Gå til innhold

Mann sur etter jeg sa nei til sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nå oppfyller du i grunn bare det jeg skrev om, som er å kalle andre for onde.

Anonymkode: 0de1e...de3

Nei jeg kaller folk som ikke forstår dette med at man må forvalte sitt forhold og sitt sexliv godt for å få godt sexliv for umodne og dumme. Det har jeg skrevet rett ut så mange ganger at det ikke skulle være vanskelig å få med seg. 

Endret av Trolltunge
Skriveleif
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kunne du gitt han oralsex. Burde ikke kostet deg så altfor mye. Han jobber mye, pusser opp hus og duller med deg hele dagen, men får ingenting tilbake. Kanskje noe sex du ikke har lyst på en gang i uken. Hadde jeg vært han hadde jeg funnet meg en elskerinne, benyttet en prostituert eller om jeg var ung - byttet deg ut! Hans liv har ikke store fremtidsutsikter med deg ved sin side om du har så lite å gi. Du får se å få orden på problemene dine i rekordfart, og om ikke så skyve de til side. 

Anonymkode: 5cb48...5d7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (8 minutter siden):

Hvordan skulle jeg kunne glemme det? Jeg er en kvinne som helt faktisk har lyst på sex med min mann, og det flere ganger i uka. To ganger bare siste døgnet. 

Jeg har imidlertid en mann som har god seksuell forståelse. Han ville ikke engang ønsket sex om ikke jeg også ønsker og nyter det. En normalt anstendig og normalt oppegående mann altså, og ikke en primitiv mannsbølle som ikke skjønner at det man ødelegger blir ødelagt. 

Mannen til ts er sikkert en bra mann på mange måter. Det innebærer imidlertid ikke at han ikke gjør akkurat dette forferdelig feil og destruktivt. 

Overfor trådstarter, ja. De oppfører seg jo dårlig begge to. Snakket om overfor andre kvinner, det tror jeg du også forstår.

Ser liksom ikke for meg at mannen til trådstarter er relativt sikker på at han har rett her, siden han sender trådstarter alene i terapi for å få lære at han har rett.

Lurer på hvorfor hun ikke tør ta den sjansen, liksom, hvis hun er like sikker…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser liksom ikke for meg at mannen til trådstarter er relativt sikker på at han har rett her, siden han sender trådstarter alene i terapi for å få lære at han har rett.

Mente at jeg ser for meg, ikke at jeg ikke gjør det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (9 minutter siden):

Nei jeg kaller folk som ikke forstår dette med at man må forvalte sitt forhold og sitt sexliv godt for å få godt sexliv for umodne og dumme. Det har jeg skrevet rett ut så mange ganger at det ikke skulle være vanskelig å få meg seg. 

Jo, du hintet om at jeg manglet noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva slags gave du skulle få? 

Ellers er jeg enig med alle andre her, fyren din er en dust. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (13 minutter siden):

Nei jeg kaller folk som ikke forstår dette med at man må forvalte sitt forhold og sitt sexliv godt for å få godt sexliv for umodne og dumme. Det har jeg skrevet rett ut så mange ganger at det ikke skulle være vanskelig å få meg seg. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Denne setningen skrev du til meg enda jeg ALDRI har skrevet noe som tilsier at jeg mener dette;

Hvor har du lært at det er greit å ha sex med uvillig partner?

Det er en helt klart forsøk på å fremstille meg som ond, i typisk kvinneguiden stil, akkurat som hun som sa jeg argumenterte for vold og voldtekt. Dere må gjerne tro at friske normale kvinner holder på sånn, men det å innta offerrollen og angripe alle rundt seg, regnes som sykelig ute i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De hadde sex for en uke siden. Hun har lyst på ham regelmessig, bare ikke i dag. 

Anonymkode: c9d6b...852

Om du spiste mat en gang i uka, ville du kalt det "regelmessig"? I et fast forhold så forventes det nok litt mer aktivitet, skal det være verdt det. En gang i uka er uholdbart, det samme er 2 og kanskje til og med 3 for den saks skyld.

Endret av Lt.Dan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Denne setningen skrev du til meg enda jeg ALDRI har skrevet noe som tilsier at jeg mener dette;

Det er en helt klart forsøk på å fremstille meg som ond, i typisk kvinneguiden stil, akkurat som hun som sa jeg argumenterte for vold og voldtekt. Dere må gjerne tro at friske normale kvinner holder på sånn, men det å innta offerrollen og angripe alle rundt seg, regnes som sykelig ute i verden.

Jeg vet da for pokker hvem du er og har ingen interesse av å skrive om DEG. Jeg skriver om hvordan dårlige holdninger og handlinger ødelegger forhold og sexliv, generelt. 

Jeg har god partner og et varig godt sexliv, så jeg er på ingen måte i noe offerrolle. Jeg er blant de heldige, hvor vi begge to forvalter vår seksuelle relasjon så godt at den er vedvarende god. Jeg har det altså svært godt, og skriver fordi det et utrolig trist at så mange ødelegger sine forhold og sine sexliv så helt unødvendig, av dumskap og umodenhet. 

Deg personlig har jeg ikke veldig store interesse for. Beklager! 

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lt.Dan skrev (11 minutter siden):

Om du spiste mat en gang i uka, ville du kalt det "regelmessig"? I et fast forhold så forventes det nok litt mer aktivitet, skal det være verdt det. En gang i uka er uholdbart, det samme er 2 og kanskje til og med 3 for den saks skyld.

Nå er ikke sex mat. Ingen har rett på sex, det er slik at den som er minst lyst styrer sexlivet. 
Vært i fast forhold siden jeg var 16, i all den tid har sexlysten hos både partner og meg gått opp og ned, du passer ikke å være med et annet menneske om du ikke tåler at sex, forhold, livet går opp og ned

Anonymkode: 8f02d...4ef

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er ond, virkelig ond. 

