Utsiden Skrevet 9. august 2024 #21 Del Skrevet 9. august 2024 For å svare TS. Nei jeg tror ikke Sharia er fremtiden. Men at vi får en slags dystopi med ekstrem sosial uro i bunn av samfunnet er jeg ikke i tvil om. Kall meg konspiratorisk men jeg tror den grunnelggende intensjonene i innvandringen har vært å skape en polarisert underklasse. Venstresiden "min", i beste fall naive idioter, er også skyldig i dette. Alle vest Europeiske land har nå en befolkningsammensetning som gjør at om den virkelige krisen kommer har vi svært dårlige forutsetninger til å reise oss igjen. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 9. august 2024 #22 Del Skrevet 9. august 2024 54 minutter siden, Utsiden said: For å svare TS. Nei jeg tror ikke Sharia er fremtiden. Men at vi får en slags dystopi med ekstrem sosial uro i bunn av samfunnet er jeg ikke i tvil om. Kall meg konspiratorisk men jeg tror den grunnelggende intensjonene i innvandringen har vært å skape en polarisert underklasse. Venstresiden "min", i beste fall naive idioter, er også skyldig i dette. Alle vest Europeiske land har nå en befolkningsammensetning som gjør at om den virkelige krisen kommer har vi svært dårlige forutsetninger til å reise oss igjen. Men hvorfor? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 9. august 2024 #23 Del Skrevet 9. august 2024 14 hours ago, NatNat said: så enig. Derfor er jeg glad for at Frankrike er sekulær. Enn så lenge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utsiden Skrevet 9. august 2024 #24 Del Skrevet 9. august 2024 Lokale interesser er en trussel mot global kapital. Med null samhold er det også null organisering. Organisering må til for å stoppe disse kreftene å ta over alt av ressurser i samfunnet. Ta vindkraft. Det hjelper unektelig der å ha brutt ned normenns forestillinger om nasjonale interesser. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utsiden Skrevet 9. august 2024 #25 Del Skrevet 9. august 2024 19 minutter siden, Katten.2.0 said: Men hvorfor? Hva tror du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 9. august 2024 #26 Del Skrevet 9. august 2024 59 minutter siden, Utsiden said: Hva tror du? Jeg har ikke den troen, så derfor spør jeg jo deg som sier du tror dette. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 9. august 2024 #27 Del Skrevet 9. august 2024 NatNat skrev (15 timer siden): så enig. Derfor er jeg glad for at Frankrike er sekulær. Demokrati og menneskerettigheter er en kamp vi må kjempe for hver dag i Europa, i Norge som i Frankrike. Og en av de kampene er å nekte moskeer finansiert av regimer vi ikke liker å sammenligne oss med, å etablere seg. Kanskje til og med vi må se på om vi skal ha en offentlig godkjent Imamskole her i Europa 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 9. august 2024 #28 Del Skrevet 9. august 2024 Vi greier jo helt fint å utslette oss alene, all den tid vi har rigga oss slik at vi nesten ikke reproduserer oss (innfødte europeere). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zwish Skrevet 9. august 2024 #29 Del Skrevet 9. august 2024 Sommer2464 skrev (På 7.8.2024 den 10.42): (….) 40 prosent av britiske muslimer vil ha sharia lov innført. https://pollingreport.uk/articles/40-of-british-muslims-want-sharia-law-icm Et mindretall av et eventuelt (og kanskje usannsynlig) knapt flertall er fortsatt likevel ikke et flertall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 9. august 2024 #30 Del Skrevet 9. august 2024 Når har muslimer tatt til gatene for å fortelle nordmenn at vi hater dem? Hvis du lever i en forvrengt fantasiverden, er det faktisk ditt problem. Men vær så snill, ikke skyld på oss. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglems Skrevet 9. august 2024 #31 Del Skrevet 9. august 2024 Ingen land har sharia idag. Den muslimske befolkningen er like forskjellig som kristne og nordmenn osv. De vil forskjellig og noen følger sufisme, noen shia og noen sunni. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 9. august 2024 #32 Del Skrevet 9. august 2024 4 hours ago, Muskath said: Enn så lenge ja..... 😟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FryNor Skrevet 9. august 2024 #33 Del Skrevet 9. august 2024 ashley jackson skrev (44 minutter siden): Når har muslimer tatt til gatene for å fortelle nordmenn at vi hater dem? Hvis du lever i en forvrengt fantasiverden, er det faktisk ditt problem. Men vær så snill, ikke skyld på oss. Det er ikke mange ukene siden at det var en stor demonstrasjon i Tyskland der et stort antall muslimer protesterte for kalifat og sharia, så har vi det som skjer i Storbritannia for tiden og den delen av demonstrasjonene som IKKE vises i medier. Altså store gjenger med muslimer som rett og slett jakter på etniske briter og raserer eiendommer. Det er heller ingen hemmelighet at muslimske religiøse ledere i Norge og andre Europeiske land direkte motarbeider integrering. En annen ting er hvor stille det er fra den muslimske befolkningen etter islamske terrorangrep, hvorfor protesterte ikke den muslimske befolkningen i Oslo eller andre steder etter terrorangrepet mot homofile i Oslo?. Etter de mange islamske terrorangrepene i Frankrike og andre land så er det helt surrealistisk å se demonstrasjonene i etterkant, Paris er en by som normalt har et veldig fargerikt bybilde men i disse demonstrasjonene så er det nesten utelukket etniske franskmenn. UKE5.mp4 Uglems skrev (36 minutter siden): Ingen land har sharia idag. Den muslimske befolkningen er like forskjellig som kristne og nordmenn osv. De vil forskjellig og noen følger sufisme, noen shia og noen sunni. Feil, det er 15 land som praktiserer Sharia som en del av rettsystemet. Bare i England så er det mellom 80 og 100 sharia-domstoler, dette undergraver selvfølgelig det engelske rettsystemet og det viser at dette er en gruppe som ikke respekterer lovene i landet de bor i. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lothlorien- Skrevet 9. august 2024 #34 Del Skrevet 9. august 2024 Sommer2464 skrev (På 7.8.2024 den 10.42): Jeg tror selv at sharia lov er uunngåelig med muslimsk flertall i befolkningen iallefall om flertallet på Stortinget er muslimer kommer de til å gå inn for sharia. De fleste land i vest-Europa vil nok få muslimsk flertall de neste tiårene, og da er dessverre sharia lov umulig å unngå. Om dere ikke tror muslimer ønsker sharia lov i Europa så kan jeg blant annet fortelle dere at 40 prosent av britiske muslimer vil ha sharia lov innført. https://pollingreport.uk/articles/40-of-british-muslims-want-sharia-law-icm Tror ikke det blir sharia. Men det vil nok bli enda mer problemer med vold og sosial uro i samfunn med store muslimske minoriteter. Det ser man allerde i Sverige, Tyskland, UK, Frankrike...Det blir verre og verre, synd for de som er unge (og de som ennå ikke er født) som arver alle disse ekstreme problemene som er importert og burde vært unngått. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 9. august 2024 #35 Del Skrevet 9. august 2024 Selv om flertallet av kristne i Norge er i mot fri abort, så har vi det. Det er fordi de aller fleste av oss, selv om vi er både døpt og konfirmert, ikke er så dypt religiøse. Sånn er det også med muslimer osv. De fleste er ikke ekstremt troende og radikale. Ser at innvandringsfientlige prøver hardt å få oss til å tro det, men da undervurderer dere folk flest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. august 2024 #36 Del Skrevet 9. august 2024 Bie-damen skrev (På 7.8.2024 den 10.54): Før det blir det nok borgerkrigsliknende tilstander, bare se til Storbritannia.. Ja stemmer det hva var det Keir Starmer sa ? Vi skal beskytte moskeene og muslimene ? Han sa ikke beskytte folket altså ? Folket er jo de kristne samt muslimene men det var kun en spesifikk gruppe som skulle beskyttes 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lothlorien- Skrevet 9. august 2024 #37 Del Skrevet 9. august 2024 (endret) Amossa skrev (7 minutter siden): Selv om flertallet av kristne i Norge er i mot fri abort, så har vi det. Det er fordi de aller fleste av oss, selv om vi er både døpt og konfirmert, ikke er så dypt religiøse. Sånn er det også med muslimer osv. De fleste er ikke ekstremt troende og radikale. Ser at innvandringsfientlige prøver hardt å få oss til å tro det, men da undervurderer dere folk flest Det stemmer. Likevel, når du har et høyt tall blir en liten andel av totalen en betydelig mengde.... Om man har f.eks. 1 million, hvorav 10% er radikale så vil jeg si det er et enormt problem. Endret 9. august 2024 av Lothlorien- 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lothlorien- Skrevet 9. august 2024 #38 Del Skrevet 9. august 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja stemmer det hva var det Keir Starmer sa ? Vi skal beskytte moskeene og muslimene ? Han sa ikke beskytte folket altså ? Folket er jo de kristne samt muslimene men det var kun en spesifikk gruppe som skulle beskyttes Ja, veldig kvalmende forskjellsbehandling. Finnes videoklipp hvor muslimer står utenfor moske og er bevæpnet. Politiet gjør ikke annet enn å si at vær så snill, legg våpnene inn i moskeen, så blir dere ikke arrestert. Helt vanvittig. 4 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. august 2024 #39 Del Skrevet 9. august 2024 Lothlorien- skrev (1 minutt siden): Ja, veldig kvalmende forskjellsbehandling. Finnes videoklipp hvor muslimer står utenfor moske og er bevæpnet. Politiet gjør ikke annet enn å si at vær så snill, legg våpnene inn i moskeen, så blir dere ikke arrestert. Helt vanvittig. Ja det er forferdelig kvalmende helt enig der hvem var de Høyreekstreme ? Jo det var vanlige mennesker som er lei av å se landene deres bli ødelagte ikke globalistvenner men de konservative som liker sine land som de var men dette skal politikerne ødelegge 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lothlorien- Skrevet 9. august 2024 #40 Del Skrevet 9. august 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er forferdelig kvalmende helt enig der hvem var de Høyreekstreme ? Jo det var vanlige mennesker som er lei av å se landene deres bli ødelagte ikke globalistvenner men de konservative som liker sine land som de var men dette skal politikerne ødelegge Nei, det var ikke høyreekstreme. Det var muslimer som stod bevæpnet utenfor en moske, de skulle "beskytte" den om høyreekstreme kom. Men at moskeer var i fare for å bli angrepet var nok kun gaslighting fra media for å fremstille muslimer som ofrene. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå