Blått Skrevet 11. august 2024 #41 Del Skrevet 11. august 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Fordi vi har vært sammen i 20 år.. vært igjennom mye sammen. Jeg er fortsatt veldig glad i han. Han har også gode sider.. og vi har barn sammen. Men jeg strever veldig i dette forholdet. Ble verre etter vi fikk barn.. men synes det er utrolig vanskelig å bare dra når barn er involvert. Han er også god på å si hva som er min feil, og jeg begynner da og tenke at en del av det er min feil.. ts Anonymkode: 7fa53...dc4 Han prøver å manipulere deg, bryte deg ned, sånn at du blir og tror at han er denne perfekte mannen som aldri gjør noe galt. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. august 2024 #42 Del Skrevet 11. august 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Ok så fyren har stått på som bare det i det siste for deg og barna. Gir så enormt mye signaler om at anerkjennelse var veldig viktig den dagen også aviser du ham. Bare gå fra hverandre.. ingen respekt noen veier og det blir ikke bedre. Anonymkode: 1a204...7ad Så for deg, så får du anerkjennelse, ved å tvinge noen til å ha sex med deg? Jeg blir så oppgitt av menn noen ganger, at det virkelig er mulig. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 11. august 2024 #43 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mannen var "etter meg" i hele går. Han sa han skulle gi meg massasje og til og med gave dersom jeg var med på sex. Det er ikke mange dagene siden sist. Vi har litt sjeldnere sex for tiden da jeg i en periode nå har kjent meg psykisk sliten og hatt litt smerter i kroppen. Blir kanskje en gang i uken nå. Jeg avviste han på en fin måte helt tidlig i går. Sa det ikke handla om han, jeg bare klarte ikke komme dit. Jeg vil ikke ha sex når jeg ikke ønsker det litt en gang. Det går litt på min verdighet og at jeg tror det ødelegger sexlysten mer enn motsatt... Han respekterte ikke dette i går. Fortsatte å spørre og kose med meg helt til jeg la meg i seng tidlig for å hvile ut. Da ble han plutselig sint. Han jobbe veldig mye for tiden med oppussing hjemme og bidrar mye økonomisk. Han mente han fortjente det, at jeg burde "ofre" meg. Han sier vi alltid gjør det når jeg vil. (Jeg ville jo aldri at han skulle hatt sex med meg om han selv heller ikke ville)... når han blir sint blir han ofte ukritisk og sier stygge ting. Han sa vi hadde kjedelig sex og masse annet sårende... Jeg er glad for at jeg satt grense når jeg kjente jeg ikke klarte/ ville... men nå kjennes alt bare dumt.. våkner i dag med klump i magen... Gjør jeg noe feil? Anonymkode: 7fa53...dc4 Dersom sexen dere har er kjedelig, hvorfor maser han på mer? Ville satt meg ned og tatt en alvorsprat. Dersom dette er noe som gjentar seg, ville jeg forlatt ham sporenstreks, eller sagt at han heretter utelukkende kan ha sex med andre da den tid er forbi for vår del. Så kan du ha samtykkende, intim, morsom og fin sex når du selv føler for det med andre. Han også.. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #44 Del Skrevet 11. august 2024 Kommunikasjon og felles forståelse må til. Finn ut hvordan dere kan møtes på halvveien Anonymkode: 72d7e...10b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #45 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mannen var "etter meg" i hele går. Han sa han skulle gi meg massasje og til og med gave dersom jeg var med på sex. Det er ikke mange dagene siden sist. Vi har litt sjeldnere sex for tiden da jeg i en periode nå har kjent meg psykisk sliten og hatt litt smerter i kroppen. Blir kanskje en gang i uken nå. Jeg avviste han på en fin måte helt tidlig i går. Sa det ikke handla om han, jeg bare klarte ikke komme dit. Jeg vil ikke ha sex når jeg ikke ønsker det litt en gang. Det går litt på min verdighet og at jeg tror det ødelegger sexlysten mer enn motsatt... Han respekterte ikke dette i går. Fortsatte å spørre og kose med meg helt til jeg la meg i seng tidlig for å hvile ut. Da ble han plutselig sint. Han jobbe veldig mye for tiden med oppussing hjemme og bidrar mye økonomisk. Han mente han fortjente det, at jeg burde "ofre" meg. Han sier vi alltid gjør det når jeg vil. (Jeg ville jo aldri at han skulle hatt sex med meg om han selv heller ikke ville)... når han blir sint blir han ofte ukritisk og sier stygge ting. Han sa vi hadde kjedelig sex og masse annet sårende... Jeg er glad for at jeg satt grense når jeg kjente jeg ikke klarte/ ville... men nå kjennes alt bare dumt.. våkner i dag med klump i magen... Gjør jeg noe feil? Anonymkode: 7fa53...dc4 Om du gjør noe feil? Ja! Du er sammen med en mann som står på og bidrar, mens du selv trekker deg unna og kommer med unnskyldninger. Hvorfor er du i det hele tatt sammen med en mann? Trodde du at det var en slags foreldre/barn-konstellasjon hvor mannen jobber og tar ansvar og dama leker og slapper av? Du er ikke alene om det, da, denne typen forhold leser jeg om her inne støtt. Anonymkode: 0de1e...de3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #46 Del Skrevet 11. august 2024 Blått skrev (1 time siden): Han prøver å manipulere deg, bryte deg ned, sånn at du blir og tror at han er denne perfekte mannen som aldri gjør noe galt. Blått skrev (1 time siden): Så for deg, så får du anerkjennelse, ved å tvinge noen til å ha sex med deg? Jeg blir så oppgitt av menn noen ganger, at det virkelig er mulig. Sier du det samme om en arbeidsgiver som forventer at den ansatte faktisk jobber? Stakkars deg, som har en slem arbeidsgiver som forsøker å tvinge deg til å jobbe! Du burde selvsagt få lønn helt uten å gjøre noe, du har tross alt fått jobben! Jeg blir oppgitt av arbeidsgivere noen ganger, er det virkelig mulig? Anonymkode: 0de1e...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 11. august 2024 #47 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sier du det samme om en arbeidsgiver som forventer at den ansatte faktisk jobber? Stakkars deg, som har en slem arbeidsgiver som forsøker å tvinge deg til å jobbe! Du burde selvsagt få lønn helt uten å gjøre noe, du har tross alt fått jobben! Jeg blir oppgitt av arbeidsgivere noen ganger, er det virkelig mulig? Anonymkode: 0de1e...de3 Så sex er en jobb og alle kvinner er prostituerte? 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 11. august 2024 #48 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kommunikasjon og felles forståelse må til. Finn ut hvordan dere kan møtes på halvveien Anonymkode: 72d7e...10b Hvordan møtes man på halvveien angående å ikke ha lyst på sex? Ha pliktsex kun halvparten av gangene man ikke har lyst på sex? Det er naturligvis og nødvendigvis slik at den som har minst lyst blir styrende for hyppighet. Man skal jo aldri ha sex med noen som ikke har lyst til å ha sex med deg. Dem med mest lyst kan gjøre en innsats for å inspirere til mer lyst (flørte, kose, pirre) og den med minst lyst kan prøve å dyrke egen lyst og prioriteringer av energi til sex, men til syvende og sist bør man uansett ikke ha mer sex enn hva den med minst lyst klarer å ha lyst på, for sex utover dette vil på sikt ødelegge seksualitet, sexliv og forhold. Dette gjelder også når mannen har minst lyst. Hvilket vi kvinner også kan oppleve. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 11. august 2024 #49 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I klassen "pisspreik" scorer vel du også høyt.... Sex er for de aller aller aller fleste par et svært viktig lim som holder forholdet sammen, noe som er en bekreftelse, en anerkjennelse, og et sterkt symbol på at man tilhører hverandre. De parene der den ene, uansett hvem, skal sette grenser, og styre dette fordi det egentlig ikke er så viktig for den personen, går gradvis til grunne. For all del, man kan sikkert holde ut i mange år, men sex er fundamentalt for svært mange. Det så uendelig idiotisk å komme med sånne kommentarer som "når man er så sår og infantil som dette"... Da reduserer du noe av det viktigste i et parforhold til noe som den ene parten tydeligvis skal ha full kontroll på. Anonymkode: 27408...3c9 Føler du bekreftelse og samhold når du ligger og humper på en kvinne du vet helst ville slippe og bare gleder seg til du er ferdig? Føler du at det er et sterkt symbol på at dere tilhører hverandre når du presser deg på en du vet ikke er kåt? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 11. august 2024 #50 Del Skrevet 11. august 2024 Tråder som dette tydeliggjøre at statistikker angående overgrep og voldtekter på ingen måte er blåst opp, men antagelig viser for lave tall. Når så enormt mange ikke engang forstår at nei er nei og at man ikke skal ha sex med noen som ikke har lyst til sex når det er ovenfor kvinnen de hevder å elske engang, ja da er det lett å forstå hvorfor så man kvinner opplever overgrep og voldtekt. Ja også hvorfor sexlivet til så mange par går til helvete. Ikke merkelig overhodet med så dårlig seksuell forståelse som altfor mange har. 2024 og år 1524 er fremdeles gjest i vår kultur. 😬 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #51 Del Skrevet 11. august 2024 Trolltunge skrev (6 minutter siden): Hvordan møtes man på halvveien angående å ikke ha lyst på sex? Man må skaffe seg lyst - er dette virkelig vanskelig å forstå? Har man ikke lyst, så har man jo uansett ikke noe i et forhold å gjøre. Her inne behandler man verden som om alt handler om lyst, enten der gjelder å stappe seg med mat, jobbe, trene, ha sex. Nei, er man voksen så handler mye av det man gjør om rene viljeshandlinger, om det å ta ansvar. De som ikke takler dette, får holde seg singel. Partneren er ikke verken din far eller din mor. Anonymkode: 0de1e...de3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #52 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sier du det samme om en arbeidsgiver som forventer at den ansatte faktisk jobber? Stakkars deg, som har en slem arbeidsgiver som forsøker å tvinge deg til å jobbe! Du burde selvsagt få lønn helt uten å gjøre noe, du har tross alt fått jobben! Jeg blir oppgitt av arbeidsgivere noen ganger, er det virkelig mulig? Anonymkode: 0de1e...de3 Dere menn skriver at dama må godta når mannen er sliten, ikke tenner på henne fordi hun har lagt på seg 5 kilo, ikke tenner på gravide eller det å ha sex under mensen. Sex er ikke jobb i et ekteskap. Er det jobb, så er kvinnen prostituert. Mannen er ikke kvinnens arbeidsgiver. Anonymkode: c9d6b...852 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #53 Del Skrevet 11. august 2024 Trolltunge skrev (6 minutter siden): Tråder som dette tydeliggjøre at statistikker angående overgrep og voldtekter på ingen måte er blåst opp, men antagelig viser for lave tall. Når så enormt mange ikke engang forstår at nei er nei og at man ikke skal ha sex med noen som ikke har lyst til sex når det er ovenfor kvinnen de hevder å elske engang, ja da er det lett å forstå hvorfor så man kvinner opplever overgrep og voldtekt. Ja også hvorfor sexlivet til så mange par går til helvete. Ikke merkelig overhodet med så dårlig seksuell forståelse som altfor mange har. 2024 og år 1524 er fremdeles gjest i vår kultur. 😬 Man kan si det samme om likestilling mellom menn og kvinner. Hvis ikke kvinner en gang klarer å ta voksent ansvar i et forhold, hvordan kan man da forsvare likestilling? Anonymkode: 0de1e...de3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #54 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man må skaffe seg lyst - er dette virkelig vanskelig å forstå? Har man ikke lyst, så har man jo uansett ikke noe i et forhold å gjøre. Her inne behandler man verden som om alt handler om lyst, enten der gjelder å stappe seg med mat, jobbe, trene, ha sex. Nei, er man voksen så handler mye av det man gjør om rene viljeshandlinger, om det å ta ansvar. De som ikke takler dette, får holde seg singel. Partneren er ikke verken din far eller din mor. Anonymkode: 0de1e...de3 Neste gang du svarer i en tråd der en gravid kvinne eller en kvinne som har gått litt opp i vekt/blitt eldre, klager på at mannen ikke vil ha sex, må du svare at mannen må skaffe seg lyst og slippe å være en liten unge. Det går begge veier Anonymkode: c9d6b...852 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #55 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere menn skriver at dama må godta når mannen er sliten, ikke tenner på henne fordi hun har lagt på seg 5 kilo, ikke tenner på gravide eller det å ha sex under mensen. Sex er ikke jobb i et ekteskap. Er det jobb, så er kvinnen prostituert. Mannen er ikke kvinnens arbeidsgiver. Anonymkode: c9d6b...852 Kutt bare ut å anta at jeg er mann bare fordi jeg oppfører meg som en voksen! Anonymkode: 0de1e...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #56 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man kan si det samme om likestilling mellom menn og kvinner. Hvis ikke kvinner en gang klarer å ta voksent ansvar i et forhold, hvordan kan man da forsvare likestilling? Anonymkode: 0de1e...de3 Sier du det samme til en mann som ikke ønsker sex når dama er gravid? Anonymkode: c9d6b...852 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #57 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neste gang du svarer i en tråd der en gravid kvinne eller en kvinne som har gått litt opp i vekt/blitt eldre, klager på at mannen ikke vil ha sex, må du svare at mannen må skaffe seg lyst og slippe å være en liten unge. Det går begge veier Anonymkode: c9d6b...852 Selvfølgelig. Anonymkode: 0de1e...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 11. august 2024 #58 Del Skrevet 11. august 2024 23 minutter siden, AnonymBruker said: Sier du det samme om en arbeidsgiver som forventer at den ansatte faktisk jobber? Stakkars deg, som har en slem arbeidsgiver som forsøker å tvinge deg til å jobbe! Du burde selvsagt få lønn helt uten å gjøre noe, du har tross alt fått jobben! Jeg blir oppgitt av arbeidsgivere noen ganger, er det virkelig mulig? Anonymkode: 0de1e...de3 Å ha sex med en man er gift med er IKKE en jobb, men noe man gjør for nytelse og nærhet med et menneske man er glad i. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #59 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kutt bare ut å anta at jeg er mann bare fordi jeg oppfører meg som en voksen! Anonymkode: 0de1e...de3 Du svarer ikke på spørsmålet, søting. Anonymkode: c9d6b...852 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #60 Del Skrevet 11. august 2024 Dere er vel ganske godt voksne? Da bør han legge fra seg den umodne higen etter sex. Etter fylte 40 er det vel mer sex en gang i halvåret max. Og dere hadde sex en uke (!!!) før dette maset. Hadde jeg aldri funnet meg i. Anonymkode: 91307...269 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå