Gå til innhold

Jeans


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet det ikke er spesielt hipt med jeans med sleng, men jeg har lyst på!

Det er jo en del jeans på markedet med bootcut, men jeg vil ha en med sleng nede. Den jeg drømmer om er smal ellers (gjerne i litt stretch) og for all del ikke posete over knærne. Jeg har lange bein og jeg vil at buksen skal være laaang.

Er ingen jeans-jente så jeg er rimelig grønn på hvilke modeller som finnes der ute.

Noen som kan hjelpe?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Replay modell 442 har i hvertfall rimelig bootcut. I tillegg er den relativt lav på livet, og sitter veldig fint pga. litt stretch. Jeg kjøpte den på ferie, i en fin, mørkeblå farge med slitte partier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Sixty Augusta.

Den buksa har jeg,den sitter stram hele veien og er orntlig sleng og lang i beina. Jeg er 179 høy og den modellen er lang og fin til meg. tror ikke den er å få tak i i norge,jeg kjøpte min på ebay i tyskland. www.ebay.de.

Ellers vet jeg om en levis med bra sleng,det er enten modell 544 eller 644 den heter,den har jeg også sett på ebay.de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også på utkikk etter jeans som er vide nederst, alla Fornarina sin bukse Attitude. Elsker den buksa, men er ikke å få tak i norske butikker lenger.

Får man kjøpt levis 544 i butikker i norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Ser ut som det blir et aldri så lite prosjekt å få tak i jeans med sleng... Ser ut som det er mest nettbutikker og Utlandet (verdens største land..) som har og jeg vil gjerne prøve først.

Skal ta en liten runde på slike jeansbutikker for å se litt for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rock & Republic har mange modeller med god sleng.

Er det samme produsent som Posh-buksene? Er ikke de utrolig dyre? Egentlig ikke villig til å betale kr 3000 for et par jeans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper mine i England og de fleste modellene ligger på samme nivå som f.eks Diesel og Replay. Har kjøpt to R&R bukser på Urban Outfitters til 120-140 pund. Til sammenligning betalte jeg 160 pund for min nyeste Diesel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...