Anonymkode: 84e96...f4d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Du gjør det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Her kunne du gitt han oralsex. Burde ikke kostet deg så altfor mye. Han jobber mye, pusser opp hus og duller med deg hele dagen, men får ingenting tilbake. Kanskje noe sex du ikke har lyst på en gang i uken. Hadde jeg vært han hadde jeg funnet meg en elskerinne, benyttet en prostituert eller om jeg var ung - byttet deg ut! Hans liv har ikke store fremtidsutsikter med deg ved sin side om du har så lite å gi. Du får se å få orden på problemene dine i rekordfart, og om ikke så skyve de til side. 

Anonymkode: 5cb48...5d7

Det er også sex, hvorfor skulle man ha mer lyst til det? Og det krever mer enn å legge seg på rygg og spre bena. Skjønner ikke hvorfor det lanseres som et alternativ.

Anonymkode: fff86...87e

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ikke en belønning eller en transaksjon. Hadde sterkt vurdert om dette forholdet virkelig var verdt å forsøke å redde. 

Anonymkode: 42046...751

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lt.Dan skrev (27 minutter siden):

Kanskje i et ferskt forhold som bare har vart i 2-3 år og man fremdeles er nyforelsket. Men i de aller, aller, aller fleste forhold som har vart i 20 år + (slik som TS sitt), så har det skjedd veldig mye på godt og vondt. Mange er sammen etter 20 år kun fordi de har vevet seg så tykt inn i hverandre økonomisk, familiemessig og livsstilsmessig at de rett og slett ikke klarer å bryte ut. Det å gå fra å eie en stor enebolig sammen til at begge må leie seg små hybler hvor barna må dele rom er f eks ikke ønskelig for noen.

Anonymkode: cbe25...340

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lt.Dan skrev (32 minutter siden):

Det er uholdbart for DEG. Poenget er at det varierer fra person til person, og endrer seg med livsfase og livssituasjon. 

Anonymkode: 42046...751

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (19 minutter siden):

Jeg vet da for pokker hvem du er og har ingen interesse av å skrive om DEG. Jeg skriver om hvordan dårlige holdninger og handlinger ødelegger forhold og sexliv, generelt. 

Jeg har god partner og et varig godt sexliv, så jeg er på ingen måte i noe offerrolle. Jeg er blant de heldige, hvor vi begge to forvalter vår seksuelle relasjon så godt at den er vedvarende god. Jeg har det altså svært godt, og skriver fordi det et utrolig trist at så mange ødelegger sine forhold og sine sexliv så helt unødvendig, av dumskap og umodenhet. 

Deg personlig har jeg ikke veldig store interesse for. Beklager! 

Jeg tar til etterretning at du ikke vil ta ansvar for din uttalelse og ikke vil be om unnskyldning som seg hør og bør.

Og jeg kommer nå til å gå ut av denne tråden.

Men siden du har flere ganger ytret ønske om at jeg skal ha respekt for deg og diskutere med deg, fordi du etter eget utsagn har vokst som person og ikke er som du var, så kan jeg bare anbefale deg å ta vare på dette innlegget og lese det neste gang du lurer. Dette er årsaken. Jeg tar avstand til mennesker som stadig vekk klikker og lager drama og beskylder andre rundt seg, da det koster langt mer enn det smaker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 time siden):

Da får man begynne der, ved å slutte med å være feig og konfliktsky. Å hoppe direkte til skilsmisse når noe blir vanskelig er både dumt og MER krevende enn å prate åpent og ærlig. 

Glad for å lese at TS har fått styrket sin følelse av at slikt skal hun ikke finne seg i, og finner motet til å gi mannen klokkeklar beskjed om at HAN ødelegger deres seksuelle relasjon med slik oppførsel. At det blir ingen sex ut av slikt, så vil han ha et deilig sexliv må han skjerpe seg veldig. 

Nei et ofte det første ordet småbarn lærer, og det er også en god grunn til dette. Det er et av de viktigste ordene vi har. Det er ekstremt viktig og vesentlig for å ivareta et forhold og et godt sexliv å kunne si NEI når det er nødvendig, og stå for det så støtt at den andre skjønner at du har en slik respekt for deg selv at han/hun også må ha det. Man får nemlig ikke mer respekt fra andre enn man har for seg selv. 

Kvinner går som regel leeeenge og vel før de bryter ut av et forhold til barnefar. 
Da har begge to faktisk hatt god tid til å kommunisere og forhandle om egne behov og ønsker.  
Da er det ikke snakk om å hoppe i en skilsmisse. 
Men når du bare ikke orker at partneren tar bort i deg en gang , da har du ingenting i det forholdet å gjøre. 
Da er følelser borte og krybba er tom. 
Det nytter ikke å finne på tusen unnskyldninger lenger da. 
Det er ikke riktig ovenfor seg sjøl eller partner 

Anonymkode: 72d7e...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tar til etterretning at du ikke vil ta ansvar for din uttalelse og ikke vil be om unnskyldning som seg hør og bør.

Og jeg kommer nå til å gå ut av denne tråden.

Men siden du har flere ganger ytret ønske om at jeg skal ha respekt for deg og diskutere med deg, fordi du etter eget utsagn har vokst som person og ikke er som du var, så kan jeg bare anbefale deg å ta vare på dette innlegget og lese det neste gang du lurer. Dette er årsaken. Jeg tar avstand til mennesker som stadig vekk klikker og lager drama og beskylder andre rundt seg, da det koster langt mer enn det smaker. 

Det er sjeldent jeg ler av tråder på KG, men du.. du er virkelig så patetisk at det er tragi-komisk. L O S E R

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...