Gå til innhold

Har forelsket meg i en annen..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg sier vel ingenting om at jeg ønsker å gå for denne kollegaen. Vi har jobbet tett sammen i et par år og det har dessverre utviklet seg til en forelskelse. Han er ikke en mann jeg tror jeg ville fått det bra med og jeg har ikke tenkt å forfølge dette. Det som skremmer meg et at følelsene for mannen min er borte og jeg lurer på om noen har opplevd at det kommer tilbake. Jeg trenger ikke skjennepreken og etterpåklokskap, det har jeg nok av i min indre dialog. Jeg har en veldig sær jobb jeg ikke kan bytte ut uten å må gjøre noe helt annet. 

TS

Anonymkode: 6d6ce...b69

Jeg forstår at det skremmer deg, men nå er du emosjonelt utro, og hvor lenge du har vært det vet bare du. Og all den energien du bruker ut av forholdet er med på distansere deg. Vet din mann om dette? Han merker nok at noe ikke stemmer her, og det gjør nok ikke godt. Hva er det du trenger? Siden du er så spesifikk på hva du ikke vil ha?
Man merker ofte ikke hva man har når man har det, men så vet man heller aldri hva man kan få. Jeg vil absolutt si at det er bedre å være singel, selv med barn, enn å være ulykkelig i et forhold. Men dette kommer til å skje igjen så lenge du ikke setter grenser for deg selv 

Anonymkode: 5b8ad...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle forhold tar slutt om man ikke aktivt velger partneren sin på nytt og på nytt. 

Når du velger partneren din på nytt og på nytt er det klart du forsaker andre potensielle forelskelser og erfaringer. -Du kan jo ikke få både i pose og sekk. 

Kanskje er du bare ikke et menneske som er skapt for livslange forhold? Men typen som liker bedre forhold som varer i et tiår eller kortere? Som bestandig vil få et behov for å undersøke hva du går glipp av? Jage forelskelsesrusen som nærer egoet. Bli værende til forholdskiloene har rast på deg og stikke igjen når du vil ta dem av igjen? 

Kanskje bør du velge en mann som er litt den samme ulla? Så får du litt spenning i å hele tiden lure på hvem av dere som gir opp først? 

Anonymkode: 1dd60...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...