Gå til innhold

Mann sur etter jeg sa nei til sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen var "etter meg" i hele går. Han sa han skulle gi meg massasje og til og med gave dersom jeg var med på sex. Det er ikke mange dagene siden sist. Vi har litt sjeldnere sex for tiden da jeg i en periode nå har kjent meg psykisk sliten og hatt litt smerter i kroppen. Blir kanskje en gang i uken nå. Jeg avviste han på en fin måte helt tidlig i går. Sa det ikke handla om han, jeg bare klarte ikke komme dit. Jeg vil ikke ha sex når jeg ikke ønsker det litt en gang. Det går litt på min verdighet og at jeg tror det ødelegger sexlysten mer enn motsatt... 

Han respekterte ikke dette i går. Fortsatte å spørre og kose med meg helt til jeg la meg i seng tidlig for å hvile ut. Da ble han plutselig sint. Han jobbe veldig mye for tiden med oppussing hjemme og bidrar mye økonomisk. Han mente han fortjente det, at jeg burde "ofre" meg. Han sier vi alltid gjør det når jeg vil. (Jeg ville jo aldri at han skulle hatt sex med meg om han selv heller ikke ville)... når han blir sint blir han ofte ukritisk og sier stygge ting. Han sa vi hadde kjedelig sex og masse annet sårende... 

Jeg er glad for at jeg satt grense når jeg kjente jeg ikke klarte/ ville... men nå kjennes alt bare dumt.. :( våkner i dag med klump i magen... 

Gjør jeg noe feil?

Anonymkode: 7fa53...dc4

• Hjerte 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han gjorde noe feil. Hadde jeg aldri orket. En slik mann er ikke for meg. 

Anonymkode: 6d028...0d9

• Liker 28
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ensidig mas, initiativ, lyst, behov,glede , kroppsfokus, o.l. er alltid turnoff.

Har du vurdert parterapi ?

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han gjorde noe feil. Min mann vil ikke ha sex, med mindre jeg vil også. Og han må gå mye lenger enn 1 uke uten

Anonymkode: 1f9d5...292

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp skrev (Akkurat nå):

Ensidig mas, initiativ, lyst, behov,glede , kroppsfokus, o.l. er alltid turnoff.

Har du vurdert parterapi ?

Jeg har foreslått parterapi flere ganger. Han vil ikke. Han sa jeg må gå til terapi alene først.. slik at denne terapeuten kan få meg til å forstå at samboer har rett til å oppføre seg slik han gjør. Dette med parterapi har altså vært tema for å få det bedre generelt, ikke bare mtp. sexlivet .. ts 

• Liker 3
  • Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en ufyselig mann! 

Anonymkode: 53d71...95e

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et esel. Dump ham

Anonymkode: 2c535...754

• Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har foreslått parterapi flere ganger. Han vil ikke. Han sa jeg må gå til terapi alene først.. slik at denne terapeuten kan få meg til å forstå at samboer har rett til å oppføre seg slik han gjør. Dette med parterapi har altså vært tema for å få det bedre generelt, ikke bare mtp. sexlivet .. ts 

Og han er du sammen med fordi?

• Liker 10
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (1 minutt siden):

Det står vel i HI:

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Han jobbe veldig mye for tiden med oppussing hjemme og bidrar mye økonomisk.

Anonymkode: 7ae87...222

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (1 minutt siden):

Fordi vi har vært sammen i 20 år.. vært igjennom mye sammen. Jeg er fortsatt veldig glad i han. Han har også gode sider.. og vi har barn sammen. Men jeg strever veldig i dette forholdet. Ble verre etter vi fikk barn.. men synes det er utrolig vanskelig å bare dra når barn er involvert. Han er også god på å si hva som er min feil, og jeg begynner da og tenke at en del av det er min feil.. ts

• Liker 4
  • Hjerte 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ufint både å presse deg sånn og å si de tingene etterpå.

Dere burde absolutt gå i parterapi, det hadde jeg stilt krav om faktisk. Parterapi eller så ender sex opp som bare et vondt tema og du kommer til å få mindre og mindre lyst. Parterapi kan jo gjerne også fikse sexlivet deres, så blir det mer på han... og det handler ikke om hvem som har "rett", men om å forstå hverandre.

Jeg kan forsåvidt skjønne hvor han kommer fra, det er ofte ikke bare blå baller liksom, det er sårt å bli avvist, kanskje føle at partner mister lysten på en, har sluttet å tenne på en. Kanskje man ser for seg at nå er det begynnelsen på slutten, av forholdet og/eller sexlivet. 

Anonymkode: 63dda...41e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette var en virkelig tåpelig forklaring.

Troller du eller er mannen helt blokkert ?

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en type på det området. Akkurat som du får mer lyst på sex med ham når han er sur og sier stygge ting. Uff

Selvfølgelig har ikke du feil her.

Håper han unnskylder seg kraftig, og sier at han ikke mente det han sa

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumt han ikke ønsker å jobbe med det, men det er mulig å gå til parterapaut allene! Da kan du reflektere over følelser og tanker rundt forholdet med terapauten, og ta temaene opp med mannen når du er klar. Kansje tør mannen å bli med etter en stund når du har gått prøvd det.

Ellers synes jeg du gjore helt riktig TS med å sette grenser. Om du begynner og ofre deg, vill det bare ødelege lysten din enda mer, blir som å pise i buksa for å holde seg varm. Han derimot oppførte seg helt horribelt, han kan ikke bytte gaver i sex og det er ikke greit å bli sint fordi du er sliten!!!

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg avviste han på en fin måte helt tidlig i går.

Han respekterte ikke dette i går

når han blir sint blir han ofte ukritisk og sier stygge ting. Han sa vi hadde kjedelig sex og masse annet sårende... 

Stakkars deg. For en dritt oppførsel! Dette er ikke din feil!

Her tror jeg du må sette hardt mot hardt! Enten parterapi eller så blir du alenemor. Det er drepen for sexlivet og for forholdet når han oppfører seg sånn!

Begge må ta ansvar når forholdet skjærer seg. Han har ingen "rett på sex"  - da må han flytte til land der mannen "eier" kona!

Jeg skjønner at det er vanskelig å gå fra han når dere har barn sammen, men jeg tror ikke det blir noen trivelig oppvekst hvis dere ikke får orden på forholdet deres!

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og over disse 20 årene... har han bare plutselig en dag blitt en drittsekk?

Å lokke med gave for sex.. er ikke løpet da kjørt egentlig? På tide med hjelp utenfra i det minste.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det der er så utrolig stygt! Et stort overtramp av en umoden fjott! Min eksmann var på samme viset og det var absolutt en av årsaken til at vi ble skilt. Det foregikk over så lang tid og det ble for store arr til at jeg klarte mer. 

Mitt råd er at du skal aldri godta at han snakker til deg slik igjen og det burde du gjøre klinkende klart for han. "Gjør det igjen og jeg går! "

Anonymkode: e4bb7...f17

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok så fyren har stått på som bare det i det siste for deg og barna. Gir så enormt mye signaler om at anerkjennelse var veldig viktig den dagen også aviser du ham. 

Bare gå fra hverandre.. ingen respekt noen veier og det blir ikke bedre.

Anonymkode: 1a204...7ad

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig dårlig oppførsel av han.

Det sagt… jeg kan gjerne ha sex jeg, om jeg bare har bittelitt lyst, for jeg vet at om jeg har bittelitt lyst - så endrer det seg alltid når vi er i gang (altså at jeg blir veldig lysten).

Om jeg skulle ventet til jeg har var sjukt kåt hver gang, hadde vi hatt et trist sexliv. For jeg blir ikke det sånn ut av det blå bare..

Anonymkode: 3b742...e73

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mannen var "etter meg" i hele går. Han sa han skulle gi meg massasje og til og med gave dersom jeg var med på sex. Det er ikke mange dagene siden sist. Vi har litt sjeldnere sex for tiden da jeg i en periode nå har kjent meg psykisk sliten og hatt litt smerter i kroppen. Blir kanskje en gang i uken nå. Jeg avviste han på en fin måte helt tidlig i går. Sa det ikke handla om han, jeg bare klarte ikke komme dit. Jeg vil ikke ha sex når jeg ikke ønsker det litt en gang. Det går litt på min verdighet og at jeg tror det ødelegger sexlysten mer enn motsatt... 

Han respekterte ikke dette i går. Fortsatte å spørre og kose med meg helt til jeg la meg i seng tidlig for å hvile ut. Da ble han plutselig sint. Han jobbe veldig mye for tiden med oppussing hjemme og bidrar mye økonomisk. Han mente han fortjente det, at jeg burde "ofre" meg. Han sier vi alltid gjør det når jeg vil. (Jeg ville jo aldri at han skulle hatt sex med meg om han selv heller ikke ville)... når han blir sint blir han ofte ukritisk og sier stygge ting. Han sa vi hadde kjedelig sex og masse annet sårende... 

Jeg er glad for at jeg satt grense når jeg kjente jeg ikke klarte/ ville... men nå kjennes alt bare dumt.. :( våkner i dag med klump i magen... 

Gjør jeg noe feil?

Håper dette er en trolletråd. Hvis ikke: pakk sakene dine og gå. Med en gang. Om dette kvinnesynet ligger til grunn for han som person, så kommer han til å gjøre verre ting etter hvert.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...