AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #21 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men er du sikker på det er pga magen, og ikke bare at han liker bedre sånne kjoler på kvinner? Noen menn synes jo at tettsittende kjoler ser litt ut som man "prøver for hardt" og liker bedre sånne avslappa, low maintenance damer uten sminke. Og noen menn er også litt sjalu og vil ikke at andre menn skal glo og sikle på dama deres. At han ikke har tatt deg på magen kan være av hensyn til deg. Også evt at det bare ikke er naturlig å ta så mye på den, eller? Jeg prøvde å tenke over nå, om min kjæreste tar meg noe særlig på magen, og det gjør han ikke. Og vi tafser vi, og magen min er helt fin. Anonymkode: f3183...61e Vet ikke sikkert nei 🙂 men ser hvor blikket hans fester seg når han skal si noe om antrekket, og det har gitt meg inntrykket av at det er magen som er årsaken. Heldigvis er jeg nok så low maintenance man kan bli. Er mer sånn girl next door søt, ingen pålimte negler eller vipper, langt blondt hår, blå øyne, 170 høy, sånn typisk det man kaller søt, ikke vakker. Og blir kanskje kalt sensuell eller nydelig. Mascara er vel det eneste jeg bruker. Kanskje noe eyeliner om vi skal ut. Mange av de kvinnene han har blitt tiltrukket av tidligere er mer typisk pene, sminker seg en del, langt mørkt hår, trange bukser og topper, flotte pupper osv. Han har vært med noen blondiner også altså, men der også, en del sminke, men litt mer praktisk bekledning. Har egentlig ikke tenkt så mye på hva andre synes om det jeg har på meg, har brukt det jeg føler meg fin i. Men vil selvfølgelig at kjæresten min skal like det jeg har på meg og finne meg tiltrekkende. Kanskje jeg føler jeg konkurrerer mot noen, ikke vet jeg. Det er iallefall en helt tullete tankegang. Kanskje han liker meg som person og bare aksepterer hvordan jeg ser ut... men egentlig ikke finner meg spesielt tiltrekkende... Anonymkode: 51011...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #22 Del Skrevet 13. august 2024 Hvis du har så store komplekser for magen din. Er det ikke sikkert du egentlig ønsker at gan skal ta på den hele tiden heller. Sjekk ut denne https://www.facebook.com/share/r/n3EKPfzp5CQfUDQk/ Anonymkode: cd9bb...62a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #23 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så da vet du hans preferanser på kjole? Han er jo rimelig tydelig på hva han syns du er penest i. Men det jeg ikke forstår er hvorfor du da slutter å gå med det du selv beskriver at du elsker? Om du er mer komfortabel i tettsittende, så gå i tettsittende! Skal du finne tilbake til deg slik du beskriver at du normalt er, og bort fra all denne nye usikkerheten, ja så må du jo være deg! Hvorfor har du endret på en oppskrift som har funket så godt for deg? Jeg vil tørre å påstå at du aldri vil føle deg 100% sett og elsket om du ikke gir han mulighet til å elske deg for den du er. Anonymkode: a8303...c9b Selvfølgelig et veldig godt spørsmål. Det korte svaret er vel at jeg vil at kjæresten min skal finne meg tiltrekkende. Og når han er så tydelig på at klær som skjuler magen er hans preferanse på meg, så blir det vanskelig å gå ut døren i noe han har sagt ganske direkte ikke er spesielt fint i hans øyne. Så møter vi på både nye og gamle bekjente som han har funnet veldig tiltrekkende, og der står jeg i en kjole han har sagt jeg ikke kler. Når jeg går ut på noe uten han bruker jeg de mer figurnære kjolene. Kroppsmessig er jeg nok ganske lik hun her på bildet. Men, nå var det egentlig ikke operasjoner og slikt jeg tenkte på. Men det faktum at jeg plutselig har begynt å kjenne på sjalusi i voksen alder. Jeg har søkt opp disse jentene og ser at han har likt bildene deres før vi ble sammen, da i en periode de holdt på. Noe som sikkert er naturlig, selvfølgelig. Men så ble jeg brått 14 år i hodet og kjenner på sjalusi. Og det gnager og gnager, og jeg blir ikke kvitt det. Jeg innser også at han bruker å slå av en prat med de når de møtes. For eksempel i helgen så unngikk han det fordi jeg var der, men sa at om han var på dette arrangementet alene så hadde han gått bort til henne og slått av en prat. Han hadde ikke noe godt svar på hvorfor. De jobber på helt forskjellige avdelinger og lokasjoner og jeg kan ikke se noen grunn til det. Men så vil jeg heller ikke ha et forhold fullt i regler og retningslinjer. Vil vi skal være oss selv og bare ha full tillit. Og det har jeg for så vidt, han hadde aldri funnet på å være fysisk utro. Men jeg skjønner ikke hvorfor han vil oppsøke disse kvinnene for å slå av en prat. Hvorfor ikke bare være ferdig med de? Årene har jo gått. Anonymkode: 51011...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #24 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis du har så store komplekser for magen din. Er det ikke sikkert du egentlig ønsker at gan skal ta på den hele tiden heller. Sjekk ut denne https://www.facebook.com/share/r/n3EKPfzp5CQfUDQk/ Anonymkode: cd9bb...62a Skjønner det ikke alltid er tid eller ork til å lese alle innleggene, jeg også dropper det ofte. Jeg har forsont meg med magen for 12 år siden. Har ikke latt den begrense meg eller definert hva jeg gjør eller har på meg, eller hvordan jeg føler om meg selv. Dette fokuset har oppstått det seneste året, og det vokser ved at han unngår magen og tydelig ytrer ar han liker klær som skjuler den. Anonymkode: 51011...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #25 Del Skrevet 13. august 2024 Siden det ble mye fokus på kropp å mage, så ser jeg nogen lunde slik ut kroppslig. Slapp mage og pupper som har mistet formen. Det er ikke den type kjole det er snakk om 😅 Anonymkode: 51011...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #26 Del Skrevet 13. august 2024 Mage eller ikke mage, det er vel ikke der fokuset er egentlig? Du har plutselig blitt mer sjalu enn du har opplevd å være før.. Det kan jo være at han, som noen her har vært inne på, ubevisst gir noen signaler som på virker deg, men det kan jo hende at det bare er deg også? Du er i en annen fase av livet nå, nærmer deg overgangsalderen, andre mengder sv hormoner i kroppen som påvirker deg følelsesmessig. Erkjennelsen av at du ikke er ung og fruktbar lenger, selv om du kanskje ikke ønsker deg flere barn altså.. Bare hobbypsykologisering fra min side altså! Håper du klarer å finne trygghet i deg selv og i relasjonen, det høres jo ut som dere har det veldig fint sammen😊 Anonymkode: 56c7b...48f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #27 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Mage eller ikke mage, det er vel ikke der fokuset er egentlig? Du har plutselig blitt mer sjalu enn du har opplevd å være før.. Det kan jo være at han, som noen her har vært inne på, ubevisst gir noen signaler som på virker deg, men det kan jo hende at det bare er deg også? Du er i en annen fase av livet nå, nærmer deg overgangsalderen, andre mengder sv hormoner i kroppen som påvirker deg følelsesmessig. Erkjennelsen av at du ikke er ung og fruktbar lenger, selv om du kanskje ikke ønsker deg flere barn altså.. Bare hobbypsykologisering fra min side altså! Håper du klarer å finne trygghet i deg selv og i relasjonen, det høres jo ut som dere har det veldig fint sammen😊 Anonymkode: 56c7b...48f Spot on.. og jeg har utviklet en hormonsykdom etter vaksinene. Har egentlig tenkt den først og fremst påvirker fysiske ting, men selvfølgelig kan det gjøre at jeg tenker og føler annerledes også. Det finnes dessverre ingen medisin eller mulighet for å bli kvitt denne sykdommen. Jeg har lagt det frem for han som at sjalusien er noe urimelig i mitt hodet, og det er mitt ansvar å få orden på det. Men jeg har også spurt han om han ikke kanskje kan tenke seg at muligens noe ved hans fremtoning kan føre til at kjærestene hans blir usikre på han. Han er ikke avvisende til det eller bagatelliserende, men han skjønner ikke hva det skulle være. For han har ikke øyne for noen andre enn meg. Men da begynner tankene å kverne når han vil oppsøke tidligere ligg og flørter for å slå av en prat, fordi det er høflig sier han. Og ja, det er høflig å si hei om noen hilser på deg. Men det er noe helt annet å reise seg opp fra bordet sitt, gå 50 meter og oppsøke en kvinne han har datet og hatt sex med bare for å si hei. Hvorfor skulle han ønske det liksom? Det er her jeg faller av logikken. Ekskonen hans slet med heftig sjalusi, sa ingenting for å begrense han nødvendigvis, men kommuniserte med kroppsspråk når hun var misfornøyd. Han sluttet etterhvert å gå ut av huset, deltok ikke på noe sosialt med venner eller jobb fordi han følte på at hun ikke likte det. Sluttet å trene og alt hun ytret misnøye over. Jeg vil selvfølgelig ikke han skal kutte ut noe som helst, vil bare vi skal være trygg og god på hverandre. Så dette må jeg selvfølgelig ordne opp i. Anonymkode: 51011...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #28 Del Skrevet 13. august 2024 Men hvorfor, hvorfor, hvorfor opprettholder han fb-vennskap med 50 tidligere sexpartnere, lar dem flørte med ham når de møtes, på meldinger, og lar dem stryke på ham? Og hvorfor oppsøker han dem selv? Jeg tror det ligger mye hos ham det at hans eks sies å ha vært "heftig sjalu"... for hans oppførsel og valg gjør at man ikke kan ha full tillit til ham. Anonymkode: 6e7ef...4a7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #29 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men hvorfor, hvorfor, hvorfor opprettholder han fb-vennskap med 50 tidligere sexpartnere, lar dem flørte med ham når de møtes, på meldinger, og lar dem stryke på ham? Og hvorfor oppsøker han dem selv? Jeg tror det ligger mye hos ham det at hans eks sies å ha vært "heftig sjalu"... for hans oppførsel og valg gjør at man ikke kan ha full tillit til ham. Anonymkode: 6e7ef...4a7 Ja, skulle likt og visst. Vil gjerne spør han hvorfor han tenker det er naturlig å gå bort til den kvinnen han datet for 7 år siden for å slå av en prat, om jeg ikke var tilstede. Men jeg vil ikke fremstå masete eller sykelig sjalu med å dra opp igjen det temaet. Nå har ikke han alle 50 på facebook, men iallefall 20. Eller, hvem vet, jeg vet ikke navnet på alle han har holdt på med. Han har bare 300 mennesker på vennelisten sin da han ifølge seg selv ikke bruker noe særlig sosiale medier. Det var faktisk en av tingene jeg liker med han, at han ikke bryr seg med some, tinder, like bilder av lettkledde kvinner osv. Ts Anonymkode: 51011...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #30 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 20.54): Ja, kanskje? Blir veldig i stuss. Han er kanskje litt spennende fordi han både lyser stødighet (i holdning og fakter) og det å være tydelig utilgjengelig. Han finnes ikke flørtete og slikt med andre enn meg, og det kanskje fyrer enkelte kvinner sin nysgjerrighet. Aller helst skulle jeg gitt f, sånn som med alle de andre. I tidligere forhold har vi ledd av dette sammen. Men i dette forholdet vekker det helt andre ting. Når jeg tenker meg om så har enkelte kvinner sendt han melding når vi møtes sosialt og ymtet frempå om det ene og andre. Når slikt har skjedd så sier han det med én gang og er veldig fin og oppmerksom ovenfor meg. Anonymkode: 51011...791 Men uansett hvor kjekk du er- normalt sett får ikke menn i forhold meldinger. Min erfaring er at de som får det er menn som tidligere har operert som jegere. De har en utstråling som gjør at kvinner hekter seg på de, om du skjønner. men om du er sammen med han og helt trygg på at han ikke gjør det, så må han være en veldig spesiell mann som mottar sånne meldinger. men gang jeger- alltid jeger. Ikke dermed sagt de er utro, men bekreftelsesbehovet er der alltid likevel. Anonymkode: 4eaa9...af8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #31 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men uansett hvor kjekk du er- normalt sett får ikke menn i forhold meldinger. Min erfaring er at de som får det er menn som tidligere har operert som jegere. De har en utstråling som gjør at kvinner hekter seg på de, om du skjønner. men om du er sammen med han og helt trygg på at han ikke gjør det, så må han være en veldig spesiell mann som mottar sånne meldinger. men gang jeger- alltid jeger. Ikke dermed sagt de er utro, men bekreftelsesbehovet er der alltid likevel. Anonymkode: 4eaa9...af8 Ja, kan tenke meg du har rett. Han sier det er ekstra kjekt å finne på ting med kompiser etter vi ble sammen fordi han kjenner på en sånn ro. Han er 100% tilstede og driver ikke å scanner rommet etter "den neste". Du er absolutt inne på noe... Men hva mener du med en gang jeger, alltid jeger? At han fortsatt ser etter noen bedre? At denne typen menn ikke kan slå seg til ro og være fornøyd? For jeg stoler virkelig på at han er fysisk trofast, og jeg tror han når han sier at han ikke har hatt det sånn med noen før. Men det at han trenger bekreftelse fra andre.. hva kan jeg gjøre for å takle noe sånt? Anonymkode: 51011...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #32 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 21.10): danker jeg ut det meste av konkurranse 😮 Og du skjønte ikke hvorfor du ble kalt overfladisk? Hvem er det som sier sånt som dette..? Anonymkode: 7e017...c76 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 13. august 2024 #33 Del Skrevet 13. august 2024 Du og denne mannen høres veldig overfladiske ut begge to, sorry. Jeg har fått to barn, kroppen har forandret seg og jeg har fått et lite heng på magen blant annet fordi jeg har vært overvektig. dette lever jeg helt fint med, jeg er rundt 50 og forventer ikke å se ut som Reima.no. Mannen min har skikkelig mage og kunne nok fint gått ned 15 kilo. Men ingen av oss identifiserer oss veldig mye med kroppen vår. Jeg hadde ikke likt at mannen min omgikk med gamle elskere og venninner som strøk seg inntil ham som du sier. Hva slags mennesker er dette egentlig? Kan dere ikke bare kutte ut facebook og sosiale medier om dette er noe som skaper sjalusi for dere? Og at han har hatt 50 damer til sangs, det er i min verden litt trashy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #34 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): 😮 Og du skjønte ikke hvorfor du ble kalt overfladisk? Hvem er det som sier sånt som dette..? Anonymkode: 7e017...c76 En som nettopp ble fortalt at hun skulle finne andre verdier enn utseendet ved seg selv. Jeg har ikke problemer med å finne positive sider ved meg selv. Skjønner at janteloven rår i Norge. Men jeg er smart, morsom, en god venn, lærer fort, kan mye, spontan, omsorgsfull, gjerne sex hver dag, raus, tolerant , lojal. Gjør ukentlig det svigermødre vil betegne som et glimrende kjerringemne, fikser enkle ting på bilen selv, skyr ikke tunge oppgaver, fisker egen fisk, jakter med gutta, stiller opp som frivillig, elsker dugnad, er trener for ungene. Ja, listen er lang. Hører hele tiden "hvordan orker du? Hvordan finner du tiden? Hvordan klarer du å være så hyggelig? Hvordan klarer du å være i så godt jumør hele tiden?" Vel, jeg har opplevd å miste både forloveden min og barn til kreft. Livet er for kort til å være sur og misfornøyd. Eller å være en sånn som deg, som bruker tid på å trykke andre ned og sikkert synes det er topp. Jeg kan si positive ting om meg selv i tillegg til om andre. Tror alle kan ha godt av å si flere positive ting til seg selv, om seg selv. Livet er for kort til noe annet. Jeg blir ikke sliten, jeg har ikke hodepine og ikke orker sex, jeg bruker ikke følelser eller intimitet som straff, jeg bedriver ikke silent treatment, jeg kommuniserer følelsene mine til den det måtte angå. Som i dette tilfellet er kjæresten min. Men, jeg kjenner på følelser som er nye og uvant. Jeg forstår ikke hvor sjalusien kommer fra, og hvorfor det skal dukke opp nå. Derfor lufter jeg det her, og ønsker innspill på det. Anonymkode: 51011...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #35 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, skulle likt og visst. Vil gjerne spør han hvorfor han tenker det er naturlig å gå bort til den kvinnen han datet for 7 år siden for å slå av en prat, om jeg ikke var tilstede. Men jeg vil ikke fremstå masete eller sykelig sjalu med å dra opp igjen det temaet. Nå har ikke han alle 50 på facebook, men iallefall 20. Eller, hvem vet, jeg vet ikke navnet på alle han har holdt på med. Han har bare 300 mennesker på vennelisten sin da han ifølge seg selv ikke bruker noe særlig sosiale medier. Det var faktisk en av tingene jeg liker med han, at han ikke bryr seg med some, tinder, like bilder av lettkledde kvinner osv. Ts Anonymkode: 51011...791 Så praktisk for ham at du ikke tør å kommunisere med ham om det han gjør med sine tidligere sexpartnere... AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, kan tenke meg du har rett. Han sier det er ekstra kjekt å finne på ting med kompiser etter vi ble sammen fordi han kjenner på en sånn ro. Han er 100% tilstede og driver ikke å scanner rommet etter "den neste". Du er absolutt inne på noe... Men hva mener du med en gang jeger, alltid jeger? At han fortsatt ser etter noen bedre? At denne typen menn ikke kan slå seg til ro og være fornøyd? For jeg stoler virkelig på at han er fysisk trofast, og jeg tror han når han sier at han ikke har hatt det sånn med noen før. Men det at han trenger bekreftelse fra andre.. hva kan jeg gjøre for å takle noe sånt? Anonymkode: 51011...791 Han synes det er så kjekt å finne på ting med kompiser, og påstår at han er 100 % tilstede og ikke scanner rommet etter "den neste". Og likevel så oppsøker han tidligere sexpartnere når du ikke er med ut... Det er virkelig ikke rart at du reagerer på det han sier og gjør. For det han sier og det han gjør er to vidt forskjellige ting. Noen er kronisk avhengig av oppmerksomhet, og din synes å være det. Dessverre så vil slike menn som regel også ødelegge sine forhold, fordi deres avhengighet bryter ned tilliten i forholdet. Og klassisk er det da også at kvinnen sitter igjen med dårligere selvfølelse enn før forholdet, føler behov for å ta ansvar for det mannen gjør, føler skyld for å "beskylde" ham for noe i fare for å bli sett på som sjalu og masete. Hadde du virkelig stolt på ham, så hadde du nok ikke hatt behov for å starte tråden. Det han sier og det han sier han gjør er to vidt forskjellige ting. Og da bør man ikke stole på en slik person så ukritisk som du virker å forsøke å overbevise deg selv om at du gjør. Det er han som er så umoden at han har så høyt behov for bekreftelse at han føler han må beholde titalls tidligere sexpartnere som "venner" - hvorfor skulle du aksepterer dette? Og det at han ikke har berørt magen din? Du må i det minste snakke med ham, kanskje kan dere finne ut av ting. Men da bør han også forstå at det er han som har et oppmerksomhets- og bekreftelsesbehov, og han som må ta tak i det før han ødelegger all tillit i forholdet. Og snakk med ham om magen din også, finn ut hvorfor han ikke en gang har tatt på magen din! (de bildene du la ut er virkelig ikke en ille mage!) Anonymkode: 6e7ef...4a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #36 Del Skrevet 13. august 2024 Det høres sykelig og skadelig ut dette opplegget deres med at han skal fortelle deg det hver gang dere møter noen han har ligget med - hvordan tilfører dette deg noe positivt? Og hvorfor lar han eksene sine stryke på ham og sende ham meldinger? Lurer også på hvorfor dere hele tiden møter folk han har ligget med. Bor alle 50 i nabolaget eller tilhører alle samme miljø? Utrolig merkelig. Anonymkode: 5e55f...24c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 13. august 2024 #37 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det høres sykelig og skadelig ut dette opplegget deres med at han skal fortelle deg det hver gang dere møter noen han har ligget med - hvordan tilfører dette deg noe positivt? Og hvorfor lar han eksene sine stryke på ham og sende ham meldinger? Lurer også på hvorfor dere hele tiden møter folk han har ligget med. Bor alle 50 i nabolaget eller tilhører alle samme miljø? Utrolig merkelig. Anonymkode: 5e55f...24c Ja det er nesten litt sånn folkehøgskole dette, har tatt runden liksom🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #38 Del Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det høres sykelig og skadelig ut dette opplegget deres med at han skal fortelle deg det hver gang dere møter noen han har ligget med - hvordan tilfører dette deg noe positivt? Og hvorfor lar han eksene sine stryke på ham og sende ham meldinger? Lurer også på hvorfor dere hele tiden møter folk han har ligget med. Bor alle 50 i nabolaget eller tilhører alle samme miljø? Utrolig merkelig. Anonymkode: 5e55f...24c Vi bor ikke akkurat i Norges største by 😅 og det er ikke helt uvanlig at folk her er hjemmekjær og tar utdannelsen sin i byen her eller i nabobygda. Jeg gjorde altså ikke det og er ikke inne i dette opplegget. Det oppstod vel et behov om åpenhet fordi en del av kvinnene er felles kjente, og det ble så mange situasjoner med blikk og diverse. Eller at en kvinne jeg kjenner kom for å først og fremst hilse på han. Etterpå er det da naturlig å bemerke at "jeg visste ikke at du også kjente henne, er det via jobb eller?". Gang på gang har det vært situasjoner alt fra sidelinjen på fotballkamp, konserter, familiedag på skolen, vennemiddag osv osv. Så har det vært en han har ligget med. Jeg har god intuisjon og stoler på magefølelsen min, og merker fort om noe skurrer. Hun ene som sendte melding er selv gift, hun var tidligere en venninne i ungdomstiden, men slettet meg som venn etter avvisningen fra han den kvelden. Den strykingen kan være under latter og jenta lener seg frem og stryker han på armen, eller en jente reiser seg fra plassen sin og skal absolutt gå forbi der han sitter og lar hendene gli over skuldrene, eller gå forbi mange ganger og smile lurt. Han gjør absolutt ingenting som oppmuntrer til dette, trekker seg unna, lar ikke noen sitte på fanget hans, jeg har ingenting å utsette på reaksjonen hans. Tenker at det jeg kjenner på handler om meg og mine tanker. Han har ikke gjort noe galt som jeg kan se. Og vi har det veldig fint sammen både som par og som familie. Jeg har også snakket med han om dette, det er ingen suring eller anklager fra noen av oss, men jeg vil selvfølgelig finne tilbake til roen jeg har hatt. Anonymkode: 51011...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #39 Del Skrevet 14. august 2024 Dette er jo åpenbart et problem med at du sammenligner deg med andre kvinner. Du skriver jo også mellom linjene at du ikke holder deg selv særlig vedlike, og jeg ser på måten du skriver på og ordlegger deg at du er passert 40 eller holder til i distriktet. Hva med å heller ta tak i problemet? Selvbildet ditt. Dette er jo ikke typen din sitt problem. Det er ditt. Det er du som kan fikse dette ikke han. Om det er et problem for deg at andre kvinner «spretter rundt i treningstights» og ser digg ut. Hva med å trene selv? Og ta vare på utseende ditt? Anonymkode: 71925...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #40 Del Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er jo åpenbart et problem med at du sammenligner deg med andre kvinner. Du skriver jo også mellom linjene at du ikke holder deg selv særlig vedlike, og jeg ser på måten du skriver på og ordlegger deg at du er passert 40 eller holder til i distriktet. Hva med å heller ta tak i problemet? Selvbildet ditt. Dette er jo ikke typen din sitt problem. Det er ditt. Det er du som kan fikse dette ikke han. Om det er et problem for deg at andre kvinner «spretter rundt i treningstights» og ser digg ut. Hva med å trene selv? Og ta vare på utseende ditt? Anonymkode: 71925...667 Enig i at det er min utfordring. Det skriver jeg også flere ganger. Jeg trener og spiser sunt, har gjort det i alle år. Men har dessverre fått en hormonsykdom det ikke finnes medisiner for, og det er ikke mulig å bli frisk på andre måter. Sykdommen gjør at jeg må trene på spesifikke måter. Lurer meg til hvert år å pushe grensene, men da blir jeg ti ganger verre etterpå. Blør fra underlivet, mister hår, får fatigue, mister eggløsning, oppblåst, svetter, kvalm, sover mye, kraftløs osv. Selvfølgelig savner jeg kroppen min og det å ha kontroll over den. Det er et stort savn. Anonymkode: 51011...791 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå