Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang, også om natten. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Marihønepøne skrev (1 time siden):

Det er vel egentlig du som kverulerer siden vi har fått oppgitt prisen. Er du uenig med Se&Hør som hittil er eneste kilde til informasjon om denne leiligheta konkret, må du ta det med dem. Jeg oppgir kilde på at prisen er ca 40 000.

Og du, Frogner er et dyrt område, men jeg vet om folk som bor i strøket der for langt under 40 000 i måneden, i leiligheter som enten aldri ble lagt ut på Finn eller som opplagt ble utleid veldig raskt og dermed fjernet fra Finn. 

At fellesområdene er bra betyr forøvrig ikke at denne leiligheta er noe særlig innvendig. Det kan være et totalrasert renovasjonsobjekt for alt vi vet. 

Du oppgir kilde på at prisen er 40.000 pr mnd. Kan du legge ut link til kilden? 

Jeg kan vinne i Vikinglotto i morgen også. Jeg har hørt om folk som har vunnet i Vikinglotto. 

https://www.seher.no/kongelig/avsloring-flyttet-fra-skaugumbor-i-luksusbolig-i-ambassadestrok/83892431

"Etter det Se og Hør kjenner til, leies tilsvarende leiligheter ut for mellom 30 000 og 50 000 kroner i måneden i dette området." 

Endret av Fantorangen-Oslo
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fantorangen-Oslo skrev (28 minutter siden):

Du oppgir kilde på at prisen er 40.000 pr mnd. Kan du legge ut link til kilden? 

Jeg kan vinne i Vikinglotto i morgen også. Jeg har hørt om folk som har vunnet i Vikinglotto. 

https://www.seher.no/kongelig/avsloring-flyttet-fra-skaugumbor-i-luksusbolig-i-ambassadestrok/83892431

"Etter det Se og Hør kjenner til, leies tilsvarende leiligheter ut for mellom 30 000 og 50 000 kroner i måneden i dette området." 

Og likevel sier du konsekvent 40 000-65 000. Hvorfor overdriver du? 

Jeg lurer også på hvorfor du ikke leser artiklene du diskuterer. Hvis du hadde tatt deg bryet med å lese og ta med også meste setning ville sitatet sett slik ut: 

"Etter det Se og Hør kjenner til, leies tilsvarende leiligheter ut for mellom 30 000 og 50 000 kroner i måneden i dette området. Utleieprisen for Marius’ leilighet befinner seg i midtsjiktet av dette spennet."

Og midtsjiktet mellom 30 000 og 50 000 er altså ca 40 000. Det er på ingen måte, uansett hvor mye du vrir og vender på tallene i nærheten av 65 000. Kan du være så snill å legge den ballen her død nå? 

• Liker 1
Skrevet
Marihønepøne skrev (3 timer siden):

Det kan være et totalrasert renovasjonsobjekt for alt vi vet. 

Jeg kan love deg at det er det ikke. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Bombibit skrev (2 minutter siden):

Jeg kan love deg at det er det ikke. 

Har du vært inne i leiligheta?

Skrevet
Marihønepøne skrev (Akkurat nå):

Har du vært inne i leiligheta?

Ja.

• Liker 4
Skrevet
Marihønepøne skrev (8 timer siden):

Som ikke betyr at vi vet at leien er 40.000 per måned. Ekspertene fra Se og Hør (som vel du vanligvis avfeier som helt upålitelige) har fått opplysninger om at leieprisen kan være et sted mellom 30-50.000.

Hvilket ikke betyr at vi vet at markedsprisen for den aktuelle leiligheten er 40.000.

Det vi vet er at dette er kanskje Norges dyreste nabolag, og at den aktuelle boligen er nyoppusset med høy standard inklusive gode tilbud i fellesarealer. Så vi vet at det er en eksklusiv dyr bolig som Marius disponerer. En bolig som det er langt utenfor rekkevidden til folk flest i hans alder, også dem med gode faste jobber. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...