Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Loiuse og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Malmfrid skrev (Akkurat nå):

Han er narkoman - og ikke istand til å tenke konsekvenser, ei heller har han evnen til å føle empati med sine nærmeste. 
Det vil ta oppimot halvannet år etter at han blir rusfri før han vil være istand til å føle empati og forstå hva han har gjort mot familie og venner. 

Eventuelt aldri… kommer helt an på hva totalpakka er her. Han er jo så j… ute å kjøre at ja… Igjen: som å se Exit live…

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Epstein, Bill Gates og designervennene på Manhattan. Gates og kona med ungene var jo på besøk her i Norge og. Hun møtte de da hun var i NY. samme med andre fra Norge. Jeg reagerte også på at hun var der og syntes det var merkelig at hun ikke var advart. Men, mulig hun ikke ble det og joinet de andre i NY uten å vite hva hun gikk til.

Samme med Rød-Larsen og han andre.  

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (2 minutter siden):

Dette er jo som å se Exit utspille seg live… begynner å tro at Exit var underdrevet ift de sanne historiene den var basert på. Herregud… At det går an å være så frakobla og blind…

Jeg tenkte at serien var en smule drøy for underholdningens del, men kanskje ikke...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SagaP skrev (33 minutter siden):

Jeg ser ikke noe hat mot MM, men jeg har forstått at noen ønsker å hylle henne endimensjonalt - at de ikke ser at også hun har feil som alle andre.

Nå som monarkiet rystes i sine grunnvoller med trusler vold, narkotika, skadeverk, ulovlige våpen etc, relatert til eldstesønnen på Skaugum, så er det å forvente at det blir belyst hvordan de alle skjøtter jobbene sine i institusjonen Kongehuset og hvordan kongefamilien opptrer. Tenker da på ML og alle hennes sprell, relatert til den kommersielle utnyttelsen av prinsessetittelen sammen med DV. 
Debatten er allerede startet, og jeg tror det vil komme en bredere debatt - blir ikke overrasket om resultatet blir mer åpenhet og at de alle må betale skatt på inntekt og formue.
Men selve monarkiet kan nok leve videre en stund til. Så får vi se hva som skjer ellers i Europa - tross nærmere 50 stater samlet, er det bare syv kongedømmer igjen. Rent konstitusjonelt kan det kanskje vise seg at vi lever i en meget spennende tid

du ytrer deg regelmessig sterk nedsettende mot MM. 

Det er etter din oppfatning ikke hat.

Mens andre, som kun avstår fra å ytre seg hatefullt, blir svært nedlatende beskrevet som endimensjonalt hyllende.

Det er tydeligvis to sett med regler som gjelder her. 

Nå har jeg faktisk ikke sett ett eneste innlegg i denne tråden der MM blir hyllet på en endimensjonal måte.

Jeg har jo bedt deg før dokumentere påstandene dine, men det greier du ikke. Det er jo fordi du ikke har dekning for dem selvfølgelig.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Jeg tenkte at serien var en smule drøy for underholdningens del, men kanskje ikke...

Jeg også, men det framstår jo nesten motsatt nå… det er jo åpenbart et eget parallellsamfunn det her. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (5 minutter siden):

Han er narkoman - og ikke istand til å tenke konsekvenser, ei heller har han evnen til å føle empati med sine nærmeste. 
Det vil ta oppimot halvannet år etter at han blir rusfri før han vil være istand til å føle empati og forstå hva han har gjort mot familie og venner. 

Hvis han noen gang blir rusfri, håper jeg han skjemmes når han innser hva han har stelt i stand... Fikk jo helt sinnsyke ringvirkninger.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ninaen skrev (3 minutter siden):

Jeg også, men det framstår jo nesten motsatt nå… det er jo åpenbart et eget parallellsamfunn det her. 

Helt sprengt at dette foregår rundt oss uten at vi vet det... Vel, nå vet vi det jo, vi får jo live oppdateringer hele tiden.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (5 minutter siden):

Hvis han noen gang blir rusfri, håper jeg han skjemmes når han innser hva han har stelt i stand... Fikk jo helt sinnsyke ringvirkninger.

Saken er dessverre ennå ikke avsluttet, så kan få enda større ringvirkninger. Blir rett og slett skremt over hvor fort denne snøballen ruller; rus, ulovlige våpen og razzia, deretter celle nå sist. Får virkelig håpe sirkuset snart blir stoppet. Han er vel på Skaugum nå? 

Endret av SagaP
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
Doris Becker skrev (4 minutter siden):

MBH og hans "venner" er inne i tunge kriminelle miljøer. 

Her er rapport fra sverige som omfatter nettverket noen av dem tilhører:

https://www.nettavisen.no/nyheter/svensk-politi-62-000-personer-i-sverige-er-knyttet-til-kriminelle-nettverk/s/5-95-1662238

"Vi snakker om en systemtruende kriminalitet med en stor mengde vold, der vitner bankes til taushet, sosialarbeidere trues, myndigheter og politiske partier infiltreres, det drives med narkotika, og eldre og velferdssystemer bedras, sier han."

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/marius-borg-hoiby-kokainmafiaen-har-nadd-kongefamilien/o/5-95-1966778

Det er skremmende å lese. 
Husker da vi hadde pengeinnkrevere på døren og sønnen fikk drapstrusler - det er tøft å stå i for pårørende og mange klarer ikke komme gjennom det med helsen i behold.

Føler virkelig med alle involverte - de stakkars ofrene som nå opplever trusler som reaksjon på sine handlinger - håper de har all hjelp til å stå i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (12 minutter siden):

Ja, nå må de bare stoppe han. Politiet altså. Det er vel ikke så greit å ta smarte valg full av kokain..

Det smeller vel snart enda mer. Kanskje hvis de er heldige får de en narkodom på han og? Han og vennene må vel være greit overvåket nå.

Stakkars foreldre. Se dette togkræsjet i sakte film og ikke kunne stoppe det. Men de kan sette en grense mht seg selv. De er vel livredd av mangel på selvkontroll og hvem han ferdes med.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SagaP skrev (Akkurat nå):

Saken er dessverre ennå ikke avsluttet, så kan få enda større ringvirkninger. Blir rett og slett skremt over hvor fort denne snøballen ruller; rus, ulovlige våpen og razzia, deretter celle nå sist. Får virkelig håpe sirkuset snart blir stoppet. Han er vel på Skaugum nå? 

Ser ikke ut til å stoppe. Nei, hvem vet hvor han befinner seg i verden. Han kan i teorien være hvor som helst. Men han burde vel være på Skaugum.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (Akkurat nå):

Det er skremmende å lese. 
Husker da vi hadde pengeinnkrevere på døren og sønnen fikk drapstrusler - det er tøft å stå i for pårørende og mange klarer ikke komme gjennom det med helsen i behold.

Føler virkelig med alle involverte - de stakkars ofrene som nå opplever trusler som reaksjon på sine handlinger - håper de har all hjelp til å stå i det. 

Oi - høres dramatisk ut. Skremmende. Nå utspiller det seg et drama i full offentlighet på «Livets scene» med hele Norge som tilskuere. 
Veldig uvant at dette er kongehuset i 2024. Får litt science fiction følelse i blant. 

Håper det endte godt for sønnen deres ❤️

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er dessverre ennå ikke avsluttet, så kan få enda større ringvirkninger. Blir rett og slett skremt over hvor fort denne snøballen ruller; rus, ulovlige våpen og razzia, deretter celle. Får virkelig håpe sirkuset snart blir stoppet. Han er vel på Skaugum nå? 

Får nå for Guds skyld håpe han ikke er det… for alles del. 
Har utrolig vondt av Nora nå. Imponerende at hun står i dette faktisk. At hun nå logger av og drar bort sier fort noe om at dette ikke er en kommentar-skrotnisse på Facebook, men reell trussel fra noen i nettverket som ikke vil ha øyne på seg. Fy faen. Denne utviklinga er helt utrolig. Jeg snakka om sikkerhetstrussel osv allerede første uka, men så ikke for meg denne utviklinga. Kjøpte aldri «unnskyldninga» hans heller, full av røde flagg, men at han var så blåst…og så føkka at han ikke evner å ligge lavt overhodet…ikke skjønne og makte å holde seg unna «gutta» og pulver i 2-3 uker en gang. Dette er skremmende på så mange nivå. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PusheenPusheen skrev (2 minutter siden):

Ser ikke ut til å stoppe. Nei, hvem vet hvor han befinner seg i verden. Han kan i teorien være hvor som helst. Men han burde vel være på Skaugum.

Eller ikke? Spørs om ikke livvakttjenesten snart griper inn. MBH vanskeliggjør deres jobb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ikke? Spørs om ikke livvakttjenesten snart griper inn. MBH vanskeliggjør deres jobb

Åja, sånn. Men hvor skulle han ellers befinne seg? Hvor bør han være, om ikke på cella? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (1 minutt siden):

Får nå for Guds skyld håpe han ikke er det… for alles del. 
Har utrolig vondt av Nora nå. Imponerende at hun står i dette faktisk. At hun nå logger av og drar bort sier fort noe om at dette ikke er en kommentar-skrotnisse på Facebook, men reell trussel fra noen i nettverket som ikke vil ha øyne på seg. Fy faen. Denne utviklinga er helt utrolig. Jeg snakka om sikkerhetstrussel osv allerede første uka, men så ikke for meg denne utviklinga. Kjøpte aldri «unnskyldninga» hans heller, full av røde flagg, men at han var så blåst…og så føkka at han ikke evner å ligge lavt overhodet…ikke skjønne og makte å holde seg unna «gutta» og pulver i 2-3 uker en gang. Dette er skremmende på så mange nivå. 

Ja, de eksdamene er imponerende. Nora er tøff og har valgt Elden som advokat - bistandsadvokat-rollen er han aller best i, synes jeg.

MBH har vært en sikkerhetstrussel i mange år. Nå som noen av de beskyttende hendene er borte, ser vi dramaet eskalere og utspille seg i en hastighet uten sidestykke. Bremsene er defekte 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

K_mb skrev (11 timer siden):

Han har hatt samvær med sin far gjennom oppveksten.

Og så er det mange som har vokst opp uten sin far (min sønn inkludert) som ikke blir kriminelle kvinnemishandlere! Latterligste argumentet jeg har lest så langt! 

Hvis du hadde lest det uten å tro jeg skrev om din sønn, og i tillegg lest hvor mye risikoen for kriminalitet øker når sønner vokser opp uten sin far. Samvær med far er overhodet ikke det samme som daglig omsorg og grensesetting fra sin egen far. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (2 minutter siden):

Åja, sånn. Men hvor skulle han ellers befinne seg? Hvor bør han være, om ikke på cella? 

Han er vel ute igjen? Eller tar jeg feil nå? Skjer noe nytt hele tida, så ramler av innimellom 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
SagaP skrev (1 minutt siden):

Oi - høres dramatisk ut. Skremmende. Nå utspiller det seg et drama i full offentlighet på «Livets scene» med hele Norge som tilskuere. 
Veldig uvant at dette er kongehuset i 2024. Får litt science fiction følelse i blant. 

Håper det endte godt for sønnen deres ❤️

Ja takk, det har det gjort - ellers hadde jeg ikke orket lese her, tror jeg. 

Men selvom jeg ønsker en avvikling av monarkiet og til stadighet irriterer meg over MM så vet jeg at nå har hun det helt forferdelig, jeg kjenner følelsen - og håper for all del at det ender bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Skaugum er siste stedet han bør være nå, av hensyn til sikkerheten til kronprinsparet. Om han var fornuftig hadde han fått nøkler til hytta eller plassert på hotell med en sikkerhetsvakt eller dratt på avrusning. Men dette er ikke en tenåring som har tråkka litt feil og nå har gærne folk etter seg. Dette er en hardbarka mann på 27 år som gir faen i om han setter egen familie i fare og driter i både lov og eget rykte når han vet at alle landets medier følger med på ham. Han har egentlig tatt noen klare valg de siste 2-3 ukene. Så da blir det krasje hos kompis da? 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...