Gå til innhold

Mann sur etter jeg sa nei til sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bidrar også i familien. Tar han ikke for gitt... jeg sier ofte at jeg setter pris på han og er glad i han. Sitter svært sjelden og slapper av. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt med selv om jeg i utgangspunktet ikke vil. Nettop fordi han blir så sur. Han har til og med visst at jeg ikke vil, men hatt sex med meg allilevel... det har over tid gjort noe med meg. I går klarte jeg bare ikke. Jeg var så sliten at jeg var kvalm. Jeg hadde ikke annet valg enn å sette grense... i dag straffer han meg med å være sur, påpeke feil jeg gjør i huset... dette er standard! At personer som deg forsvarer han og det at vi damer skal spre beina for å være gode partnere skremmer meg. Jeg har ved å lese gjennom denne tråden bare blitt sikrere på at jeg ALDRI skal ha sex uten at jeg ønsker det selv. Ts

Anonymkode: 7fa53...dc4

Velkommen til KG! Du får de sure, bitre mennene som kommer inn, prøver å overbevise kvinner om at eneste jobben er å ligge på ryggen. Dessverre. Godt at du står opp for deg selv, setter en grense og tar vare på deg selv! ❤️ :klem3:

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kom igjen, siter meg på det!

Anonymkode: 0de1e...de3

Jeg gjorde nettopp det. 🙂 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg mener at en må snakke sammen og legge frem hva en har på hjertet, både det som er bra og det som er utfordrende. 
Det er viktig å få frem sannheten og evt hva som hindringen i å ha et samliv som naturlig inneholder sex.   
Har den ene parten fått nok og ikke ønsker sex lenger så kommer det av en grunn. 
Da må det på bordet. 
Den andre parten som ønsker et hyppigere sexliv må få sjansen til å forstå hvor skoen trykker. 
Da får en  ta et oppgjør og jobbe med problemene , eller skilles og gå hver til sitt. 
Ingen kan kreve at en skal ha en sex en ikke ønsker og ingen kan kreve at andre parten skal godta et sexløst samliv. 
Sykdom og ingen evne til å utføre / ha sex er vel unntatt 

Anonymkode: 72d7e...10b

Jeg er absolutt for å ivareta sitt forhold, sin kropp, sin seksualitet og alt godt i et forhold med god kommunikasjon og innsats. Det vil imidlertid ALDRI bli ivaretatt ved press eller å godta press på sex. Personer som maser,presser og furter seg til sex ivaretar IKKE sitt forhold, sin partner eller sitt sexliv, men det motsatte. Personer som driver på slik er for umodne og har for dårlig seksuell forståelse til å kunne lykkes med forhold og sexliv. 

Jeg har så respekt for min kropp og min seksualitet, og dessuten for min partner og vårt forhold og sexliv, at jeg ALDRI har akseptert sex jeg ikke helt faktisk ønsker og nyter. Min partner har det samme. DERFOR har vi etter 20 år + fremdeles et deilig aktivt sexliv til glede for begge. Et godt sexliv kan KUN opprettholdes ved slik respekt for seg selv og sin partner. Alt annet går galt, og det er ikke engang rart. Kroppen vår er for klok skapt til å bruke energi på noe meningsløst, som uønsket og dårlig sex er. Da slår den av behovet for sex. Det er jo ingen vits i for kroppen lenger når den ikke har noe gode opplevelser og utbytte av sex. 

Vi har selvfølgelig kommunisert godt rundt dette opp gjennom årene. Man er for umoden til forhold og sexliv om man ikke klarer å snakke med sin PARTNER om sex og hva som fungerer godt og ikke. Som absolutt alt i et forhold krever god kommunikasjon og omtanke for hverandre krever selvfølgelig et sexliv det samme. Om det skal bevares godt. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trolltunge said:

Jeg er absolutt for å ivareta sitt forhold, sin kropp, sin seksualitet og alt godt i et forhold med god kommunikasjon og innsats. Det vil imidlertid ALDRI bli ivaretatt ved press eller å godta press på sex. Personer som maser,presser og furter seg til sex ivaretar IKKE sitt forhold, sin partner eller sitt sexliv, men det motsatte. Personer som driver på slik er for umodne og har for dårlig seksuell forståelse til å kunne lykkes med forhold og sexliv. 

Jeg har så respekt for min kropp og min seksualitet, og dessuten for min partner og vårt forhold og sexliv, at jeg ALDRI har akseptert sex jeg ikke helt faktisk ønsker og nyter. Min partner har det samme. DERFOR har vi etter 20 år + fremdeles et deilig aktivt sexliv til glede for begge. Et godt sexliv kan KUN opprettholdes ved slik respekt for seg selv og sin partner. Alt annet går galt, og det er ikke engang rart. Kroppen vår er for klok skapt til å bruke energi på noe meningsløst, som uønsket og dårlig sex er. Da slår den av behovet for sex. Det er jo ingen vits i for kroppen lenger når den ikke har noe gode opplevelser og utbytte av sex. 

Vi har selvfølgelig kommunisert godt rundt dette opp gjennom årene. Man er for umoden til forhold og sexliv om man ikke klarer å snakke med sin PARTNER om sex og hva som fungerer godt og ikke. Som absolutt alt i et forhold krever god kommunikasjon og omtanke for hverandre krever selvfølgelig et sexliv det samme. Om det skal bevares godt. 

:pls:

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Voksent ansvar å finne ut hvorfor hun ikke vil selv, og prøve og jobbe med det.

Ellers som jeg sa tidligere. Så burde mannen bare finne noen andre. Sikkert tortur å være i et slikt forhold for begge parter.

Anonymkode: e9d25...bda

De hadde sex for 7 dager siden ;) 

Anonymkode: 8f02d...4ef

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (3 minutter siden):

Jeg gjorde nettopp det. 🙂 

Nei, det gjorde du ikke. Jeg har ingen sted forsvart voldtekt, jeg har anbefalt kvinner å holde seg vekk fra relasjoner om de ikke ønsker sex. Hvis de er i en relasjon bare for at mannen skal passe på de og betale for de, så må de for fader innse at de ikke er voksne og likestilt.

Planke i hodet er heller ikke oppfordring til vold, men et ønske om at du krasjer med en dørkarm hver gang du lyver. Knekkebrødsmuler i sengen er helt greit det også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er ikke avhenging av menn, faktisk ingen jeg kjenner er avhengig av menn. Og det er jo problemet til mange menn. De er ikke bra nok for vi kvinner vil ha mer av menn enn kun en inntekt.
Lyst går i bølger, det gjelder både menn og kvinner, skal man ha sex med noen på tross av at de ikke vil er faktisk overgrep. Mener du at fleste menn er overgripere? 
At menn ikke får pult er faktisk ikke kvinnen sin skyld, for kvinner er ikke til for å kun tilfredstille en mann sitt behov.
Jeg forstår ikke at du som påstår at du er kvinne støtter overgrep er i et parforhold. 
Dine holdninger er syke, men heldigvis jeg tror dU er en som sitter hjemme å elsker å provosere for å skape litt støy! 
I 1824 måtte kvinner ha sex uansett når mannen mente, det er ikke noe vi må tilbake til. 
Min mann jobber turnus, to av de ukene er så harde at han omtrent besvimer når han kommer hjem. Vi har ikke sex da, skal man virkelig kreve det av en person som er utslitt? 

Nei du skal aldri ha sex om du selv ikke vil og sier ja ! Bare da. Men hele tonen i innlegget oser forakt for menn !  Enkelt episoder er greit begge veier, så behandle hverandre med respekt. Ingen er avhengig av en spesifikk kvinne heller ! Husk det, og går det til helvete med Norge trenger ikke menn kvinner heller for å stifte familie. Leve og dø og så bare ta det som det kommer.  Liker du ikke sex, må man finne en partner som er på samme stedet. Store avvik hos to partnere på dette angående sexlyst ? Det ender med en ting ! Skilsmisse eller utroskap med påfølgende skilsmisse. 

Anonymkode: 69340...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De hadde sex for 7 dager siden ;) 

Hun går med på sex selv om hun ikke har lyst, fremfor å jobbe med å finne lysten. Det er altså hun selv som forgriper seg på seg selv. Og det går rett vest - takket være hennes måte å løse det på, like mye som hans måte å løse det på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Voksent ansvar å finne ut hvorfor hun ikke vil selv, og prøve og jobbe med det.

Ellers som jeg sa tidligere. Så burde mannen bare finne noen andre. Sikkert tortur å være i et slikt forhold for begge parter.

Anonymkode: e9d25...bda

Enig i det første. Mannen må imidlertid også være ansvarlig og moden nok til å ivareta sexliv slik at han ikke ødelegger hennes lyst. Hvilket han selvfølgelig gjør ved beskrevet oppførsel. 

Mannen er på ingen måte tjent med å ikke innse sine feil, og så finne ny partner han gjentar samme feil med. Da vil han aldri lære og konsekvent ødelegge sitt eget sexliv, uansett hvor mange partnere han hopper til. Iallefall til en kvinne er så klok og sterk at hun setter ham skikkelig på plass og får ham til å forstå bedre. 

Hvilket han er mest tjent med selv at det er nåværende ektefelle, og mor til hans barn, han retter sin oppførsel opp med. Idiotisk at familien skal ødelegges på hans idioti, helt unødvendig. Bedre at han innser sine feil nå, for å bytte til nye partnere vil bare føre til samme problem etterhvert, når han ikke skjønner bedre enn dette, og bare gjør samme feil igjen og igjen. Med samme konsekvenser selvfølgelig. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (7 minutter siden):

Hvis en ikke greier å forstå og respektere hverandre så skilles en , enkelt og greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis en ikke greier å forstå og respektere hverandre så skilles en , enkelt og greit

Å skilles er aldri enkelt og greit når man har stiftet familie sammen, og dessuten svært trist når det kunne vært unngått ved å oppføre seg bra mot sin partner. Noe som burde være selvfølgelig. Presser man sin partner til sex partner ikke ønsker har man fullstendig misforstått hva sex, omtanke  respekt og kjærlighet er. Da bør man bli skilt ja, men det et selvforskyldt, og meget mulig veldig unødvendig og dumt. Ved bedre oppførsel kunne man ofte hatt et fantastisk forhold og sexliv.

Man får ikke et bedre forhold eller sexliv enn man fortjener. Tråkker man på sin partner og partners seksualitet så får man forhold og sexliv deretter. Selvfølgelig! Forstår man ikke bedre enn dette vil man dessuten aldri få et vedvarende godt forhold og sexliv, for da gjentar man sine feil, og får samme resultat, igjen og igjen. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Found the simp

Anonymkode: 03ffb...c21

Fond the rapist abuser.

Anonymkode: c8bc4...a96

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (6 minutter siden):

Å skilles er aldri enkelt og greit når man har stiftet familie sammen, og dessuten svært trist når det kunne vært unngått ved å oppføre seg bra mot sin partner. Noe som burde være selvfølgelig. Presser man sin partner til sex partner ikke ønsker har man fullstendig misforstått hva sex, omtanke  respekt og kjærlighet er. Da bør man bli skilt ja, men det et selvforskyldt, og meget mulig veldig unødvendig og dumt. Ved bedre oppførsel kunne man ofte hatt et fantastisk forhold og sexliv.

Man får ikke et bedre forhold eller sexliv enn man fortjener. Tråkker man på sin partner og partners seksualitet så får man forhold og sexliv deretter. Selvfølgelig! Forstår man ikke bedre enn dette vil man dessuten aldri få et vedvarende godt forhold og sexliv, for da gjentar man sine feil, og får samme resultat, igjen og igjen. 

Heilt greit det du sier, men folk er elendige til å snakke sammen . 
Feige og konfliktsky  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er sånn ute i den virkelige verden.

Her inne bør man først ha…

- gått med på pliktsex, gjerne over år

- vendt ansvaret for pliktsexen man selv gikk med på, over på mannen

- beskyldt noen for å være voldtektsmann

- kalt noen for voldsutøver

- skjelt ut noen for å være onde

…før man føler man har gjort sitt.

Tross alt er det slik det er å være kvinne i følge KG. Man går rundt og vrikker på rumpa og stikker ut furteleppa og er et evig stakkars offer som aldri noen sinne kan ta ansvar for noe, og det er alltid noen andre sin skyld. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Heilt greit det du sier, men folk er elendige til å snakke sammen . 
Feige og konfliktsky  

Da får man begynne der, ved å slutte med å være feig og konfliktsky. Å hoppe direkte til skilsmisse når noe blir vanskelig er både dumt og MER krevende enn å prate åpent og ærlig. 

Glad for å lese at TS har fått styrket sin følelse av at slikt skal hun ikke finne seg i, og finner motet til å gi mannen klokkeklar beskjed om at HAN ødelegger deres seksuelle relasjon med slik oppførsel. At det blir ingen sex ut av slikt, så vil han ha et deilig sexliv må han skjerpe seg veldig. 

Nei et ofte det første ordet småbarn lærer, og det er også en god grunn til dette. Det er et av de viktigste ordene vi har. Det er ekstremt viktig og vesentlig for å ivareta et forhold og et godt sexliv å kunne si NEI når det er nødvendig, og stå for det så støtt at den andre skjønner at du har en slik respekt for deg selv at han/hun også må ha det. Man får nemlig ikke mer respekt fra andre enn man har for seg selv. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 minutt siden):

Glad for å lese at TS har fått styrket sin følelse av at slikt skal hun ikke finne seg i, og finner motet til å gi mannen klokkeklar beskjed om at HAN ødelegger deres seksuelle relasjon med slik oppførsel. At det blir ingen sex ut av slikt, så vil han ha et deilig sexliv må han skjerpe seg veldig. 

Du glemmer at det finnes heterofile kvinner som faktisk har lyst på menn, ergo er det ren manipulasjon å si at en mann som allerede gjør mye, må skjerpe seg enda mer. Han kan bryte ut og finne seg en bra dame, det skjer hele tiden at menn gjør det, så det er garantert ikke noe han ikke har hørt om eller tenkt på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er sånn ute i den virkelige verden.

Her inne bør man først ha…

- gått med på pliktsex, gjerne over år

- vendt ansvaret for pliktsexen man selv gikk med på, over på mannen

- beskyldt noen for å være voldtektsmann

- kalt noen for voldsutøver

- skjelt ut noen for å være onde

…før man føler man har gjort sitt.

Tross alt er det slik det er å være kvinne i følge KG. Man går rundt og vrikker på rumpa og stikker ut furteleppa og er et evig stakkars offer som aldri noen sinne kan ta ansvar for noe, og det er alltid noen andre sin skyld. 

Du verden! Så om man ikke går med på sex man ikke ønsker er man alt dette, mens menn som ikke har bedre seksuell forståelse enn å presse seg til sex partner ikke ønsker er en engel? 

Gikk dette med at sex skal være til felles nytelse og glede helt over hodet på deg fra tidlig alder? Hvor har du lært at det er greit å ha sex med uvillig partner? Jeg må si at det formidles ganske tydelig at slikt ikke er greit, fra ungdomsskolen og oppover. Det er ganske merkelig at en del ikke har fått det med seg at vi har ganske så stygge ord på slik oppførsel, og til og med strafferammer for slikt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Du verden! Så om man ikke går med på sex man ikke ønsker er man alt dette, mens menn som ikke har bedre seksuell forståelse enn å presse seg til sex partner ikke ønsker er en engel? 

Gikk dette med at sex skal være til felles nytelse og glede helt over hodet på deg fra tidlig alder? Hvor har du lært at det er greit å ha sex med uvillig partner? Jeg må si at det formidles ganske tydelig at slikt ikke er greit, fra ungdomsskolen og oppover. Det er ganske merkelig at en del ikke har fått det med seg at vi har ganske så stygge ord på slik oppførsel, og til og med strafferammer for slikt. 

Nå oppfyller du i grunn bare det jeg skrev om, som er å kalle andre for onde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du glemmer at det finnes heterofile kvinner som faktisk har lyst på menn, ergo er det ren manipulasjon å si at en mann som allerede gjør mye, må skjerpe seg enda mer. Han kan bryte ut og finne seg en bra dame, det skjer hele tiden at menn gjør det, så det er garantert ikke noe han ikke har hørt om eller tenkt på.

Hvordan skulle jeg kunne glemme det? Jeg er en kvinne som helt faktisk har lyst på sex med min mann, og det flere ganger i uka. To ganger bare siste døgnet. 

Jeg har imidlertid en mann som har god seksuell forståelse. Han ville ikke engang ønsket sex om ikke jeg også ønsker og nyter det. En normalt anstendig og normalt oppegående mann altså, og ikke en primitiv mannsbølle som ikke skjønner at det man ødelegger blir ødelagt. 

Mannen til ts er sikkert en bra mann på mange måter. Det innebærer imidlertid ikke at han ikke gjør akkurat dette forferdelig feil og destruktivt. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nei du skal aldri ha sex om du selv ikke vil og sier ja ! Bare da. Men hele tonen i innlegget oser forakt for menn !  Enkelt episoder er greit begge veier, så behandle hverandre med respekt. Ingen er avhengig av en spesifikk kvinne heller ! Husk det, og går det til helvete med Norge trenger ikke menn kvinner heller for å stifte familie. Leve og dø og så bare ta det som det kommer.  Liker du ikke sex, må man finne en partner som er på samme stedet. Store avvik hos to partnere på dette angående sexlyst ? Det ender med en ting ! Skilsmisse eller utroskap med påfølgende skilsmisse. 

Anonymkode: 69340...823

Jeg har ikke forakt for menn, jeg har forakt for mennesker som har et nedsettende syn på kvinner, om du er mann eller dame spiller ikke en dritt. 
Vet du mitt forhold er veldig bra, jeg har en mann med gode holdninger, en som elsker meg og respekterer meg.  Jeg respekterer også han og sexlivet vårt er ikke av plikt men av lyst. Hadde han vært som ts sin mannså hadde vi vært skilt ja :) 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...