Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Kvittre skrev (53 minutter siden):

Jo. Hun ønsket tilbakemelding, kanskje på den hjelpen HM sier de har forsøkt og skaffe han, kanskje hun ikke syntes de hjalp nok. 
hvorfor mener du hun ville at de skulle følge henne til politiet? Tror heller hun har innsett i ettertid at det har blitt mer alvorlig og at hjelp fra familien ikke er nok. 

Det vet ikke du og det vet ikke jeg.
JEG HAR IKKE SAGT AT JEG TROR HUN VILLE DET - JEG HAR SAGT AT DE BURDE TILBUDT SEG Å BLI MED HENNE TIL POLITIET. 

Lurer virkelig på hvordan du hadde reagert om du fikk beskjed fra din eks-svigerdatter at din sønn har mishandlet henne i flere år - fysisk og psykisk. 

Da hadde du sagt at dere prøver å få ham inn på rusbehandling? 

• Liker 4
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DaisyD skrev (10 minutter siden):

Mot hennes vilje ... De kan selvsagt ikke følge henne mot hennes vilje. 

Du endrer på ting hele tiden. Bare les hva du selv skrev da, har sitert det 3 ganger nå. 😅

nei, de kan ikke følge henne mot hennes vilje, så det er vi jo enige om. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaisyD skrev (9 minutter siden):

Ja, og det mener jeg - det er dere som tror at jeg mener at de skulle dratt henne til politiet mot hennes vilje. 
Hvor har jeg skrevet at de burde fotfulgt ham? Jeg er nå så lei av disse beskyldningene som dere lager dere. 
Jeg har sagt at de selvsagt burde stoppet adgangen for grovt kriminelle inn på Skaugum. Hva han gjør på fester utenfor området har de ingenting med og bør heller ikke gjøre noe med. 

Neste gang så siterer du meg setning for setning - så det er mulig for meg å svare. 

Det er jo nettopp det jeg har gjort.

Og bare slutt å tillegge meg meninger jeg ikke har ytret. Du dro selv opp taushetsplikt og avvergingsplikt og hva kronprinsparet skulle ha gjort i følge deg selv, som svar til et innlegg som dreide seg om økonomi og derfor ikke hang sammen med innlegget du siterte.

Når du surrer det til på denne måten må du regne med å få tilsvar selv om du ikke liker det.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaisyD skrev (1 time siden):

Hvor har du det fra?

Det står i media.

Bla her. https://www.tv2.no/underholdning/fra-slottsbalkongen-til-glattcella-her-er-lille-marius-sitt-liv-i-sokelyset/16898523/

Vi har ve avdekket  noen feil i denne artikkelen  tidligere.  Men sånn grovt sett en god oversikt  på hvor han har bodd og når

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaisyD skrev (5 minutter siden):

JEG HAR IKKE SAGT AT JEG TROR HUN VILLE DET - JEG HAR SAGT AT DE BURDE TILBUDT SEG Å BLI MED HENNE TIL POLITIET. 

Lurer virkelig på hvordan du hadde reagert om du fikk beskjed fra din eks-svigerdatter at din sønn har mishandlet henne i flere år - fysisk og psykisk. 

Jeg skrev hva jeg tror , ikke hva jeg vet. 
ja, du skrev først at de burde ha fulgt henne til politiet og så at de burde ha tilbudt seg og følge henne til politiet. 

ja, jeg ville først og fremst prøvd og få han inn på rusbehandling - spesielt om volden var i ruset tilstand og vi vet ikke om Marius er voldelig uten rus også - og psykiater/ sinnemestring . Når det begynner og balle på seg med flere voldtekt blir det litt mer komplisert, men når saken var slik den var, altså eks gir beskjed om vold ( i rusa tilstand? ) så ville jeg startet med rusbehandling. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaisyD skrev (12 minutter siden):

Men hvordan kan du mene set. Når du ikke vet hva meldingen handler om

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
Krokenguri skrev (5 minutter siden):

Det står i media.

Bla her. https://www.tv2.no/underholdning/fra-slottsbalkongen-til-glattcella-her-er-lille-marius-sitt-liv-i-sokelyset/16898523/

Vi har ve avdekket  noen feil i denne artikkelen  tidligere.  Men sånn grovt sett en god oversikt  på hvor han har bodd og når

Dette var meget interessant lesing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (5 minutter siden):

Det står i media.

Jeg har falt av lasset -  har ikke bedt deg dokumentere hvor han bodde og når. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (Akkurat nå):

Dette var meget interessant lesing. 

Ja den er delt mange ganger her også. Da mange har fått et feilaktig intrykk av at marius har bodd på skaugum siden tenårene. 

Hvor det er kommet fra vet jeg ikke.  Men stemmer iallefall ikke. Han har hatt tilgang på bolig på skaugum en god stund. Selv om han ikke har bodd der.  Mulig pga at hn har bodd langt unna, og med rusbruk, er det bedre å ha han i egen bolig kanskje? Ikke godt å vite 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde tilbudt meg å følge en venninne til Politiet for å anmelde en voldsutøver, så betyr det ikke at jeg i utgangspunktet hadde tenkt at hun spesifikt ønsket det. Sannsynligvis hadde det vært for å plante et frø om at det faktisk var mulig å anmelde, at hun kunne ta med seg noen, at hun hadde støtte osv. Hadde hun sagt "Jepp, det var akkurat det jeg satt og ventet på. Nå går vi. Jeg tør ikke å dra uten deg."  så hadde jeg blitt overrasket, men jeg hadde selvfølgelig stilt opp.

Det at hun hadde muligheten og visste at jeg var villig til å støtte henne, hadde vært formålet mitt med tilbudet. Jeg hadde håpet at hun husket på det neste gang det gikk galt, og at det betydde noe for henne at noen var villig til å hjelpe henne. 

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaisyD skrev (3 minutter siden):

Du spør hvor det kommer fra, så ga deg svaret på det. All info om hans bosteder ligger der og når.

Diden du spurte antok jeg du også ville vite. Så da beklager jeg svaret.

Endret av Krokenguri
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaisyD skrev (1 time siden):

Hvor har du det fra?

DaisyD skrev (2 minutter siden):

Her. For en time siden etterlyste du hvor hun hadde det fra, at han ikke hadde bodd på Skaugum mer enn 1,5 år. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krokenguri skrev (Akkurat nå):

Du spør hvor det kommer fra, så ga deg svaret på det. All info om hans bosteder ligger der og når

Jeg bryr meg nada om hvor han har bodd. 
Hvis du leser innleggene så snakket jeg om de 20.000.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (Akkurat nå):

Her. For en time siden etterlyste du hvor hun hadde det fra, at han ikke hadde bodd på Skaugum mer enn 1,5 år. 

Jeg snakket om de 20.000 - forstått? 

Hvor han har bodd og når han har bodd hvor er ikke av interesse i det hele tatt. 

Joda - jeg mener jo at han ikke burde få gratis bolig i nabohuset så lenge han ruser seg og omgås tungt kriminelle. Det har jeg sagt flere ganger. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (7 minutter siden):

Krokenguri skrev (13 minutter siden):

Det står i media.

Jeg har svart ut spørsmålet fra @DaisyD selv, det var rettet til meg. Dette er oppklart og avklart. Jeg var upresis.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kvittre skrev (2 minutter siden):

Spørsmålet var til meg, jeg har svart ut og vi fikk oppklart at jeg var uklar på hva jeg henviste til av gratis bolig, betale regninger og lommepenger. Fint om vi kan legge dette dødt nå, da det var et spørsmål direkte til meg, som jeg og hen har oppklart og avklart. Spørsmålet var helt innafor. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (1 minutt siden):

Jeg har svart ut spørsmålet fra @DaisyD selv, det var rettet til meg. Dette er oppklart og avklart. Jeg var upresis.

Takk 😊

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...