Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Sitat

Ifølge VGs opplysninger skal kronprinsesse Mette-Marit ha ringt Høiby kort tid før samtalen hans med politiet.

I en telefonsamtale med sønnen skal hun ha fortalt at politiet kommer til å pågripe ham.

https://www.vg.no/nyheter/i/gw4nv9/marius-borg-hoeiby-27-varslet-om-paagripelse

MM varslet om pågripelse

Endret av Déjà vu
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om dette stemmer…

Åh dæven.

Men hun står vel godt i den avgjørelsen?😏

Endret av Glufseguri
  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (Akkurat nå):

Om dette stemmer…

Åh dæven.

Mamma fikser opp vet du😏

Sier bare fy faen for en korrupsjon det er i dette landet.

Alle som har hatt sine mistanker om spesialbehandling av mennesker med titler, fikk nå et ytterligere bevis servert. Det er ikke til å tro. Helt skandale. 

Sier det bare; at dersom ikke den mora der klarer å komme seg til det avhøret hun skal - så blir det månelyst.

• Liker 15
  • Nyttig 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat poste samme nyhetssak. 
Altså, hvis Mette Marit har blitt varslet noen minutter før- så skjønner jeg jo forsåvidt at hun sa ifra til Marius. Rydding av huset er mer interessant. Redde hun opp sengen ? Var snakk om under en halvtime . 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Déjà vu skrev (6 minutter siden):

Ryddet i sønnens hus ja.. Medskyldig i kriminaliteten er hun åpenbart, hun som fjerner bevis.  

Må si jeg er spent på hva alle disse som har vært så bastante på at MM ikke visste noe som helst sier nå. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvittre skrev (Akkurat nå):

Skulle akkurat poste samme nyhetssak. 
Altså, hvis Mette Marit har blitt varslet noen minutter før- så skjønner jeg jo forsåvidt at hun sa ifra til Marius. Rydding av huset er mer interessant. Redde hun opp sengen ? Var snakk om under en halvtime . 

Eh...nei. Jeg skjønner IKKE at hun sa fra til MBH. Det er jo å misbruke tjenester de får fra god damn folket til helt annet bruk, enn å beskytte voldsmenn! Nå er jeg forbannet.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det hun som rådet han å knuse telefonen også? 🧐 Hun ryddet hus OG kjørte han til jansløkka…

• Liker 20
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå må det begynne å bli nok avsløringer. Hva i h...er det mor og sønn tror de driver med? Hvis dette stemmer må det jo få konsekvenser også for MM. Potensiell bevisforspillelse.

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Déjà vu skrev (1 minutt siden):

Eh...nei. Jeg skjønner IKKE at hun sa fra til MBH. Det er jo å misbruke tjenester de får fra god damn folket til helt annet bruk, enn å beskytte voldsmenn! Nå er jeg forbannet.

Ja! Enig!

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er misbruk av tjenester kommer litt an på samtalen. Hun kjørte han jo til jansløkka, ble det avtalt og skulle det holdes hemmelig i et par minutter? 
synes at hun ryddet huset hans er mer spesielt. Hvorfor gjorde hun det? 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Altså, nå må det begynne å bli nok avsløringer. Hva i h...er det mor og sønn tror de driver med? Hvis dette stemmer må det jo få konsekvenser også for MM. Potensiell bevisforspillelse.

Bare sier det: Silkehanskene er av nå! 

Det er nok nå Det er så jævla mye urettferdighet i måten de holder på med den gjemmeleken sin!  Finnes absolutt NULL ZERO NADA likhet for loven. Det er en UTOPI å tro det!

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg ikke er det minste overrasket. Jeg har vært sjokkert i lengre tid over at kongefamilien ikke har tatt avstand til vold i det minste, men at det skal være mulig for en kronprinsesse å ta så dårlige valg med de rådgiverne hun har rundt seg er nesten utrolig. Nå venter jeg i spenning på at de faste  og iherdige MM forsvarerne kommer på banen her inne. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eyr skrev (3 minutter siden):

Var det hun som rådet han å knuse telefonen også? 🧐 Hun ryddet hus OG kjørte han til jansløkka…

Hun var veldig effektiv denne drøye halvtimen. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (5 minutter siden):

Ryddet i sønnens hus ja.. Medskyldig i kriminaliteten er hun åpenbart, hun som fjerner bevis.  

Må si jeg er spent på hva alle disse som har vært så bastante på at MM ikke visste noe som helst sier nå. 

Hun kan hvert fall ikke unnskyldes i å ikke ha noe ansvar mer. Hun har jo blandet seg inn mer enn det vi alle trodde. Dette er jo seriøs innblanding.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste riktige for Kongehuset nå er skilsmisse for kronprinsen. 

Sorry, men det HER går faktisk ikke! 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvittre skrev (1 minutt siden):

Om det er misbruk av tjenester kommer litt an på samtalen. Hun kjørte han jo til jansløkka, ble det avtalt og skulle det holdes hemmelig i et par minutter? 
synes at hun ryddet huset hans er mer spesielt. Hvorfor gjorde hun det? 

Gidder ikke høre et sekund til på at noen forsvarer det opplegget der mer, ikke bittelitt en gang - ikke et sekund mer.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (5 minutter siden):

Ja, hun ryddet mens han var opptatt med å knuse telefonen. 

Åå lord...

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (6 minutter siden):

Jeg har ikke fått med meg at noen har sagt at MM ikke har visst noe som helst?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sier det: Silkehanskene er av nå! 

Det er nok nå Det er så jævla mye urettferdighet i måten de holder på med den gjemmeleken sin!  Finnes absolutt NULL ZERO NADA likhet for loven. Det er en UTOPI å tro det!

Jeg kjenner jeg er forbanna på ordentlig nå. Og for de som begynner å mase om hvor VG har fått opplysningene sine fra osv: det spiller ingen rolle lengre. GRATULERER til VG som har guts nok til å poste dette, for dette er jo helt vanvittig.

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...