke direkte støyende men mer at de aldri viker eller er defensive. Hvorfor er det visse menn som kun velger slike kvinner? De er typisk mer tilbakeholdne men ikke sjenerte selv. Anonymkode: 21a37...1cd Selvhat. Anonymkode: c4751...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 17. august #49 Del Skrevet 17. august Folk som "er mye" og kan backe det med at de fortjener oppmerksomheten (f.eks. at de faktisk er gode til å snakke for seg og har mye fornuftig å komme med) er da bare sexy. De verste er vel de (som regel menn, men ikke utelukkende) som liksom tror de har ballasten til å "være mye" og heller er den sorten som burde lytte heller enn å ta plass. Men også det med noen som er altfor sjenert til å ta plass når de absolutt burde det blir et irritasjonsmoment i lengden fordi man føler det kastes bort så mye potensiale. Å være kompetent, smart, kunnskapsrik og ha gode taleevner er jo svært positive egenskaper hos kvinner og hvis det samtidig følges av en evne til å skjønne når det er riktig å ta plass for å bruke av arsenalet sitt av kompetanser og ferdigheter, er jo det sexy som bare det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #50 Del Skrevet 21. august Jeg som ikke er så glad i oppmerksomhet og liker å bli underholdt liker slike folk som tar støyten på en måte. Det er jo egentlig mer slitsomt med tafatte folk rundt en som engster seg over å begå sosialt selvmord… som skal være så korrekte. Hvis noen er litt drøye så har jeg litt å gå på liksom. Det er jo en del folk som trenger en ‘loser’, en dumming eller whatever, så de kan fremstå bedre selv… Anonymkode: b9cf1...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå