Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nymerïa skrev (7 timer siden):

De trenger ikke å være en perfekt kongefamilie. Problemet er at de er langt under det man forventer av en gjennomsnittlig familie. Det er bare sånne folk som mener at du må minst ha et par husbråksaker på deg før du kan kalle deg en skikkelig nordmann, som mener dette er innafor. Aller helst en narkotikadom også.

Jeg sier ikke at de trenger å være det, men jeg sier at de nok selv har ville hatt den illusjonen. De har holdt skjult mye for å holde på fasaden, og jeg tror det fortsatt holder hardt fast på nettopp denne fasaden. Det virker som om det er om å gjøre å legge skjul på det som kan legges skjul på, og satse på at det ikke kommer frem i lyset. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Linazer skrev (18 minutter siden):

Det står at hun er innforstått med at de omtaler henne, ikke at hun har gitt tillatelse. Jeg lurer på hva som er begrunnelsen deres for å skrive hvem hun er, det hadde vi ikke trengt å vite.

Uansett begynner dette å gi Dominique Pelicot-assosiasjoner.

• Liker 9
Skrevet
Nymerïa skrev (17 minutter siden):

Det står at hun er innforstått med at de omtaler henne, ikke at hun har gitt tillatelse. Jeg lurer på hva som er begrunnelsen deres for å skrive hvem hun er, det hadde vi ikke trengt å vite.

Uansett begynner dette å gi Dominique Pelicot-assosiasjoner.

Jeg også reagerte på at Linni er utover hele forsiden. Med mindre hun har samtykket (noe vi ikke vet som du sier) - så syns jeg dette er et veldig alvorlig overtramp. 

Og noen i politiet eller annen innstans med innsyn i hva som skjer i etterforskning, -  lekker tydeligvis som en sil. Det er ikke bra! 

• Liker 14
Skrevet
Isild skrev (26 minutter siden):

Jeg også reagerte på at Linni er utover hele forsiden. Med mindre hun har samtykket (noe vi ikke vet som du sier) - så syns jeg dette er et veldig alvorlig overtramp. 

Og noen i politiet eller annen innstans med innsyn i hva som skjer i etterforskning, -  lekker tydeligvis som en sil. Det er ikke bra! 

At det er henne trenger vi ikke å vite, men hvem som lekker kan vi heller ikke vite… Hverken MBH eller miljøet rundt har vel vist seg å være «hermetisk lukka.»

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Krimskrans skrev (15 minutter siden):

At det er henne trenger vi ikke å vite, men hvem som lekker kan vi heller ikke vite… Hverken MBH eller miljøet rundt har vel vist seg å være «hermetisk lukka.»

Nei, vi vet jo ikke hvem som lekker. Det kan som du sier like gjerne være noen i miljøet rundt han - som vet "alt". Det er bare så påfallende at Se&Hør (som er veldig på ballen, og det syns jeg er bra, men navn kan de holde utenfor) - tilsynelatende er løpende orientert om etterforskningen. 

• Liker 2
Skrevet

Har Linni Meister samtykket til denne artikkelen? Hvis ikke er det et nytt overgrep. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan vet MBH hva Linni Meister angivelig skulle ha sagt i avhør og hvordan vet han hvordan hun reagerte da politiet la frem overgrepsbevis? Virker usannsynlig at det er han som lekker, det må jo være noen som jobber der? Ellers skeptisk til at Se&Hør går ut med navn og bilde, helt uavhengig om hun hadde syntes det var ok eller ikke. 

• Liker 7
Gjest Freydis
Skrevet
PusheenPusheen skrev (16 minutter siden):

Hvordan vet MBH hva Linni Meister angivelig skulle ha sagt i avhør og hvordan vet han hvordan hun reagerte da politiet la frem overgrepsbevis? Virker usannsynlig at det er han som lekker, det må jo være noen som jobber der? Ellers skeptisk til at Se&Hør går ut med navn og bilde, helt uavhengig om hun hadde syntes det var ok eller ikke. 

Han er selvsagt blitt konfrontert med dette og fått beskjed om hennes reaksjoner når hun ble fremlagt bevis for hendelsen. 

Skrevet

Hun er informert, ønsker ikke uttale seg, står ingen ting om samtykket. Og hvem tror S&H hadde droppa det om hun hadde prøvd å protestere? Dette burde de uansett latt være. Stakkars dame.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Så Marius er en grisegutt som liker å fikle med og filme nakne damer som er bevisstløse? Moren hans må være kjempestolt.

Var det dette hun mente om Marius rett til ungdomsopprør og ungdommelig ubetenksomhet uten innblanding av pressen (brevet til pressen i 2017)?

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Skrevet
Snøløs skrev (2 minutter siden):

Så Marius er en grisegutt som liker å fikle med og filme nakne damer som er bevisstløse? Moren hans må være kjempestolt.

Var det dette hun mente om Marius rett til ungdomsopprør og ungdommelig ubetenksomhet uten innblanding av pressen (brevet til pressen i 2017)?

😳😬

• Liker 7
Skrevet (endret)
Sarah93 skrev (7 timer siden):

Har Linni Meister samtykket til denne artikkelen? Hvis ikke er det et nytt overgrep. 

Det står hun er ineforståt med å bli navngit, hadde hun samtyket hade de nok skrevet det! Synes det er sykt at de praktisk talt henge ut et overgreps ofer på denne måten! Håper det får følger for de!!!

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 6
Gjest takinova
Skrevet

Jeg gjentar det jeg har skrevet tidligere: Haakon kan aldri bli konge mtp det som har skjedd.

Skrevet
Snøløs skrev (1 time siden):

Det er et tydelig mønster nå - i at han antaster og filmer jenter mens de "sover" (drukket seg fra sans og samling? Dopet ned?)  Det er nok mye etterforskning igjen før det blir reist tiltale her. 

Men han har tydeligvis manglende impulskontroll også mens han venter på saksgangen (det har vel vært et antatt overgrep også etter at han ble pågrepet?) - så jeg forstår ikke at han ikke sitter i varetekt. 

Dette blir en mer og mer alvorlig sak, og det danner seg et bilde av en veldig farlig mann spør man meg. 

• Liker 25
  • Nyttig 22
Annonse
Skrevet
Era Vulgaris skrev (Akkurat nå):

Han er rett og slett en serieovergriper med voldelige holdninger og et rusproblem. La oss kalle en spade for en spade. 

Det er akkurat det han er. Og han er tydeligvis fullstendig ute av kontroll - han slutter ikke selv om han er "tatt". Veldig skremmende. 

• Liker 28
  • Nyttig 10
Skrevet

Får nå virkelig ikke håpe at Linni Meister selv har gått ut med dette.... Uansett, burde det ikke vært offentliggjort! Linni Meister har en sønn, som absolutt burde vært beskyttet mot dette!! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

I artikkelen står det at hennes advokat bekrefter at hun har status som fornærmet. Og at hun er informert og innforstått med å bli omtalt, men ønsker ikke si noe mer om saken mens den pågår. 

Detaljer ellers har de sikkert fra den ene eller andres omgangskrets, tenker de sikkert føler de kan publisere siden de bekrefter navnet hennes. Hvis det som skrives ikke stemmer ville de nok ha presisert mer? 

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...