AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #81 Del Skrevet 11. august 2024 3 minutter siden, Blått said: Alle har lov til å si nei til sex. Jeg er så lei av sånne nedlatende menn som deg som prøver å fremstille kvinners eneste rolle i livet, er å ligge på ryggen for mannen med beina spredd, og holde kjeft. Jeg er drittlei slike holdninger også. Hilsen mann som forstår kvinner godt. Stakkars kvinner i dag. Dere må sikte høyere! Anonymkode: 01c14...89e 4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #82 Del Skrevet 11. august 2024 Rart hvor mye dere kvinner finner dere i så lenge mannen har penger! Er det rart vi ikke tar damer seriøst lenger?🤢 Anonymkode: 03ffb...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. august 2024 #83 Del Skrevet 11. august 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er drittlei slike holdninger også. Hilsen mann som forstår kvinner godt. Stakkars kvinner i dag. Dere må sikte høyere! Anonymkode: 01c14...89e Jeg vil bare si at jeg virkelig forguder menn som dere. Dere dukker opp innimellom ❤️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #84 Del Skrevet 11. august 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er drittlei slike holdninger også. Hilsen mann som forstår kvinner godt. Stakkars kvinner i dag. Dere må sikte høyere! Anonymkode: 01c14...89e Found the simp Anonymkode: 03ffb...c21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #85 Del Skrevet 11. august 2024 Trolltunge skrev (7 minutter siden): Man kan ikke nødvendigvis skaffe seg lyst på bestilling. Neivel, men da må man droppe å inngå i seksuelle forhold. Så enkelt er det faktisk. Blått skrev (12 minutter siden): Du forsvarer voldtekt og da vil du få motstand. Wow. Det har jeg virkelig aldri gjort. Så sykt nedrig av deg! Håper virkelig det er en instans inni deg som får deg til å reflektere over hvor dypt du er villig til å syke for å få andre til å fremstå onde. Anonymkode: 0de1e...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 11. august 2024 #86 Del Skrevet 11. august 2024 Det der er ikke et voksent forhold, den grunnleggende respekten mangler og det er ikke sikkert at det er mulig å redde heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. august 2024 #87 Del Skrevet 11. august 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Rart hvor mye dere kvinner finner dere i så lenge mannen har penger! Er det rart vi ikke tar damer seriøst lenger?🤢 Anonymkode: 03ffb...c21 Du kan føle hva du ønsker å møtte føle, men det snakkes om at menn er ensomme, menn har det bedre i familielivet, og færre menn får barn. Konsekvenser av egne handlinger? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. august 2024 #88 Del Skrevet 11. august 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Wow. Det har jeg virkelig aldri gjort. Så sykt nedrig av deg! Anonymkode: 0de1e...de3 Det er jo akkurat det du gjør. Det er jo helt absurd måten du argumenterer på og forsvarer det hele på. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #89 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det skulle man ikke tro, så avhengige kvinner er av menn, at de vil være sammen uten å ha lyst på mannen! Man skulle kanskje tro at det skjedde en utvikling dersom man pøste på med rettigheter, men den gang ei! Anonymkode: 0de1e...de3 Jeg er ikke avhenging av menn, faktisk ingen jeg kjenner er avhengig av menn. Og det er jo problemet til mange menn. De er ikke bra nok for vi kvinner vil ha mer av menn enn kun en inntekt. Lyst går i bølger, det gjelder både menn og kvinner, skal man ha sex med noen på tross av at de ikke vil er faktisk overgrep. Mener du at fleste menn er overgripere? At menn ikke får pult er faktisk ikke kvinnen sin skyld, for kvinner er ikke til for å kun tilfredstille en mann sitt behov. Jeg forstår ikke at du som påstår at du er kvinne støtter overgrep er i et parforhold. Dine holdninger er syke, men heldigvis jeg tror dU er en som sitter hjemme å elsker å provosere for å skape litt støy! I 1824 måtte kvinner ha sex uansett når mannen mente, det er ikke noe vi må tilbake til. Min mann jobber turnus, to av de ukene er så harde at han omtrent besvimer når han kommer hjem. Vi har ikke sex da, skal man virkelig kreve det av en person som er utslitt? Anonymkode: 8f02d...4ef 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #90 Del Skrevet 11. august 2024 Blått skrev (Akkurat nå): Det er jo akkurat det du gjør. Det er jo helt absurd måten du argumenterer på og forsvarer det hele på. Siter meg på det da. Og måtte du få en planke i hodet for hver løgn du farer med! Anonymkode: 0de1e...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #91 Del Skrevet 11. august 2024 Trolltunge skrev (35 minutter siden): Hvordan møtes man på halvveien angående å ikke ha lyst på sex? Ha pliktsex kun halvparten av gangene man ikke har lyst på sex? Det er naturligvis og nødvendigvis slik at den som har minst lyst blir styrende for hyppighet. Man skal jo aldri ha sex med noen som ikke har lyst til å ha sex med deg. Dem med mest lyst kan gjøre en innsats for å inspirere til mer lyst (flørte, kose, pirre) og den med minst lyst kan prøve å dyrke egen lyst og prioriteringer av energi til sex, men til syvende og sist bør man uansett ikke ha mer sex enn hva den med minst lyst klarer å ha lyst på, for sex utover dette vil på sikt ødelegge seksualitet, sexliv og forhold. Dette gjelder også når mannen har minst lyst. Hvilket vi kvinner også kan oppleve. Jeg mener at en må snakke sammen og legge frem hva en har på hjertet, både det som er bra og det som er utfordrende. Det er viktig å få frem sannheten og evt hva som hindringen i å ha et samliv som naturlig inneholder sex. Har den ene parten fått nok og ikke ønsker sex lenger så kommer det av en grunn. Da må det på bordet. Den andre parten som ønsker et hyppigere sexliv må få sjansen til å forstå hvor skoen trykker. Da får en ta et oppgjør og jobbe med problemene , eller skilles og gå hver til sitt. Ingen kan kreve at en skal ha en sex en ikke ønsker og ingen kan kreve at andre parten skal godta et sexløst samliv. Sykdom og ingen evne til å utføre / ha sex er vel unntatt Anonymkode: 72d7e...10b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 11. august 2024 #92 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Neivel, men da må man droppe å inngå i seksuelle forhold. Så enkelt er det faktisk. Wow. Det har jeg virkelig aldri gjort. Så sykt nedrig av deg! Håper virkelig det er en instans inni deg som får deg til å reflektere over hvor dypt du er villig til å syke for å få andre til å fremstå onde. Anonymkode: 0de1e...de3 Hvorfor skal man avstå fra å inngå seksuelle forhold når man er et seksuelt menneske? Hvorfor skal man akseptere at en annen ( til og med en som hevder å elske deg) skal tråkke på og ødelegge din seksualitet når man er et seksuelt menneske? Er det folk som pleier sine roser eller dem som tråkker på sine roser som får en fin hage? Hvordan kan NOEN forsvare å mase og presse sin partner til sex når man helt faktisk fra man er barn får lære at overgrep og voldtekt er svært galt? Sex skal være til felles glede for å ha en god verdi. Skjønner man ikke det har man INGENTING i et forhold å gjøre. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. august 2024 #93 Del Skrevet 11. august 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Siter meg på det da. Og måtte du få en planke i hodet for hver løgn du farer med! Anonymkode: 0de1e...de3 Jaja, det blir jo bare bedre og bedre. Nå går vi fra voldtekt til trusler om vold 🙂 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #94 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Om du gjør noe feil? Ja! Du er sammen med en mann som står på og bidrar, mens du selv trekker deg unna og kommer med unnskyldninger. Hvorfor er du i det hele tatt sammen med en mann? Trodde du at det var en slags foreldre/barn-konstellasjon hvor mannen jobber og tar ansvar og dama leker og slapper av? Du er ikke alene om det, da, denne typen forhold leser jeg om her inne støtt. Anonymkode: 0de1e...de3 Jeg bidrar også i familien. Tar han ikke for gitt... jeg sier ofte at jeg setter pris på han og er glad i han. Sitter svært sjelden og slapper av. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt med selv om jeg i utgangspunktet ikke vil. Nettop fordi han blir så sur. Han har til og med visst at jeg ikke vil, men hatt sex med meg allilevel... det har over tid gjort noe med meg. I går klarte jeg bare ikke. Jeg var så sliten at jeg var kvalm. Jeg hadde ikke annet valg enn å sette grense... i dag straffer han meg med å være sur, påpeke feil jeg gjør i huset... dette er standard! At personer som deg forsvarer han og det at vi damer skal spre beina for å være gode partnere skremmer meg. Jeg har ved å lese gjennom denne tråden bare blitt sikrere på at jeg ALDRI skal ha sex uten at jeg ønsker det selv. Ts Anonymkode: 7fa53...dc4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #95 Del Skrevet 11. august 2024 32 minutter siden, Trolltunge said: Å ha sex man ikke ønsker er IKKE å ta et voksent ansvar, det er det motsatte. Hvilket det å presse uvillig partner til sex også er. Ja slikt har vi forsåvidt ord for som burde gjøre det tydelig for folk at slikt IKKE er ok. Voksent ansvar å finne ut hvorfor hun ikke vil selv, og prøve og jobbe med det. Ellers som jeg sa tidligere. Så burde mannen bare finne noen andre. Sikkert tortur å være i et slikt forhold for begge parter. Anonymkode: e9d25...bda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #96 Del Skrevet 11. august 2024 Blått skrev (3 minutter siden): Jaja, det blir jo bare bedre og bedre. Nå går vi fra voldtekt til trusler om vold 🙂 Kom igjen, siter meg på det! Anonymkode: 0de1e...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #97 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Voksent ansvar å finne ut hvorfor hun ikke vil selv, og prøve og jobbe med det. Ellers som jeg sa tidligere. Så burde mannen bare finne noen andre. Sikkert tortur å være i et slikt forhold for begge parter. Anonymkode: e9d25...bda Nettopp. Anonymkode: 0de1e...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #98 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mannen var "etter meg" i hele går. Han sa han skulle gi meg massasje og til og med gave dersom jeg var med på sex. Det er ikke mange dagene siden sist. Vi har litt sjeldnere sex for tiden da jeg i en periode nå har kjent meg psykisk sliten og hatt litt smerter i kroppen. Blir kanskje en gang i uken nå. Jeg avviste han på en fin måte helt tidlig i går. Sa det ikke handla om han, jeg bare klarte ikke komme dit. Jeg vil ikke ha sex når jeg ikke ønsker det litt en gang. Det går litt på min verdighet og at jeg tror det ødelegger sexlysten mer enn motsatt... Han respekterte ikke dette i går. Fortsatte å spørre og kose med meg helt til jeg la meg i seng tidlig for å hvile ut. Da ble han plutselig sint. Han jobbe veldig mye for tiden med oppussing hjemme og bidrar mye økonomisk. Han mente han fortjente det, at jeg burde "ofre" meg. Han sier vi alltid gjør det når jeg vil. (Jeg ville jo aldri at han skulle hatt sex med meg om han selv heller ikke ville)... når han blir sint blir han ofte ukritisk og sier stygge ting. Han sa vi hadde kjedelig sex og masse annet sårende... Jeg er glad for at jeg satt grense når jeg kjente jeg ikke klarte/ ville... men nå kjennes alt bare dumt.. våkner i dag med klump i magen... Gjør jeg noe feil? Anonymkode: 7fa53...dc4 Han gjorde en stor feil da han maste videre på deg etter at du sa du ikke var i humør. Forstår ikke de som gidder dette, og at de klarer det å mase seg til sex. Jeg hadde respektert ditt ønske fult ut og ikke mast, og da måtte du tatt initiativet neste gang når du eventuelt hadde lyst. Anonymkode: 69340...823 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #99 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bidrar også i familien. Tar han ikke for gitt... jeg sier ofte at jeg setter pris på han og er glad i han. Sitter svært sjelden og slapper av. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt med selv om jeg i utgangspunktet ikke vil. Nettop fordi han blir så sur. Han har til og med visst at jeg ikke vil, men hatt sex med meg allilevel... det har over tid gjort noe med meg. I går klarte jeg bare ikke. Jeg var så sliten at jeg var kvalm. Jeg hadde ikke annet valg enn å sette grense... i dag straffer han meg med å være sur, påpeke feil jeg gjør i huset... dette er standard! At personer som deg forsvarer han og det at vi damer skal spre beina for å være gode partnere skremmer meg. Jeg har ved å lese gjennom denne tråden bare blitt sikrere på at jeg ALDRI skal ha sex uten at jeg ønsker det selv. Ts Anonymkode: 7fa53...dc4 Og ts det er mange fine menn der ute som ikke behandler kvinner slik. Ofte mener jeg at man skal jobbe for forholdet, deres forhold mener jeg ikke det. Han er slem mot deg, driver med psykisk mishandling og oppfører seg som en 3 åring. Dette forholde vil barna dine lære av de vil kanskje behandle partneren sin i fremtiden likedan. Sett grenser, krev endring om ikke gå. Anonymkode: 8f02d...4ef 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #100 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg bidrar også i familien. Tar han ikke for gitt... jeg sier ofte at jeg setter pris på han og er glad i han. Sitter svært sjelden og slapper av. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt med selv om jeg i utgangspunktet ikke vil. Nettop fordi han blir så sur. Han har til og med visst at jeg ikke vil, men hatt sex med meg allilevel... det har over tid gjort noe med meg. I går klarte jeg bare ikke. Jeg var så sliten at jeg var kvalm. Jeg hadde ikke annet valg enn å sette grense... i dag straffer han meg med å være sur, påpeke feil jeg gjør i huset... dette er standard! At personer som deg forsvarer han og det at vi damer skal spre beina for å være gode partnere skremmer meg. Jeg har ved å lese gjennom denne tråden bare blitt sikrere på at jeg ALDRI skal ha sex uten at jeg ønsker det selv. Ts Anonymkode: 7fa53...dc4 Det å ha pliktsex er ikke å bidra, det er å spolere og bryte ned. Du spurte om du gjorde noe feil, jeg svarte. Ta det for hva det er, eller overse det. Anonymkode: 0de1e...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå